Page 86 of 108
Re: bemutatkozások
Posted: Mon Jan 03, 2011 2:04 am
by proteus
Eggen, kell hozzá némi türelem és ha rendbelévőt veszel akkor is egy guriga, felujítandónál legalább másfél.

Nálam a lakatolás + fény kijött cirka 400-ból, de hagy maga után kívánnivalót, főleg a lakatolás. Ez alatt csak akkor lehet, ha meg tudod csinálni magadnak.
Re: bemutatkozások
Posted: Mon Jan 03, 2011 2:08 am
by proteus
Meg ha nem gond nézz valami más avatart, mert ez egy régi barátunknak volt a védjegye... Különben üdv itt és hajrá, de szerintem felújított mk3-ban gondolkodj és ott is sorosban, főleg ha többet akarod használni.
Re: bemutatkozások
Posted: Mon Jan 03, 2011 4:32 pm
by daytona
proteus wrote:....sorosban, főleg ha többet akarod használni.
nincs semmi baj a V6-tal, a 2.3-asom megvan 7-8 liter kozt, es a caprin ciki az 1 szal kipufogo hatul

Re: bemutatkozások
Posted: Mon Jan 03, 2011 6:04 pm
by proteus
daytona wrote:proteus wrote:....sorosban, főleg ha többet akarod használni.
nincs semmi baj a V6-tal, a 2.3-asom megvan 7-8 liter kozt, es a caprin ciki az 1 szal kipufogo hatul


Re: bemutatkozások
Posted: Mon Jan 03, 2011 7:49 pm
by FEFE
daytona wrote:proteus wrote:....sorosban, főleg ha többet akarod használni.
nincs semmi baj a V6-tal, a 2.3-asom megvan 7-8 liter kozt, es a caprin ciki az 1 szal kipufogo hatul

Nem ciki csak férfias!

Én nem talicskát vezetek hanem Caprit!
Re: bemutatkozások
Posted: Mon Jan 03, 2011 10:29 pm
by daytona
FEFE wrote:daytona wrote:proteus wrote:....sorosban, főleg ha többet akarod használni.
nincs semmi baj a V6-tal, a 2.3-asom megvan 7-8 liter kozt, es a caprin ciki az 1 szal kipufogo hatul

Nem ciki csak férfias!

Én nem talicskát vezetek hanem Caprit!
Mi ferfias, a porszivohang?

Ilyen hozzaallassal sosem lesz V8-as kocsid

Re: bemutatkozások
Posted: Tue Jan 04, 2011 12:05 am
by CapriCar
Az az igazság sokat gondolkodtam azokon amiket írtatok.
Lehet hogy elsőre egy kicsit nagyot álmodtam az MKI Capri-val.
A Capri amit keresek második autónak kellene mivel van már egy megbízható 4 éves Kia Rio-m amit le akarok passzolni a feleségemnek, hogy azzal vigye a gyereket a bölcsibe stb.
Tehát mindenképpen napi szinten szretném használni az építendő autót.
Most már nem zárkózom el az MKIII Capri-tól sem estleg egy TC3 Taunus.
A lényeg, hogy jó álapotban lévő autó legyen elérhető áron.(és utánna nyugodtan alakíthatom tetszés szerint)
Legalább gyakorolok rajta egy kicsit.
Azért még közben figyelem a hirdetéseket ...
Re: bemutatkozások
Posted: Tue Jan 04, 2011 1:38 am
by daytona
Azert meg gondolkodj el a teli idoszakon

