Tibi wrote:Nekem meg a gépjármű két hét múlva megy fényezőhöz, ennek a hétnek az elején vittem volna de sajnos megelőztek :( mondtam a srácnak, hogy tuti viszem ne intézzen más melót. Majd meglátjuk mi sül ki belőle...
Hajrá hajrá, csak keményen! :D
Várjuk az eredményt!
Tibi wrote:Nekem meg a gépjármű két hét múlva megy fényezőhöz, ennek a hétnek az elején vittem volna de sajnos megelőztek :( mondtam a srácnak, hogy tuti viszem ne intézzen más melót. Majd meglátjuk mi sül ki belőle...
Sajnos náluk mindig van valami munka
Sietni kell mert ez van :(
71' Taunus 2a 1.3 s4 to ??? :)(a feltámasztásos)
"A Remény hal meg utoljára!"
Trust no one!!
Tibi wrote:Nekem meg a gépjármű két hét múlva megy fényezőhöz, ennek a hétnek az elején vittem volna de sajnos megelőztek :( mondtam a srácnak, hogy tuti viszem ne intézzen más melót. Majd meglátjuk mi sül ki belőle...
Sajnos náluk mindig van valami munka
Sietni kell mert ez van :(
Az a baj, hogy nem egy ember van ott sem. Az egyik azt mondta oké, a másik meg, hogy most ne vigyem.....igaziból nincs ebből baj meg nem is kell erre több szót fecsérelni...
Nekem az volna a kérdésem, hogy nem gyári kormányhoz utólagosan lehet-e vmiféle műbizonylatot szerzni?
Vagy ez pont az a dolog, amit le kell szarni? :)
vincsab wrote:Nem feltétlenül a támasztás hiánya a gond. Nem kötekedni akarok, de a képet nézve a varrat sem megfelelő.
Kenny wrote:
szszaby wrote:Az a tartó heggesztve van?
Egy támasztás még kellene oda szerintem!
Varrat a képen valóban szarul néz ki, azok a bütykök csak a beállításhoz szukséges felfogatások voltak, miután minden be lett lőve körbe lett varva, nem csak belül, kívül is ahol a képen nem látszik. Szerintem ha csak kívül meg belül a két sarka lenne lehegesztve az is érne annyit mint 4csavar.
OK!! Mondtam, hogy nem kötekedni akartam, de csak a képről tudtam véleményt mondani és ott nem látszik a külső hegesztés sem.
Csak azért mertem írni mert én is szakmabeli lennék és olyan helyen dolgozok ahol vastag lemezekkel foglalkozunk és nagy igénybevételnek kitett alkatrészeket javítunk.(vonat forgóváz) Remélem azért nem gond, hogy kifejtettem a véleményem? :?
Szelei Szilard wrote:Kívül ugyanigy megvan hegesztve mint a középső képen.Biztos vagyok benne, hogy az soha nem fog leszakadni.
Csak azért mertem írni mert én is szakmabeli lennék és olyan helyen dolgozok ahol vastag lemezekkel foglalkozunk és nagy igénybevételnek kitett alkatrészeket javítunk.(vonat forgóváz) Remélem azért nem gond, hogy kifejtettem a véleményem.
Én örülük is, hogy segítetek :D Ha valami hülyeséget csinálok ba...atok is le, nem vagyok sértődős.
Scorpio 5 lyukas, ez lett átméretve, majd átfurva 4x108ra.
Lehetett volna másik variáció de úgy döntöttem ha már alakítunk akkor legyen nagyobb erősebb. Képen látható cuccok lettek volna ha nem sikerül átméretni a scorpio tárcsát, ezek jók lesznek tartalékba. (sierra nyereg, 237-es tárcsa)