Page 10 of 341

Posted: Mon Oct 24, 2005 11:27 am
by Bogyo28
a japókról: ha jól tudom a driftelés is tölük indult, és nem gyengén szokták nyomni, igen szép és brutális verdákkal, csak mindig rossz oldalra teszik a kormányt :D . Sogornak volt egy régi celicája, (80-as) igen szép darab, a müszerfal elér az anyosülésig és tele analog müszerekkel, k jól néz ki. És az első futómüve gyárilag hátulról támasztott, amit a capriról lehagytak Hans-ék. Egész jó verdákat tudnak csinálni, csak az uj rizskájhák formavilága nekem nem jön be.

a capris részben is voltak érdekes dolgok: a "fényezés"-nek nevezett valami, mint irták a nálam szakértöbbek a tömités, és pl még az is, hogy az utángyártott sárvédön nem volt luk az oldalindexnek meg a löki müanyag részének, lefujta igy. Aztán mikor eladták, ott volt az index, a löki meg a laser felirat is. Azt elfelejtették megmutatni, hogy a fényezés után hogy vágta oda a szögletes lukakat. És biztos több is volt benne. Meg nekünk elég elképzelhetetlen, hogy megvesz 20 év körüli kocsikat, rákölti a vételárat vagy még többet és haszonnal eladja. Ezt elég nehéz itthon elképzelni.

Capri-3: a Caprit nem 87-ig gyártották? mert akkor csak 18 éve huzzák :lol:

Posted: Mon Oct 24, 2005 12:38 pm
by gizmo
bogyo28 wrote:...
Meg nekünk elég elképzelhetetlen, hogy megvesz 20 év körüli kocsikat, rákölti a vételárat vagy még többet és haszonnal eladja. Ezt elég nehéz itthon elképzelni.
buktak rajta, 400 fontért vette, ráköltött 500 valamennyit, és 700körül tudták eladni :roll:

Posted: Mon Oct 24, 2005 1:46 pm
by Pudva
bogyo28 wrote:a japókról: ha jól tudom a driftelés is tölük indult, és nem gyengén szokták nyomni, igen szép és brutális verdákkal, csak mindig rossz oldalra teszik a kormányt :D
Nekem is rizskályhám volt előtte :) És a driftelést is imádnám, csak szerintem gyenge lenne hozzá a Capri vagy ezt rosszul gondolom ? (meg persze vezetni sem tudok úgy :( )

Posted: Mon Oct 24, 2005 8:55 pm
by Zool
Pudva wrote:
bogyo28 wrote:a japókról: ha jól tudom a driftelés is tölük indult, és nem gyengén szokták nyomni, igen szép és brutális verdákkal, csak mindig rossz oldalra teszik a kormányt :D
Nekem is rizskályhám volt előtte :) És a driftelést is imádnám, csak szerintem gyenge lenne hozzá a Capri vagy ezt rosszul gondolom ? (meg persze vezetni sem tudok úgy :( )
Nővérem egyik ex-jének volt egy Hachiroku-ja (Corolla AE86). Igaz, hogy csak 1.6-os motor, de 130 körüli paci, hátsókerék hajtás + asszem gyárilag sperr difivel csinálták (nemtom pontosan de olyan 10-15%-os lehet). Párszor mentem a sráccal forogni, egész jó kis gép az rizskályhának :)

Sztem a Capri nem lenne kevés drifteléshez, csak kell bele a sperr + sztem nagyobb féle V6 motorral orrnehéz lenne kicsit, de vannak sor4-esek is ugye :) Mondjuk nekem nem lenne szívem rendszeresen drifteléssel nyírni egy Capri-t...

