Page 9 of 17

Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa

Posted: Thu Jun 23, 2011 9:10 pm
by Bogyo28
Nekem van H-pipe, szerintem csak a hangja lesz más, de nekem pozitiv irányban modosult a hangja. lóerőkben max annyit dob mint a sárga szinü gyertyakábel...

Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa

Posted: Thu Jun 23, 2011 9:22 pm
by White Shark
Igen az lehet ,de talán hasonlítsuk össze a három motort is .

Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa

Posted: Thu Jun 23, 2011 9:32 pm
by szszaby
Nekem 50-es rendszer van 1-1 közép dobbal és kész, hangja az van. Intenzív gyorsításkor ordít, de normál sebességgel haladva elhalkul. Ezért ha reggel a Caprival megyek melózni és késésben vagyok, felverem a fél várost. :mrgreen:

Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa

Posted: Thu Jun 23, 2011 10:08 pm
by Tibi
szszaby wrote:Nekem 50-es rendszer van 1-1 közép dobbal és kész, hangja az van. Intenzív gyorsításkor ordít, de normál sebességgel haladva elhalkul. Ezért ha reggel a Caprival megyek melózni és késésben vagyok, felverem a fél várost. :mrgreen:
monnyuk a tiédnek tényleg elég fasza hangja van

Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa

Posted: Wed Aug 17, 2011 12:34 pm
by VipeR-T
Sziasztok! Alakulgat az autóm szerencsére, összes ablak bekerült, és elkezdődött a belső tér beépítése. A csomagtartó és a hátsó fertály kb kész, hangszórók bekábelezve, egyelőre úgy tűnik, minden működik. Az első részen már akadnak problémák, ezért is jelentkezem, mert segítségre van szükségem.
1. Sokaknál láttam Mangels felnit, a háromszög lukas Triangular típust. Erre tudtok valami beszerzési forrást? Ráadásul 4 csavarosat láttam többeknél, ha osztókör módosító nélkül lehetne találni valahol, az fantasztikus volna.
2. Érdekelne megvételre gyári jobbos tükör, akár kívül akár belülről állítható, mert az nincs egyáltalán.
3. Elöl, a jobb első fényszóróhoz tartó kábelkötegben találtam egy csatit, ami nem tudom mihez tartozik. Ugyan olyan csatija van, mint pl ami az indexre megy rá, a benn levő kábelek barna illetve barna/sárga, és viszonylag vastagabbak. Ez mi lehet, ködlámpa-előkészítés?
4. Sajnos a műszerfalban nem működik a fordulatszámmérőm. De meg sem mozdul. Még nem szedtem szét, de ha van esetleg induló tipp, hogy merre induljak az sokat segítene. Ha jól emlékszem, olvastam valamit, hogy egy bizonyos kondi szokott megfingani. Erről ha tud valaki bővebbet, akkor hétvége előtt be is szerezném a pótalkatrészt.
5. Biztitábla. Mondjátok, hogy csere, mert egy betegágy. Ilyenkor az alsó fertájra csatlakozó tömbcsatival mi a teendő? Csati levág, vezetékeket felsaruzni, és sima késes biztitáblára rádugdosni? Vagy van ennél kevésbé mók megoldás?
6. A bal első ablakemelő szerkezetemben a fogasív ha jól látom törve volt, és meg lett hegesztve, emiatt eléggé szorulósan mozog. Ha volna valakinek elfekvő szerkezete jó áron, arra beneveznék.

Kb. ennyi, most úgy látom, hogy mivel idén sem kaptam hosszabb szabit, sajnos csak jövőre lesz kész a gépsas. De igazából télen úgysem hajtanám, szóval talán jobb is így.

Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa

Posted: Wed Aug 17, 2011 7:24 pm
by Bogyo28
2. van egyik oldalra való gyári tükröm pár darab, de majd meg kell néznem melyik oldali. de csak szeptemberben leszek, addig várnod kell

3. nem megy sehova hacsak nincs ködlámpád...

