Page 10 of 28

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Posted: Mon Jun 07, 2010 6:13 pm
by Hattyu
Süni wrote:
daytona wrote:Milyen config van a kocsiban?
Led-es,szalagkábeles. :mrgreen:
Pentium I-es 2300Mhz :mrgreen: :mrgreen:

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Posted: Mon Jun 07, 2010 9:34 pm
by Bogyo28
melegen ugrál az alapjárat és ugy fullad le, vagy még ugrálni sincs ideje mert egyből lefullad?

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Posted: Tue Jun 08, 2010 7:46 am
by Natalie Driver Gabe
daytona wrote:Milyen config van a kocsiban?
2.3 v 6
T-9 5 gang
3,22 végátétel.

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Posted: Tue Jun 08, 2010 7:48 am
by Natalie Driver Gabe
Bogyo28 wrote:melegen ugrál az alapjárat és ugy fullad le, vagy még ugrálni sincs ideje mert egyből lefullad?
Hidegen tökéletes.
Melegen van amikor ugrál.
Da az általános hogy egyből lefullad.
A gázpedállal szoktam tudni menteni a helyzetet.
:ru:

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Posted: Tue Jun 08, 2010 7:53 am
by Natalie Driver Gabe
Köszönöm mindenkinek a kedves hozzászólásokat. :smt016 :smt016 :smt099
De szerintem ha az autóm egy patika
állapotú gép lenne lenne.
Ti akkor is tudnátok mibe belekötni.
De mindegy.
Azért kellemes hetet mindenkinek.

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Posted: Tue Jun 08, 2010 8:01 am
by Süni
Natalie Driver Gabe wrote:
daytona wrote:Milyen config van a kocsiban?
2.3 v 6
T-9 5 gang
3,22 végátétel.
Szerintem arra gondolt daytona, hogy milyen karbi, és gyújtás van rajta. ;-)

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Posted: Tue Jun 08, 2010 8:11 am
by Natalie Driver Gabe
Süni wrote:
Natalie Driver Gabe wrote:
daytona wrote:Milyen config van a kocsiban?
2.3 v 6
T-9 5 gang
3,22 végátétel.
Szerintem arra gondolt daytona, hogy milyen karbi, és gyújtás van rajta. ;-)
Ja azt hittem a hajtásláncra.
Bocsi !! :ru: :ru:
A gyujtás sima mechanikus
A karbim meg egy egyszerű Pierburg Solex vagymi.
Vizes szivatóval.

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Posted: Tue Jun 08, 2010 8:55 am
by Natalie Driver Gabe
Natalie Driver Gabe wrote:
Bogyo28 wrote:melegen ugrál az alapjárat és ugy fullad le, vagy még ugrálni sincs ideje mert egyből lefullad?
Hidegen tökéletes.
Melegen van amikor ugrál.
Da az általános hogy egyből lefullad.
A gázpedállal szoktam tudni menteni a helyzetet.
:ru:
Ez a jellemző :evil:

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Posted: Wed Jun 09, 2010 8:34 am
by Bogyo28
Natalie Driver Gabe wrote:
Bogyo28 wrote:melegen ugrál az alapjárat és ugy fullad le, vagy még ugrálni sincs ideje mert egyből lefullad?
Hidegen tökéletes.
Melegen van amikor ugrál.
Da az általános hogy egyből lefullad.
A gázpedállal szoktam tudni menteni a helyzetet.
:ru:
nekem a 2.8 karbis mocim régen mikor ilyet csinált, akkor a szívosor tömítésnél szívott fals levegőt. ha ugrál az alapjáratod akkor szerintem nézz körbe hogy valahol nem repedt e valami vákumcső meg hasonlók. ha pl féktisztítóval fujkálod ovatosan az ilyen helyeken, és ettől fölpörög a moci, akkor ott szív fals levegőt. azért mondom hogy ovatosan, mert ha a féktisztítót a kipuff csonkra fújod könnyen felgyujthatod az autót! nézd még meg esetleg a fékrásegítőt, ha annak rosstz a membránja, akkor is tud hülyülni az alapjárat.

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Posted: Wed Jun 09, 2010 8:37 am
by Süni
Bogyo28 wrote: nézd még meg esetleg a fékrásegítőt, ha annak rosstz a membránja, akkor is tud hülyülni az alapjárat.
Neki már nem az ABS-es cucc van fent?

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Posted: Wed Jun 09, 2010 1:39 pm
by Bogyo28
Süni wrote:
Bogyo28 wrote: nézd még meg esetleg a fékrásegítőt, ha annak rosstz a membránja, akkor is tud hülyülni az alapjárat.
Neki már nem az ABS-es cucc van fent?
tényleg... akkor az a rész törlendő... ellenben a vákumok átnézése, a ledugozások milyensége még mindig kérdéses...

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Posted: Thu Jun 10, 2010 7:48 am
by Natalie Driver Gabe
Köszi a tippeket .
tegnap már átnéztem az új tömítéseimet hátha valamelyik fos de nem nyert.
a féktisztítóra semmit sem reagál.
A gépet sem sikerült felgyujtani (MÉG)

viszont a tapasztalatom az az hogy hideges rendben van az alapjárat.
viszont melegen kezdi a hülyeséget.
Lehet hogy a szivatója lenne a kaki ??
Olyan mintha FORDítva működne.
Mielőtt hülyét kérdezne valaki .
Természetesen nem lett FORDítva felrakva, mert nem is lehet. :)
De a lényeg hogy melegen indul el a hülyesége.
innen kell kiindulni.

5 lete valakinek ??

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Posted: Thu Jun 10, 2010 9:05 am
by szszaby
A szívatónak melegen teljesen nyitva kell lennie, hidegen ha rajta van akkor az alapjáratnak magasabbnak kell lennie.
Ha bemelegszik lehet neki csavarni egy kicsit az alapjárat csavaron, megnézni hogy arra mit reagál.

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Posted: Thu Jun 10, 2010 10:09 am
by Natalie Driver Gabe
szszaby wrote:A szívatónak melegen teljesen nyitva kell lennie, hidegen ha rajta van akkor az alapjáratnak magasabbnak kell lennie.
Ha bemelegszik lehet neki csavarni egy kicsit az alapjárat csavaron, megnézni hogy arra mit reagál.
Próbáltam.
1100 alatt lefullad.
Melegen.

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Posted: Thu Jun 10, 2010 10:14 am
by szszaby
Akkor lehet kicsi a szelephézag és melegen kitámaszt, vagy a szívósornál farsot szív és melegen elszegényedik a keverék. Esetleg a karbi alapjárat rendszere el van dugulva.