
bemutatkozások
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- proteus
- rengetegetirogatide
- Posts: 1629
- Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Rákosszentmihály
Re: bemutatkozások
Eggen, kell hozzá némi türelem és ha rendbelévőt veszel akkor is egy guriga, felujítandónál legalább másfél.
Nálam a lakatolás + fény kijött cirka 400-ból, de hagy maga után kívánnivalót, főleg a lakatolás. Ez alatt csak akkor lehet, ha meg tudod csinálni magadnak.

Last edited by proteus on Mon Jan 03, 2011 2:08 am, edited 1 time in total.
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995
MZ ES 125/1 - 1970
MZ ES 125/1 - 1970
- proteus
- rengetegetirogatide
- Posts: 1629
- Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Rákosszentmihály
Re: bemutatkozások
Meg ha nem gond nézz valami más avatart, mert ez egy régi barátunknak volt a védjegye... Különben üdv itt és hajrá, de szerintem felújított mk3-ban gondolkodj és ott is sorosban, főleg ha többet akarod használni.
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995
MZ ES 125/1 - 1970
MZ ES 125/1 - 1970
- daytona
- egyedülisszerelhet
- Posts: 798
- Joined: Mon Jan 26, 2009 5:45 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Zseliz, SK - Budapest III.ker
- Contact:
Re: bemutatkozások
nincs semmi baj a V6-tal, a 2.3-asom megvan 7-8 liter kozt, es a caprin ciki az 1 szal kipufogo hatulproteus wrote:....sorosban, főleg ha többet akarod használni.

Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
- proteus
- rengetegetirogatide
- Posts: 1629
- Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Rákosszentmihály
Re: bemutatkozások
daytona wrote:nincs semmi baj a V6-tal, a 2.3-asom megvan 7-8 liter kozt, es a caprin ciki az 1 szal kipufogo hatulproteus wrote:....sorosban, főleg ha többet akarod használni.


Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995
MZ ES 125/1 - 1970
MZ ES 125/1 - 1970
- FEFE
- alkatrészbegyűjtő
- Posts: 441
- Joined: Sun Sep 17, 2006 2:01 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Székesfehérvár
Re: bemutatkozások
Nem ciki csak férfias!daytona wrote:nincs semmi baj a V6-tal, a 2.3-asom megvan 7-8 liter kozt, es a caprin ciki az 1 szal kipufogo hatulproteus wrote:....sorosban, főleg ha többet akarod használni.

- daytona
- egyedülisszerelhet
- Posts: 798
- Joined: Mon Jan 26, 2009 5:45 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Zseliz, SK - Budapest III.ker
- Contact:
Re: bemutatkozások
Mi ferfias, a porszivohang?FEFE wrote:Nem ciki csak férfias!daytona wrote:nincs semmi baj a V6-tal, a 2.3-asom megvan 7-8 liter kozt, es a caprin ciki az 1 szal kipufogo hatulproteus wrote:....sorosban, főleg ha többet akarod használni.Én nem talicskát vezetek hanem Caprit!


Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
- CapriCar
- szerszámadogató
- Posts: 49
- Joined: Wed Dec 29, 2010 11:12 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest, Csepel, III. ker.
Re: bemutatkozások
Az az igazság sokat gondolkodtam azokon amiket írtatok.
Lehet hogy elsőre egy kicsit nagyot álmodtam az MKI Capri-val.
A Capri amit keresek második autónak kellene mivel van már egy megbízható 4 éves Kia Rio-m amit le akarok passzolni a feleségemnek, hogy azzal vigye a gyereket a bölcsibe stb.
Tehát mindenképpen napi szinten szretném használni az építendő autót.
Most már nem zárkózom el az MKIII Capri-tól sem estleg egy TC3 Taunus.
A lényeg, hogy jó álapotban lévő autó legyen elérhető áron.(és utánna nyugodtan alakíthatom tetszés szerint)
Legalább gyakorolok rajta egy kicsit.
Azért még közben figyelem a hirdetéseket ...
Lehet hogy elsőre egy kicsit nagyot álmodtam az MKI Capri-val.