4. fordulatszámmérőben az elektrolit kondik szoktak kiszáradni. fejből nem tudom az értékét, de rá van írva. a fentebb említett okból szeptember elejéig nem is tudom megnézni, lehet gyorsabb ha kiszeded és megnézed.

5. biztitábla: ha az általunk is használt 8 késes bizti táblát akarod használni, akkor a gyári csatit le kell vágni és vagy teszel rá késes sarut, vagy ráforrasztod az már mindegy. ez lehet hogy mók megoldás, de olcsó és jó. ha veszel pl oldcars-tól új gyári biztitáblát aranyért meg ürdollárért, a 30 éves csati már véleményes, tehát nem sok jobb megoldást tudok mint a 8 késes biztis tábla.

6. ablakemelőm asszem van bontott...

Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa

Posted: Thu Oct 13, 2011 9:31 am
by VipeR-T
Mindjárt kész. (A műszerfalam már előttem is ki volt vágva már a rádiónak :) )

Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa

Posted: Thu Oct 13, 2011 9:46 am
by szszaby
Nagyon szépek az ülések.

Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa

Posted: Thu Oct 13, 2011 10:41 am
by Pudva
Naon' szép, hol készült?

Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa

Posted: Thu Oct 13, 2011 12:07 pm
by VipeR-T
Itt nálunk, Balatonfőkajáron egy helyi vállalkozó kisiparosnál, aki kárpitosként tevékenykedik. Anyagot is ő hozott, a recaro hímzést is ő intézte, illetve a tömést és a kárpitozást is maga végezte. Ha jól emlékszem, 80-ban állt meg kompletten, 4 ülésre.

Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa

Posted: Thu Oct 13, 2011 2:30 pm
by Pudva
VipeR-T wrote:Itt nálunk, Balatonfőkajáron egy helyi vállalkozó kisiparosnál, aki kárpitosként tevékenykedik. Anyagot is ő hozott, a recaro hímzést is ő intézte, illetve a tömést és a kárpitozást is maga végezte. Ha jól emlékszem, 80-ban állt meg kompletten, 4 ülésre.
Teljesen rendben van az ár is! Köszi az infót, várjuk a többi képet ahogy haladsz 8-)

Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa

Posted: Mon Jan 09, 2012 3:16 pm
by VipeR-T
Hahó Urak! Olyan kérdésem volna, hogy összerakás után nem mér a fordulatszámmérőm. Van esetleg valami mód, hogy feltárjam a hibaforrást? Minden más megy a műszerfalban, szóval táp meg test szerintem van. Jelet ha jól sejtem a gyújtótrafóról kéne kapnia, de nem tudom, hogy azt hogy lenne érdemes kimérni. Illetve ahogy emlékszem, egy bizonyos kondi szokott elfáradni, csatoltam egy képet, tovább nem mertem bontani, az a nagy fém basz lenne az? Köszöntem!

Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa

Posted: Mon Jan 09, 2012 3:32 pm
by szszaby
Kap testet pozitívot meg egy negatív jelet a trafóról. Meg kell nézni, hogy ezek eljutnak e a nyák lapon a műszerhez. Az a fém doboz a szintmérő meg a hőfokmérőé.

Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa

Posted: Tue Jan 10, 2012 11:29 am
by Bogyo28
a szar kondi az órán belül szokott lenni, azt kell cserélni. nem jöttél a cuccokéert amit kértél :laza:

Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa

Posted: Tue Jan 10, 2012 8:23 pm
by VipeR-T
Ó Bogyó bá', ne is mondd, szégyellem magam. Kint vagyok Csehországban, itt dolgozom áprilisig. Alig vagyok otthon, aztán mindig későn jut eszembe hogy felhívjalak. Ennek ellenére még szükségem volna a motyóra, legközelebb 20.-a körül megyek haza, megpróbállak felcsörögni előtte, hátha tudunk ütközni. Az óra kérdést meg akkor továbbítom az öregemnek, hogy bontsa tovább a bűnös kondi után kutatva. Köszöntem!