Már megfogadtam, hogy nem írok többet, mert már kezd szánalmas lenni, de mégis. Max akit nem érdekel, az nem olvassa.
Mint írtam Hattyu-nál, nálam nem a motor miatt van a csúszás minden évben. Az is meg a hajtáslánc is a helyén van. Sajnos ehhez át kellett alakítani a kardánalagutat,

kiszorult a gyári fűtés - ezzel nem tudom, hogy mi lesz, nem fér be.
És persze az egész pedálsort át kellett alakítani. Új pedálokat kellett gyártanom. Ill a gázpedál az nem lett jó, az majd part2. Talán sikerül.
Kijebb került az egész fék a rásegítővel együtt, hogy ne koppanjon a szelepfedélnek. A fékerő elosztó pedig megközelíthetetlen helyen van.
A hengerenkénti leömlő egyik darabja sem passzolt. Eleve olyan szögben állt, hogy beleütött az önindítóba, és a váltóba, ráadásul leért a földig. De most már a helyén van és szépek.
Egy AOD váltó van alattunk, de shiftert az életbe nem találtam a környéken

marad a Scorpio shifter. Ennek viszont nem ugyanaz a váltóútja

az 1., 2. nem kapcsolható manuálban.
A futómű fogalmam sincs, hogy fog viselkedni, toronycsapágyas Sierra elsők manuál Sierra kormányművel és lengőkarokkal. Alul a Mustang egydarabból álló kardánja, hátul szintén az Ő hídja van, a két kapaszkodó-kitámasztó karocska kiváltotta az eredeti stabrudacskát. Ezekse mentek maguktól a helyükre.
Scorpio féle hűtőrendszert alkalmaztam, 2 elektromos ventillátor van, ennek bekötéséhez ill az elkt AC bekötéséhez kell a Bogyó. Várjuk a motortéri kábelköteget soxerettel, és amint megérkezik már minden adott lesz a motorstarthoz. Persze még kéne vennem egy akksit meg egy rakás cuccot, meg még van egy csomó kasznimeló rajta. Fényezni is kéne.Idén tuti, hogy esztétikailag nem lesz kész annyira, hogy bármilyen rendezvényre elvihessem, de szerkezetileg szerintem meglesz, ha minden jól megy.
Aztán csak remélem, hogy nem üti fel a a fejét valami giga hiba a beindítást követően.
(Még annyit, hogy akinek van segítsége, vagy valaki a környékén akihez fordulhat az becsülje meg. Láttam itt valahol, hogy 3-an csiszoltak egy kasznit, én ezt is egyedül fogom. Az össz tényleges segítségem annyi, amit itt értekezünk, ill a legjobb gyerekkori barátom, aki a mozdítható alkatrészek felületkezelését végezte. Ezen kívül a fékcsőhajlító fogótól a kasznis kalapácsoktól, irodalmaktól és a satupadtól kezdve, a Co hegesztőig mindent meg kellett vennem időközben és még az alkatrészeket is ezenfelül. Sajnos minden fölös alkatrészől megkellett szabadulnom, hogy tudjam magam finanszírozni. De persze ez kevés és már nincs mit eladnom.
Nem rinyálok, ne érts félre, - mert szívesen foglalkozom a vassal - , csak szar, hogy megy az idő. ) Ennyi egyelőre.
Most megyek lefestem a kipuf csonkokat, aztán csinálok egy gázpedált.