A Capri amit keresek második autónak kellene mivel van már egy megbízható 4 éves Kia Rio-m amit le akarok passzolni a feleségemnek, hogy azzal vigye a gyereket a bölcsibe stb.
Tehát mindenképpen napi szinten szretném használni az építendő autót.
Most már nem zárkózom el az MKIII Capri-tól sem estleg egy TC3 Taunus.
A lényeg, hogy jó álapotban lévő autó legyen elérhető áron.(és utánna nyugodtan alakíthatom tetszés szerint)
Legalább gyakorolok rajta egy kicsit.
Azért még közben figyelem a hirdetéseket ...
- daytona
- egyedülisszerelhet
- Posts: 798
- Joined: Mon Jan 26, 2009 5:45 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Zseliz, SK - Budapest III.ker
- Contact:
Re: bemutatkozások
Azert meg gondolkodj el a teli idoszakon
Sajnos mind a Capri, mind a Taunus nagyon de nagyon haklisak a rozsdara. Az egesz karosszeria teli van olyan uregekkel, amikbe megul a sar vagy belefagy a hole. Nagyon neccesek a kerekjarati ivek, a belso sarvedo, az egesz A oszlop, a kuszobok, taposok...egyszoval minden. Anno mivel ezek nem voltak rossz vasak, birtak a kikepzest, viszont jelenleg a legfiatalabb caprik is 25 evesek, a taunusok meg oregebbek.
A Ford elso modellje a sierra volt, ahol mar egy kicsit ugyeltek az uregek kikepzesenel az atrozsdasodasra. A kicsit az 1983-ban azt jelentette, hogy a Sierra kapott muanyag dobbeteteket a kerekjarati ivekbe. Plusz nem csinaltak a kasznira akkora "zsebeket", mint a caprin vagy a taunuson voltak a kerekek mogott. Igy a sierra A oszlopa mar egesz jo vedelemmel bir. Sajnos a padlolemez majdnem ugyanolyan erzekeny, es a kuszobok valamint a nyulvanyok is. Epp ezert Mk1 sierra szinte majdnem olyan ritka, mint a capri vagy a taunus. 1990-tol a sierranak cinkelt a karosszeriaja, innentol kezdodnek a tartos darabok (ha megnezed, az utakon meg jelenleg is latni ezekbol joparat, ez nem veletlen). Sajnos meg ezen a modellen is vetettek par olyan hibat, amik miatt meg mindig van par erzekeny helye a kaszninak, de ezek mar jol kezelheto helyek. Szoval ha mindennapi kocsit akarsz, akkor en inkabb a sierra fele iranyitanalak. Bar (plane egy Mk2) messze nem bir akkora kultusszal vagy imazzsal mint egy capri, rengeteg minden szol mellette: meg mindig rettento olcso ra minden cucc, jol birja a napi hasznalatot, sokkal kenyelmesebb mint mondjuk egy capri (hatul fuggetlen felfuggesztes) viszont ugyanugy hatsokerek-hajtasu, sokkal nagyobb csend van az utasterben, sokszorosan jobb az utaster kifutese es ugyanugy rengeteg tuning (fuj de utalom ezt a szot) lehetoseget kinal, ha mondjuk valakinek nem lenne eleg egy szeria 2 literes motor teljesitmenye.

A Ford elso modellje a sierra volt, ahol mar egy kicsit ugyeltek az uregek kikepzesenel az atrozsdasodasra. A kicsit az 1983-ban azt jelentette, hogy a Sierra kapott muanyag dobbeteteket a kerekjarati ivekbe. Plusz nem csinaltak a kasznira akkora "zsebeket", mint a caprin vagy a taunuson voltak a kerekek mogott. Igy a sierra A oszlopa mar egesz jo vedelemmel bir. Sajnos a padlolemez majdnem ugyanolyan erzekeny, es a kuszobok valamint a nyulvanyok is. Epp ezert Mk1 sierra szinte majdnem olyan ritka, mint a capri vagy a taunus. 1990-tol a sierranak cinkelt a karosszeriaja, innentol kezdodnek a tartos darabok (ha megnezed, az utakon meg jelenleg is latni ezekbol joparat, ez nem veletlen). Sajnos meg ezen a modellen is vetettek par olyan hibat, amik miatt meg mindig van par erzekeny helye a kaszninak, de ezek mar jol kezelheto helyek. Szoval ha mindennapi kocsit akarsz, akkor en inkabb a sierra fele iranyitanalak. Bar (plane egy Mk2) messze nem bir akkora kultusszal vagy imazzsal mint egy capri, rengeteg minden szol mellette: meg mindig rettento olcso ra minden cucc, jol birja a napi hasznalatot, sokkal kenyelmesebb mint mondjuk egy capri (hatul fuggetlen felfuggesztes) viszont ugyanugy hatsokerek-hajtasu, sokkal nagyobb csend van az utasterben, sokszorosan jobb az utaster kifutese es ugyanugy rengeteg tuning (fuj de utalom ezt a szot) lehetoseget kinal, ha mondjuk valakinek nem lenne eleg egy szeria 2 literes motor teljesitmenye.
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
- Nitrobuster
- egyedülisszerelhet
- Posts: 728
- Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: bemutatkozások
Azt nem írtad, hogy a garázskaputól a kertkapuigdaytona wrote:nincs semmi baj a V6-tal, a 2.3-asom megvan 7-8 liter kozt, es a caprin ciki az 1 szal kipufogo hatulproteus wrote:....sorosban, főleg ha többet akarod használni.

