Posted: Fri Sep 28, 2007 6:51 pm
Szevasz. Miért szivatnálak ez a kocsi valóban az enyém volt ,és a rendszámot is én intéztem rá ,mert amikor megvettem elől csak egy bakelit tábla volt rajta ,ugyanis az előző gazdája aki Lajosmizsei volt az első haza felé vezető utján kiegyenesitett vele egy körforgalmat 160-nal,és ott maradt az első lőkős meg a rendszám is. A kokány lőkőst ahogy te mondtad már én raktam rá mert akkor még nem volt itthon bontott lőkősőm ,és utánna meg már nem is akartam gyárit rá rakni mert nekem valahogy az nem igazán tetszett,bár ez sem volt tőkéletes. Az viszont biztos ,hogy nálam 210-et simán ment csak nagyon füstőlt ,és a füst bejőtt az utas térbe is. Egy pár nagypofáju autost megszivattam vele ,de alapjában véve szinte nem is használtam.Sajnos képet nem tudok rola küldeni ezek a képek is itt készültek nálam az udvarbanrola.Az eredeti rendszáma cpp-443 volt.A belseje az hibátlan volt ,és erre büszke is voltam.Magával a motor erejével sem volt gondom ,mert elég dimbes dombos helyen lakom de sohasem kellett vissza tennem 5-ből mert ment gond nélkül .Hiába az áttételezés nagyon elvan találva ezeken a Caprikon. Bár az 1-es Caprim is az 1.5 V4-es is gondolkodás nélkül ment neki bármilyen dombnak.Az az igazság ,hogy elég kőltséges az auto épités ,és minnél öregebb a vas annál nehezebb beszerezni hozzá a cuccot. De volt XR-4es Sierrám ,Xr-3s Escortom,Mustángom ,Orionom,sőt van még 4db 7X13-as Xr2-es felim is gumival elado.Nem rossz autok a Fordok Főleg a Caprik ,bár volt 2.3-as Granadám is ezek szinte elnyühetetlenek a Vmotor miatt ,csak nekem elég lassu volt a tőbbi autoimhoz képest.De a formája miatt nagyon szerettem a Caprit,főleg az 1-est mert nagyon hasonlit a Mustángra.Majd teszek fel képeket az 1-es Caprikrol is amiket évekig épitgettem.Mint irtam akkoriban volt 7-8 caprim ,és az volt a tervem ,hogy meg csinálgatom őket ,és irány a külfőldi piac.Ford Granada Coupét isvettem 73-sat ha jol emlékszem rá is csaptak a németek.Örülők ,hogy jó kézbe ,gondos gazdához került a vas.Csak vigyázz rá hiszen ezek már státusz szimbolumok,és egyre tőbbet érnek akárcsak az A Manták hiszen két nagy riválisrol van szo,de a Capri mindig jobb volt mint a Manta.Üdv . 8) 8)Tibi wrote:Szia,Megla Gábor wrote:Szevasz Tibi. Személyesen nem ismersz ,de most csak azért regisztráltam a klubbotokba, hogy meg nézem mi lett az én eggyik kedvenc Caprimmal ,ami történetessen ugy látom hozzád került Pécsről. Látom bele raktál egy 2.9-es motort ami jó ötlet mert szerintem az a 2.8-as motor ami benne volt már nem volt az ereje teljében .Egyébbként én is gondolkodtam a nagyobb motor cserén ,csak én V8-asban láttam fantáziát .Volt is egy V8-as Mustáng motor amit majdnem megvettem csak kiderült ,hogy véres a torka. Már meg bántam 100-sor ,hogy eladtam annak pécsi fasznak a kocsit akitől te meg vetted.De nekem akkortájt itt állt az udvarban 7-8 capri és kellett a hely.A leg büszkébb az '-es Caprimra voltam ami 69-es 1.5 V-4s volt ,de volt egy 71-es 1.3-som is.A kettesből is volt egy pár de nelem a 3-as volt az igazi.Bocsi ha rossz helyre irtam ezeket a dolgokat ,de megörültem amikor meg láttam a volt kocsim .A felnik amik rajta voltak na meg a gumik azt én hoztam Hollandiábol ,és volt még hozzá + 4db.Ehhez a 2.8-ashoz vettem még 1 komplett 2.8-ast de az nagyon meg volt ütve hátul ,de a motorja 1 év álás után is pöcre röffent. Ami nálad van kocsi azt én szinte nem is használtam,mert ezzel egyidőben épitettem egy1-es amire ráment 3 évem .Na nem irok mást mert biztos meg haragudnak rám a többiek azért ,hogy esetleg rossz topicba irtam ,és ezért előre is el nézést mindenkitöl. Üdv GáborTibi wrote:Fasza a tükör de a fekete tetőkárpit sokkal keményebba világos fejű csavart viszont cserélném az oszlopon :D ;)
![]()
nagyon rossz helyre nem írtad. Ha nem szivatsz :D akkor tök jó, hogy írtál. Gondolom ezt nézted végig http://www.fordcapri.hu/forum/viewtopic.php?t=792 . Amint látni megpróbálom gatyába rázni de nem vagyok egy kapkodós fajta amint látszik is de majd alakulgat. A 2.9-et csak a lélektani hatás miatt pakoltuk bele, beindítva még nem volt. Elvileg jövő hétre várja a fényező, aztán pakolom vissza a bélést. Meglátjuk.. Ha volna esetleg régebbi képed a verdáról akkor imélben elküldheted nyugodtan vagy írj vagy valami.
csövi