Posted: Mon Oct 24, 2005 10:30 pm
by CAPRI-3
1984 euban és 1986 december 26 UK, két scorpio közül gördült ki az uccsó capri. eu értékesítés 85-ben zárult.
ugyhogy vegülis 21, gyakorlatilag 19... ez mondjuk 20:)

Posted: Tue Oct 25, 2005 3:24 pm
by Bogyo28
CAPRI-3 wrote:1984 euban és 1986 december 26 UK, két scorpio közül gördült ki az uccsó capri. eu értékesítés 85-ben zárult.
ugyhogy vegülis 21, gyakorlatilag 19... ez mondjuk 20:)
akko nemszoltam. csak volt emlékeim közt egy kép, amin a melósok bucsuztatják a caprit, ott volt a legyártott darabszám, és mintha ott 87 lett volna. de nem találom a képet, ugyhogy hiszek neked 8)

Posted: Tue Oct 25, 2005 4:27 pm
by Süni
Zool wrote:
Pudva wrote:
bogyo28 wrote:a japókról: ha jól tudom a driftelés is tölük indult, és nem gyengén szokták nyomni, igen szép és brutális verdákkal, csak mindig rossz oldalra teszik a kormányt :D
Nekem is rizskályhám volt előtte :) És a driftelést is imádnám, csak szerintem gyenge lenne hozzá a Capri vagy ezt rosszul gondolom ? (meg persze vezetni sem tudok úgy :( )
Nővérem egyik ex-jének volt egy Hachiroku-ja (Corolla AE86). Igaz, hogy csak 1.6-os motor, de 130 körüli paci, hátsókerék hajtás + asszem gyárilag sperr difivel csinálták (nemtom pontosan de olyan 10-15%-os lehet). Párszor mentem a sráccal forogni, egész jó kis gép az rizskályhának :)

Sztem a Capri nem lenne kevés drifteléshez, csak kell bele a sperr + sztem nagyobb féle V6 motorral orrnehéz lenne kicsit, de vannak sor4-esek is ugye :) Mondjuk nekem nem lenne szívem rendszeresen drifteléssel nyírni egy Capri-t...
40%-os speer, piactól függően 125-135 LE

Posted: Tue Oct 25, 2005 5:02 pm
by Ricsi
bogyo28 wrote:akko nemszoltam. csak volt emlékeim közt egy kép, amin a melósok bucsuztatják a caprit, ott volt a legyártott darabszám, és mintha ott 87 lett volna. de nem találom a képet, ugyhogy hiszek neked 8)
Először csak vmi szar minőségű fénymásolaton találtam meg, de a google csodákat tett a "bye bye capri" képkeresésre... :burn:

Image

Posted: Tue Oct 25, 2005 5:45 pm
by driver
Na erre a darabra fáj nekem a fogam!!

Posted: Tue Oct 25, 2005 7:47 pm
by gizmo
driver wrote:Na erre a darabra fáj nekem a fogam!!
:D no igen... kiváncsi lenné hová került ez az utolsó példány... gondolom múzeum. :?:

Posted: Tue Oct 25, 2005 9:21 pm
by Bogyo28
na ez az, és nekem ez a kép csak fekete-fehérben van meg valahol...

Posted: Tue Oct 25, 2005 9:52 pm
by Ricsi
bogyo28 wrote:na ez az, és nekem ez a kép csak fekete-fehérben van meg valahol...
Pedig sokat dob, h láthatjuk eredeti színben a tmk köppenyket, a kocsi meg kb iylen színű ff ben is.... :lol:

Posted: Wed Oct 26, 2005 9:20 am
by Peti
gizmo wrote: :D no igen... kiváncsi lenné hová került ez az utolsó példány... gondolom múzeum. :?:
Van egy videófelvételem, amin rajta van. Egy öreg angol fószeré.
Találkozókra szokta volt kivinni, amúgy a garázsában felbakolva tartósítva pihen, full eredeti állapotban.

Posted: Fri Nov 11, 2005 11:32 am
by Bogyo28
A mostani Chrom and flemmen-ben volt ez a kép:

Image

Posted: Fri Nov 11, 2005 6:36 pm
by Pudva
wáááá az qrva széééép akarok ilyeeeeeet! :wink: