Pentium I-es 2300MhzSüni wrote:Led-es,szalagkábeles.daytona wrote:Milyen config van a kocsiban?
Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- Hattyu
- rengetegetirogatide
- Posts: 1555
- Joined: Fri Oct 06, 2006 10:46 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc vagy a TESCO
- Contact:
Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri
71' Taunus 2a 1.3 s4 to ??? :)(a feltámasztásos)
"A Remény hal meg utoljára!"
Trust no one!!
"A Remény hal meg utoljára!"
Trust no one!!
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri
melegen ugrál az alapjárat és ugy fullad le, vagy még ugrálni sincs ideje mert egyből lefullad?
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
-
Natalie Driver Gabe
Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri
2.3 v 6daytona wrote:Milyen config van a kocsiban?
T-9 5 gang
3,22 végátétel.
-
Natalie Driver Gabe
Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri
Hidegen tökéletes.Bogyo28 wrote:melegen ugrál az alapjárat és ugy fullad le, vagy még ugrálni sincs ideje mert egyből lefullad?
Melegen van amikor ugrál.
Da az általános hogy egyből lefullad.
A gázpedállal szoktam tudni menteni a helyzetet.
-
Natalie Driver Gabe
Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri
Köszönöm mindenkinek a kedves hozzászólásokat.
De szerintem ha az autóm egy patika
állapotú gép lenne lenne.
Ti akkor is tudnátok mibe belekötni.
De mindegy.
Azért kellemes hetet mindenkinek.
De szerintem ha az autóm egy patika
állapotú gép lenne lenne.
Ti akkor is tudnátok mibe belekötni.
De mindegy.
Azért kellemes hetet mindenkinek.
- Süni
- OfficialGréTCSiTanárúr
- Posts: 2147
- Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Vál
- Contact:
Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri
Szerintem arra gondolt daytona, hogy milyen karbi, és gyújtás van rajta.Natalie Driver Gabe wrote:2.3 v 6daytona wrote:Milyen config van a kocsiban?
T-9 5 gang
3,22 végátétel.
-
Natalie Driver Gabe
Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri
Ja azt hittem a hajtásláncra.Süni wrote:Szerintem arra gondolt daytona, hogy milyen karbi, és gyújtás van rajta.Natalie Driver Gabe wrote:2.3 v 6daytona wrote:Milyen config van a kocsiban?
T-9 5 gang
3,22 végátétel.
Bocsi !!
A gyujtás sima mechanikus
A karbim meg egy egyszerű Pierburg Solex vagymi.
Vizes szivatóval.
-
Natalie Driver Gabe
Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri
Ez a jellemzőNatalie Driver Gabe wrote:Hidegen tökéletes.Bogyo28 wrote:melegen ugrál az alapjárat és ugy fullad le, vagy még ugrálni sincs ideje mert egyből lefullad?
Melegen van amikor ugrál.
Da az általános hogy egyből lefullad.
A gázpedállal szoktam tudni menteni a helyzetet.
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri
nekem a 2.8 karbis mocim régen mikor ilyet csinált, akkor a szívosor tömítésnél szívott fals levegőt. ha ugrál az alapjáratod akkor szerintem nézz körbe hogy valahol nem repedt e valami vákumcső meg hasonlók. ha pl féktisztítóval fujkálod ovatosan az ilyen helyeken, és ettől fölpörög a moci, akkor ott szív fals levegőt. azért mondom hogy ovatosan, mert ha a féktisztítót a kipuff csonkra fújod könnyen felgyujthatod az autót! nézd még meg esetleg a fékrásegítőt, ha annak rosstz a membránja, akkor is tud hülyülni az alapjárat.Natalie Driver Gabe wrote:Hidegen tökéletes.Bogyo28 wrote:melegen ugrál az alapjárat és ugy fullad le, vagy még ugrálni sincs ideje mert egyből lefullad?
Melegen van amikor ugrál.
Da az általános hogy egyből lefullad.
A gázpedállal szoktam tudni menteni a helyzetet.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- Süni
- OfficialGréTCSiTanárúr
- Posts: 2147
- Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Vál
- Contact:
Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri
Neki már nem az ABS-es cucc van fent?Bogyo28 wrote: nézd még meg esetleg a fékrásegítőt, ha annak rosstz a membránja, akkor is tud hülyülni az alapjárat.
- Attachments
-
- EZT II.jpg (112.77 KiB) Viewed 5556 times
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri
tényleg... akkor az a rész törlendő... ellenben a vákumok átnézése, a ledugozások milyensége még mindig kérdéses...Süni wrote:Neki már nem az ABS-es cucc van fent?Bogyo28 wrote: nézd még meg esetleg a fékrásegítőt, ha annak rosstz a membránja, akkor is tud hülyülni az alapjárat.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
-
Natalie Driver Gabe
Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri
Köszi a tippeket .
tegnap már átnéztem az új tömítéseimet hátha valamelyik fos de nem nyert.
a féktisztítóra semmit sem reagál.
A gépet sem sikerült felgyujtani (MÉG)
viszont a tapasztalatom az az hogy hideges rendben van az alapjárat.
viszont melegen kezdi a hülyeséget.
Lehet hogy a szivatója lenne a kaki ??
Olyan mintha FORDítva működne.
Mielőtt hülyét kérdezne valaki .
Természetesen nem lett FORDítva felrakva, mert nem is lehet. :)
De a lényeg hogy melegen indul el a hülyesége.
innen kell kiindulni.
5 lete valakinek ??
tegnap már átnéztem az új tömítéseimet hátha valamelyik fos de nem nyert.
a féktisztítóra semmit sem reagál.
A gépet sem sikerült felgyujtani (MÉG)
viszont a tapasztalatom az az hogy hideges rendben van az alapjárat.
viszont melegen kezdi a hülyeséget.
Lehet hogy a szivatója lenne a kaki ??
Olyan mintha FORDítva működne.
Mielőtt hülyét kérdezne valaki .
Természetesen nem lett FORDítva felrakva, mert nem is lehet. :)
De a lényeg hogy melegen indul el a hülyesége.
innen kell kiindulni.
5 lete valakinek ??
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri
A szívatónak melegen teljesen nyitva kell lennie, hidegen ha rajta van akkor az alapjáratnak magasabbnak kell lennie.
Ha bemelegszik lehet neki csavarni egy kicsit az alapjárat csavaron, megnézni hogy arra mit reagál.
Ha bemelegszik lehet neki csavarni egy kicsit az alapjárat csavaron, megnézni hogy arra mit reagál.
Ford Capri MkI Essex
-
Natalie Driver Gabe
Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri
Próbáltam.szszaby wrote:A szívatónak melegen teljesen nyitva kell lennie, hidegen ha rajta van akkor az alapjáratnak magasabbnak kell lennie.
Ha bemelegszik lehet neki csavarni egy kicsit az alapjárat csavaron, megnézni hogy arra mit reagál.
1100 alatt lefullad.
Melegen.
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri
Akkor lehet kicsi a szelephézag és melegen kitámaszt, vagy a szívósornál farsot szív és melegen elszegényedik a keverék. Esetleg a karbi alapjárat rendszere el van dugulva.
Ford Capri MkI Essex