Nekem lötyögve eszik 9-et télen 11-12. A pinto azért 1-1,5 lityóval kevesebbel is beéri.
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Re: bemutatkozások
Mire gondolsz ?Natalie Driver Gabe wrote:Érdekes amiket itt olvashat az ember.
1980 Capri MK3
Re: bemutatkozások
Inkább nem fejtem ki mert csak lehordanátok miatta.Tibi wrote:Mire gondolsz ?Natalie Driver Gabe wrote:Érdekes amiket itt olvashat az ember.
Meg minek szítani a vitát.
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Re: bemutatkozások
Natalie Driver Gabe wrote:Meg minek szítani a vitát.

1980 Capri MK3
- tomtom
- egyedülisszerelhet
- Posts: 779
- Joined: Tue Jan 25, 2005 1:58 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Kaposvár
Re: bemutatkozások
háj capricar!
ne hagyd magad lebeszélni!
a sierrát szeretem, de nem vennék, mert, ha már egy bontószökevény pénztemető vásárlására adja a fejét az ember, akkor inkább egy capriból, vagy tauból könyökölök ki. a meló ugyanannyi mindegyikkel, ha kasztnizni kell. gondolom nem egy 92-es sierra az álmod, mert akkor nem ide regeltél volna, hanem a sierracornerre. ha taut is nézegetsz, a tcII-re voksolnék, nem azért, mert nekem is az van, hanem egyszerűen azért, mert szebb, mint a tcIII, a technika meg ua.
a téli használatról annyit, hogy amíg szét nem szettem a gépem, én is használtam. direkt, készakarva. a só megmutatja tavasszal a hibákat, ki kell javítani, és mehet tovább. nem azért rohadtak ezek el, mert nem bírják a havat, hanem azért, mert az előző tulajok 30-40 évre visszamenőleg nagy ívben b@sztak a karbantartásra. nézd meg a maszat opeleket a nagy hájtek kasztnikezelésükkel! amit nem törnek össze atomra, azok 10-12 éves, de legkésőbb 15 éves korukra szétporladnak, HACSAK nem tartják karban. nem vagyok híve a garázsdíszgyártásnak. vegyél caprit/taut és használd egészséggel télen- nyáron! ( na, ehhez viszont kell is bütykölni télen- nyáron
)
ne hagyd magad lebeszélni!
a sierrát szeretem, de nem vennék, mert, ha már egy bontószökevény pénztemető vásárlására adja a fejét az ember, akkor inkább egy capriból, vagy tauból könyökölök ki. a meló ugyanannyi mindegyikkel, ha kasztnizni kell. gondolom nem egy 92-es sierra az álmod, mert akkor nem ide regeltél volna, hanem a sierracornerre. ha taut is nézegetsz, a tcII-re voksolnék, nem azért, mert nekem is az van, hanem egyszerűen azért, mert szebb, mint a tcIII, a technika meg ua.
a téli használatról annyit, hogy amíg szét nem szettem a gépem, én is használtam. direkt, készakarva. a só megmutatja tavasszal a hibákat, ki kell javítani, és mehet tovább. nem azért rohadtak ezek el, mert nem bírják a havat, hanem azért, mert az előző tulajok 30-40 évre visszamenőleg nagy ívben b@sztak a karbantartásra. nézd meg a maszat opeleket a nagy hájtek kasztnikezelésükkel! amit nem törnek össze atomra, azok 10-12 éves, de legkésőbb 15 éves korukra szétporladnak, HACSAK nem tartják karban. nem vagyok híve a garázsdíszgyártásnak. vegyél caprit/taut és használd egészséggel télen- nyáron! ( na, ehhez viszont kell is bütykölni télen- nyáron

- capri mkII '76 2.3
- tau tcII '79 1.6 GT
- tau tcII '79 1.6 GT
Re: bemutatkozások
Csak arra hogy ezeket a gépeket 30 éve is napi használatra találték ki.Tibi wrote:Mire gondolsz ?Natalie Driver Gabe wrote:Érdekes amiket itt olvashat az ember.
s 30 éve is volt sózott út meg ilyesmi.
Szerintem Tomtom nak van igyazsága.
csak én ezt nem merem kiirni mert akkor én leszek a capri gyilkos.
Remélem te megérted.
de ha nem az sem baj.