bemutatkozások

kötetlen topic...:)

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
proteus
rengetegetirogatide
Posts: 1629
Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Rákosszentmihály

Re: bemutatkozások

Post by proteus »

Eggen, kell hozzá némi türelem és ha rendbelévőt veszel akkor is egy guriga, felujítandónál legalább másfél. :roll: Nálam a lakatolás + fény kijött cirka 400-ból, de hagy maga után kívánnivalót, főleg a lakatolás. Ez alatt csak akkor lehet, ha meg tudod csinálni magadnak.
Last edited by proteus on Mon Jan 03, 2011 2:08 am, edited 1 time in total.
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995

MZ ES 125/1 - 1970
User avatar
proteus
rengetegetirogatide
Posts: 1629
Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Rákosszentmihály

Re: bemutatkozások

Post by proteus »

Meg ha nem gond nézz valami más avatart, mert ez egy régi barátunknak volt a védjegye... Különben üdv itt és hajrá, de szerintem felújított mk3-ban gondolkodj és ott is sorosban, főleg ha többet akarod használni.
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995

MZ ES 125/1 - 1970
User avatar
daytona
egyedülisszerelhet
Posts: 798
Joined: Mon Jan 26, 2009 5:45 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Zseliz, SK - Budapest III.ker
Contact:

Re: bemutatkozások

Post by daytona »

proteus wrote:....sorosban, főleg ha többet akarod használni.
nincs semmi baj a V6-tal, a 2.3-asom megvan 7-8 liter kozt, es a caprin ciki az 1 szal kipufogo hatul :mrgreen:
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
User avatar
proteus
rengetegetirogatide
Posts: 1629
Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Rákosszentmihály

Re: bemutatkozások

Post by proteus »

daytona wrote:
proteus wrote:....sorosban, főleg ha többet akarod használni.
nincs semmi baj a V6-tal, a 2.3-asom megvan 7-8 liter kozt, es a caprin ciki az 1 szal kipufogo hatul :mrgreen:
:segg: :lol:
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995

MZ ES 125/1 - 1970
User avatar
FEFE
alkatrészbegyűjtő
Posts: 441
Joined: Sun Sep 17, 2006 2:01 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Székesfehérvár

Re: bemutatkozások

Post by FEFE »

daytona wrote:
proteus wrote:....sorosban, főleg ha többet akarod használni.
nincs semmi baj a V6-tal, a 2.3-asom megvan 7-8 liter kozt, es a caprin ciki az 1 szal kipufogo hatul :mrgreen:
Nem ciki csak férfias! :mrgreen: Én nem talicskát vezetek hanem Caprit!
User avatar
daytona
egyedülisszerelhet
Posts: 798
Joined: Mon Jan 26, 2009 5:45 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Zseliz, SK - Budapest III.ker
Contact:

Re: bemutatkozások

Post by daytona »

FEFE wrote:
daytona wrote:
proteus wrote:....sorosban, főleg ha többet akarod használni.
nincs semmi baj a V6-tal, a 2.3-asom megvan 7-8 liter kozt, es a caprin ciki az 1 szal kipufogo hatul :mrgreen:
Nem ciki csak férfias! :mrgreen: Én nem talicskát vezetek hanem Caprit!
Mi ferfias, a porszivohang? :mrgreen: Ilyen hozzaallassal sosem lesz V8-as kocsid :mrgreen:
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
User avatar
CapriCar
szerszámadogató
Posts: 49
Joined: Wed Dec 29, 2010 11:12 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest, Csepel, III. ker.

Re: bemutatkozások

Post by CapriCar »

Az az igazság sokat gondolkodtam azokon amiket írtatok.
Lehet hogy elsőre egy kicsit nagyot álmodtam az MKI Capri-val. :oops:
A Capri amit keresek második autónak kellene mivel van már egy megbízható 4 éves Kia Rio-m amit le akarok passzolni a feleségemnek, hogy azzal vigye a gyereket a bölcsibe stb.
Tehát mindenképpen napi szinten szretném használni az építendő autót.
Most már nem zárkózom el az MKIII Capri-tól sem estleg egy TC3 Taunus.
A lényeg, hogy jó álapotban lévő autó legyen elérhető áron.(és utánna nyugodtan alakíthatom tetszés szerint)
Legalább gyakorolok rajta egy kicsit.
Azért még közben figyelem a hirdetéseket ...
User avatar
daytona
egyedülisszerelhet
Posts: 798
Joined: Mon Jan 26, 2009 5:45 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Zseliz, SK - Budapest III.ker
Contact:

Re: bemutatkozások

Post by daytona »

Azert meg gondolkodj el a teli idoszakon ;-) Sajnos mind a Capri, mind a Taunus nagyon de nagyon haklisak a rozsdara. Az egesz karosszeria teli van olyan uregekkel, amikbe megul a sar vagy belefagy a hole. Nagyon neccesek a kerekjarati ivek, a belso sarvedo, az egesz A oszlop, a kuszobok, taposok...egyszoval minden. Anno mivel ezek nem voltak rossz vasak, birtak a kikepzest, viszont jelenleg a legfiatalabb caprik is 25 evesek, a taunusok meg oregebbek.