Sajnos mind a Capri, mind a Taunus nagyon de nagyon haklisak a rozsdara. Az egesz karosszeria teli van olyan uregekkel, amikbe megul a sar vagy belefagy a hole. Nagyon neccesek a kerekjarati ivek, a belso sarvedo, az egesz A oszlop, a kuszobok, taposok...egyszoval minden. Anno mivel ezek nem voltak rossz vasak, birtak a kikepzest, viszont jelenleg a legfiatalabb caprik is 25 evesek, a taunusok meg oregebbek.
A Ford elso modellje a sierra volt, ahol mar egy kicsit ugyeltek az uregek kikepzesenel az atrozsdasodasra. A kicsit az 1983-ban azt jelentette, hogy a Sierra kapott muanyag dobbeteteket a kerekjarati ivekbe. Plusz nem csinaltak a kasznira akkora "zsebeket", mint a caprin vagy a taunuson voltak a kerekek mogott. Igy a sierra A oszlopa mar egesz jo vedelemmel bir. Sajnos a padlolemez majdnem ugyanolyan erzekeny, es a kuszobok valamint a nyulvanyok is. Epp ezert Mk1 sierra szinte majdnem olyan ritka, mint a capri vagy a taunus. 1990-tol a sierranak cinkelt a karosszeriaja, innentol kezdodnek a tartos darabok (ha megnezed, az utakon meg jelenleg is latni ezekbol joparat, ez nem veletlen). Sajnos meg ezen a modellen is vetettek par olyan hibat, amik miatt meg mindig van par erzekeny helye a kaszninak, de ezek mar jol kezelheto helyek. Szoval ha mindennapi kocsit akarsz, akkor en inkabb a sierra fele iranyitanalak. Bar (plane egy Mk2) messze nem bir akkora kultusszal vagy imazzsal mint egy capri, rengeteg minden szol mellette: meg mindig rettento olcso ra minden cucc, jol birja a napi hasznalatot, sokkal kenyelmesebb mint mondjuk egy capri (hatul fuggetlen felfuggesztes) viszont ugyanugy hatsokerek-hajtasu, sokkal nagyobb csend van az utasterben, sokszorosan jobb az utaster kifutese es ugyanugy rengeteg tuning (fuj de utalom ezt a szot) lehetoseget kinal, ha mondjuk valakinek nem lenne eleg egy szeria 2 literes motor teljesitmenye.
Re: bemutatkozások
Posted: Tue Jan 04, 2011 8:56 am
by Nitrobuster
daytona wrote:proteus wrote:....sorosban, főleg ha többet akarod használni.
nincs semmi baj a V6-tal, a 2.3-asom megvan 7-8 liter kozt, es a caprin ciki az 1 szal kipufogo hatul

Azt nem írtad, hogy a garázskaputól a kertkapuig
Nekem lötyögve eszik 9-et télen 11-12. A pinto azért 1-1,5 lityóval kevesebbel is beéri.
Re: bemutatkozások
Posted: Tue Jan 04, 2011 9:29 am
by Natalie Driver Gabe
Érdekes amiket itt olvashat az ember.
Re: bemutatkozások
Posted: Tue Jan 04, 2011 11:00 am
by Tibi
Natalie Driver Gabe wrote:Érdekes amiket itt olvashat az ember.
Mire gondolsz ?
Re: bemutatkozások
Posted: Tue Jan 04, 2011 11:06 am
by Natalie Driver Gabe
Tibi wrote:Natalie Driver Gabe wrote:Érdekes amiket itt olvashat az ember.
Mire gondolsz ?
Inkább nem fejtem ki mert csak lehordanátok miatta.
Meg minek szítani a vitát.
Re: bemutatkozások
Posted: Tue Jan 04, 2011 11:11 am
by Tibi
Natalie Driver Gabe wrote:Meg minek szítani a vitát.

ahogy gondolod, csak hát már belekezdtél ... persze a balhéra sincs feltétlenül szükség.
Re: bemutatkozások
Posted: Tue Jan 04, 2011 11:19 am
by tomtom
háj capricar!
ne hagyd magad lebeszélni!
a sierrát szeretem, de nem vennék, mert, ha már egy bontószökevény pénztemető vásárlására adja a fejét az ember, akkor inkább egy capriból, vagy tauból könyökölök ki. a meló ugyanannyi mindegyikkel, ha kasztnizni kell. gondolom nem egy 92-es sierra az álmod, mert akkor nem ide regeltél volna, hanem a sierracornerre. ha taut is nézegetsz, a tcII-re voksolnék, nem azért, mert nekem is az van, hanem egyszerűen azért, mert szebb, mint a tcIII, a technika meg ua.
a téli használatról annyit, hogy amíg szét nem szettem a gépem, én is használtam. direkt, készakarva. a só megmutatja tavasszal a hibákat, ki kell javítani, és mehet tovább. nem azért rohadtak ezek el, mert nem bírják a havat, hanem azért, mert az előző tulajok 30-40 évre visszamenőleg nagy ívben b@sztak a karbantartásra. nézd meg a maszat opeleket a nagy hájtek kasztnikezelésükkel! amit nem törnek össze atomra, azok 10-12 éves, de legkésőbb 15 éves korukra szétporladnak, HACSAK nem tartják karban. nem vagyok híve a garázsdíszgyártásnak. vegyél caprit/taut és használd egészséggel télen- nyáron! ( na, ehhez viszont kell is bütykölni télen- nyáron

)
Re: bemutatkozások
Posted: Tue Jan 04, 2011 11:42 am
by Natalie Driver Gabe
Tibi wrote:Natalie Driver Gabe wrote:Érdekes amiket itt olvashat az ember.
Mire gondolsz ?
Csak arra hogy ezeket a gépeket 30 éve is napi használatra találték ki.
s 30 éve is volt sózott út meg ilyesmi.
Szerintem Tomtom nak van igyazsága.
csak én ezt nem merem kiirni mert akkor én leszek a capri gyilkos.
Remélem te megérted.
de ha nem az sem baj.