Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

A forum látogatói álltal épített verdák...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
Hattyu
rengetegetirogatide
Posts: 1555
Joined: Fri Oct 06, 2006 10:46 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc vagy a TESCO
Contact:

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Post by Hattyu »

Süni wrote:
daytona wrote:Milyen config van a kocsiban?
Led-es,szalagkábeles. :mrgreen:
Pentium I-es 2300Mhz :mrgreen: :mrgreen:
71' Taunus 2a 1.3 s4 to ??? :)(a feltámasztásos)
"A Remény hal meg utoljára!"
Trust no one!!
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Post by Bogyo28 »

melegen ugrál az alapjárat és ugy fullad le, vagy még ugrálni sincs ideje mert egyből lefullad?
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
Natalie Driver Gabe

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Post by Natalie Driver Gabe »

daytona wrote:Milyen config van a kocsiban?
2.3 v 6
T-9 5 gang
3,22 végátétel.
Natalie Driver Gabe

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Post by Natalie Driver Gabe »

Bogyo28 wrote:melegen ugrál az alapjárat és ugy fullad le, vagy még ugrálni sincs ideje mert egyből lefullad?
Hidegen tökéletes.
Melegen van amikor ugrál.
Da az általános hogy egyből lefullad.
A gázpedállal szoktam tudni menteni a helyzetet.
:ru:
Natalie Driver Gabe

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Post by Natalie Driver Gabe »

Köszönöm mindenkinek a kedves hozzászólásokat. :smt016 :smt016 :smt099
De szerintem ha az autóm egy patika
állapotú gép lenne lenne.
Ti akkor is tudnátok mibe belekötni.
De mindegy.
Azért kellemes hetet mindenkinek.
User avatar
Süni
OfficialGréTCSiTanárúr
Posts: 2147
Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Vál
Contact:

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Post by Süni »

Natalie Driver Gabe wrote:
daytona wrote:Milyen config van a kocsiban?
2.3 v 6
T-9 5 gang
3,22 végátétel.
Szerintem arra gondolt daytona, hogy milyen karbi, és gyújtás van rajta. ;-)
Natalie Driver Gabe

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Post by Natalie Driver Gabe »

Süni wrote:
Natalie Driver Gabe wrote:
daytona wrote:Milyen config van a kocsiban?
2.3 v 6
T-9 5 gang
3,22 végátétel.
Szerintem arra gondolt daytona, hogy milyen karbi, és gyújtás van rajta. ;-)
Ja azt hittem a hajtásláncra.
Bocsi !! :ru: :ru:
A gyujtás sima mechanikus
A karbim meg egy egyszerű Pierburg Solex vagymi.
Vizes szivatóval.
Natalie Driver Gabe

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Post by Natalie Driver Gabe »

Natalie Driver Gabe wrote:
Bogyo28 wrote:melegen ugrál az alapjárat és ugy fullad le, vagy még ugrálni sincs ideje mert egyből lefullad?
Hidegen tökéletes.
Melegen van amikor ugrál.
Da az általános hogy egyből lefullad.
A gázpedállal szoktam tudni menteni a helyzetet.
:ru:
Ez a jellemző :evil:
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Post by Bogyo28 »

Natalie Driver Gabe wrote:
Bogyo28 wrote:melegen ugrál az alapjárat és ugy fullad le, vagy még ugrálni sincs ideje mert egyből lefullad?
Hidegen tökéletes.
Melegen van amikor ugrál.
Da az általános hogy egyből lefullad.
A gázpedállal szoktam tudni menteni a helyzetet.
:ru:
nekem a 2.8 karbis mocim régen mikor ilyet csinált, akkor a szívosor tömítésnél szívott fals levegőt. ha ugrál az alapjáratod akkor szerintem nézz körbe hogy valahol nem repedt e valami vákumcső meg hasonlók. ha pl féktisztítóval fujkálod ovatosan az ilyen helyeken, és ettől fölpörög a moci, akkor ott szív fals levegőt. azért mondom hogy ovatosan, mert ha a féktisztítót a kipuff csonkra fújod könnyen felgyujthatod az autót! nézd még meg esetleg a fékrásegítőt, ha annak rosstz a membránja, akkor is tud hülyülni az alapjárat.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
Süni
OfficialGréTCSiTanárúr
Posts: 2147
Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Vál
Contact:

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Post by Süni »

Bogyo28 wrote: nézd még meg esetleg a fékrásegítőt, ha annak rosstz a membránja, akkor is tud hülyülni az alapjárat.
Neki már nem az ABS-es cucc van fent?
Attachments
EZT II.jpg
EZT II.jpg (112.77 KiB) Viewed 4758 times
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Post by Bogyo28 »

Süni wrote:
Bogyo28 wrote: nézd még meg esetleg a fékrásegítőt, ha annak rosstz a membránja, akkor is tud hülyülni az alapjárat.
Neki már nem az ABS-es cucc van fent?
tényleg... akkor az a rész törlendő... ellenben a vákumok átnézése, a ledugozások milyensége még mindig kérdéses...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
Natalie Driver Gabe

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Post by Natalie Driver Gabe »

Köszi a tippeket .
tegnap már átnéztem az új tömítéseimet hátha valamelyik fos de nem nyert.
a féktisztítóra semmit sem reagál.
A gépet sem sikerült felgyujtani (MÉG)

viszont a tapasztalatom az az hogy hideges rendben van az alapjárat.
viszont melegen kezdi a hülyeséget.
Lehet hogy a szivatója lenne a kaki ??
Olyan mintha FORDítva működne.
Mielőtt hülyét kérdezne valaki .
Természetesen nem lett FORDítva felrakva, mert nem is lehet. :)
De a lényeg hogy melegen indul el a hülyesége.
innen kell kiindulni.

5 lete valakinek ??
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Post by szszaby »

A szívatónak melegen teljesen nyitva kell lennie, hidegen ha rajta van akkor az alapjáratnak magasabbnak kell lennie.
Ha bemelegszik lehet neki csavarni egy kicsit az alapjárat csavaron, megnézni hogy arra mit reagál.
Ford Capri MkI Essex
Natalie Driver Gabe

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Post by Natalie Driver Gabe »

szszaby wrote:A szívatónak melegen teljesen nyitva kell lennie, hidegen ha rajta van akkor az alapjáratnak magasabbnak kell lennie.
Ha bemelegszik lehet neki csavarni egy kicsit az alapjárat csavaron, megnézni hogy arra mit reagál.
Próbáltam.
1100 alatt lefullad.
Melegen.
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Post by szszaby »

Akkor lehet kicsi a szelephézag és melegen kitámaszt, vagy a szívósornál farsot szív és melegen elszegényedik a keverék. Esetleg a karbi alapjárat rendszere el van dugulva.
Ford Capri MkI Essex
Post Reply