A Ford elso modellje a sierra volt, ahol mar egy kicsit ugyeltek az uregek kikepzesenel az atrozsdasodasra. A kicsit az 1983-ban azt jelentette, hogy a Sierra kapott muanyag dobbeteteket a kerekjarati ivekbe. Plusz nem csinaltak a kasznira akkora "zsebeket", mint a caprin vagy a taunuson voltak a kerekek mogott. Igy a sierra A oszlopa mar egesz jo vedelemmel bir. Sajnos a padlolemez majdnem ugyanolyan erzekeny, es a kuszobok valamint a nyulvanyok is. Epp ezert Mk1 sierra szinte majdnem olyan ritka, mint a capri vagy a taunus. 1990-tol a sierranak cinkelt a karosszeriaja, innentol kezdodnek a tartos darabok (ha megnezed, az utakon meg jelenleg is latni ezekbol joparat, ez nem veletlen). Sajnos meg ezen a modellen is vetettek par olyan hibat, amik miatt meg mindig van par erzekeny helye a kaszninak, de ezek mar jol kezelheto helyek. Szoval ha mindennapi kocsit akarsz, akkor en inkabb a sierra fele iranyitanalak. Bar (plane egy Mk2) messze nem bir akkora kultusszal vagy imazzsal mint egy capri, rengeteg minden szol mellette: meg mindig rettento olcso ra minden cucc, jol birja a napi hasznalatot, sokkal kenyelmesebb mint mondjuk egy capri (hatul fuggetlen felfuggesztes) viszont ugyanugy hatsokerek-hajtasu, sokkal nagyobb csend van az utasterben, sokszorosan jobb az utaster kifutese es ugyanugy rengeteg tuning (fuj de utalom ezt a szot) lehetoseget kinal, ha mondjuk valakinek nem lenne eleg egy szeria 2 literes motor teljesitmenye.
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
User avatar
Nitrobuster
egyedülisszerelhet
Posts: 728
Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Re: bemutatkozások

Post by Nitrobuster »

daytona wrote:
proteus wrote:....sorosban, főleg ha többet akarod használni.
nincs semmi baj a V6-tal, a 2.3-asom megvan 7-8 liter kozt, es a caprin ciki az 1 szal kipufogo hatul :mrgreen:
Azt nem írtad, hogy a garázskaputól a kertkapuig :lol:
Nekem lötyögve eszik 9-et télen 11-12. A pinto azért 1-1,5 lityóval kevesebbel is beéri.
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
Natalie Driver Gabe

Re: bemutatkozások

Post by Natalie Driver Gabe »

Érdekes amiket itt olvashat az ember.
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Re: bemutatkozások

Post by Tibi »

Natalie Driver Gabe wrote:Érdekes amiket itt olvashat az ember.
Mire gondolsz ?
1980 Capri MK3
Natalie Driver Gabe

Re: bemutatkozások

Post by Natalie Driver Gabe »

Tibi wrote:
Natalie Driver Gabe wrote:Érdekes amiket itt olvashat az ember.
Mire gondolsz ?
Inkább nem fejtem ki mert csak lehordanátok miatta.
Meg minek szítani a vitát.
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Re: bemutatkozások

Post by Tibi »

Natalie Driver Gabe wrote:Meg minek szítani a vitát.
:-) ahogy gondolod, csak hát már belekezdtél ... persze a balhéra sincs feltétlenül szükség.
1980 Capri MK3
User avatar
tomtom
egyedülisszerelhet
Posts: 779
Joined: Tue Jan 25, 2005 1:58 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Kaposvár

Re: bemutatkozások

Post by tomtom »

háj capricar!

ne hagyd magad lebeszélni!
a sierrát szeretem, de nem vennék, mert, ha már egy bontószökevény pénztemető vásárlására adja a fejét az ember, akkor inkább egy capriból, vagy tauból könyökölök ki. a meló ugyanannyi mindegyikkel, ha kasztnizni kell. gondolom nem egy 92-es sierra az álmod, mert akkor nem ide regeltél volna, hanem a sierracornerre. ha taut is nézegetsz, a tcII-re voksolnék, nem azért, mert nekem is az van, hanem egyszerűen azért, mert szebb, mint a tcIII, a technika meg ua.
a téli használatról annyit, hogy amíg szét nem szettem a gépem, én is használtam. direkt, készakarva. a só megmutatja tavasszal a hibákat, ki kell javítani, és mehet tovább. nem azért rohadtak ezek el, mert nem bírják a havat, hanem azért, mert az előző tulajok 30-40 évre visszamenőleg nagy ívben b@sztak a karbantartásra. nézd meg a maszat opeleket a nagy hájtek kasztnikezelésükkel! amit nem törnek össze atomra, azok 10-12 éves, de legkésőbb 15 éves korukra szétporladnak, HACSAK nem tartják karban. nem vagyok híve a garázsdíszgyártásnak. vegyél caprit/taut és használd egészséggel télen- nyáron! ( na, ehhez viszont kell is bütykölni télen- nyáron ;-) )
- capri mkII '76 2.3
- tau tcII '79 1.6 GT
Natalie Driver Gabe

Re: bemutatkozások

Post by Natalie Driver Gabe »

Tibi wrote:
Natalie Driver Gabe wrote:Érdekes amiket itt olvashat az ember.
Mire gondolsz ?
Csak arra hogy ezeket a gépeket 30 éve is napi használatra találték ki.
s 30 éve is volt sózott út meg ilyesmi.
Szerintem Tomtom nak van igyazsága.
csak én ezt nem merem kiirni mert akkor én leszek a capri gyilkos.
Remélem te megérted.
de ha nem az sem baj.
Post Reply