Sok szerencsét Andersen úr....Te többet tudsz mindannyiunknál...Megla Gábor wrote:Találni találnák csak huzos az ára , és valoban nehéz rá bukkani ,de hidd el ,hogy van belőle itthon is,viszont amennyit itthon kérnek egy ilyenért azért a pénzért kintről 2-3 -at be lehet hozni.Ugy láttam ,hogy van a klub tagok között valaki aki kint él Angliában ha jól láttam ,akkor kérdezd meg őt ,hogy mennire ritka kint a turbós Capri ,vagy ott a másik klub tag aki Németbn él szerintem ő is utánna tudna nézni enek a dolognak .Egy biztos nálunk pár darab van belőle ,de a Németeknél bele lehet botlani ha az ember utánna néz. Igazad van ez csak elmélet mert itthon nem jutsz hozzá ,de ez csak az ára miatt van igy.Az átalakitása V8-ra pedig megint csak hobbi szinten éri meg ,mert maceráns a bepapirozása ,de nem lehetetlen ,és hidd el nincs annál jobb amikor a V8-as mocinál nyomsz egy kövér gázt ,és mindenféle erőlkődés nélkül füst felhőbe burkolod a környéket ,ráadásul ha mindezt egy Caprival arra már oda figyelnek.Ne érts félre én nem vitatkozni akarok veled mert te biztosan többet tudsz a Caprikrol mind én ,ráadásul te birtokolsz is egyet én viszont nem ,de eddig ahány caprim volt én mindig többet szerettem volna mint amennyire képes volt maga a kocsi,engem igazából a kasznija ami meg fogott ,és nem a 2.8-as esetleg a 3 ezres motorja. Ezért szeretnék ebbe a kaszniba valoban egy bivaly motort. Az idő nem sürget ki várom a lehetőséget ,előbb utobb ugy is találok egyet.Mad Max wrote:Még ha egy olyan gyári turbós Caprit is alakítasz át V8-ra amihez hozzá kell nyúlni, mert már öreg, akkor is csak ártasz, mert: V8 Caprit bármikor, bármelyikből lehet építeni, DE GYÁRI turbót nem! Még ha meg állsz az orrodon, akkor sem!
Az eladási nehézségre én sem a nagy köbcentire gondoltam, mert az mindegy, ha nem az erdeti Capri turbó V. épített V8 közti külömbségre gondoltam.
A legjobb az egészbe, hogy ez mind csak elméleti probléma, mert nem fogsz találni eredeti turbóst, itthon.
Sztorik az utcáról, avagy ők elcseszték...
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
kicsit el vagy tévedve vagy nem ezen a világon élsz. átépítési engedélyt a kozéra talán kapsz, de csak a regadó több mint egy guriga. V8-ra átépítési engedélyt a mostani szabályok szerint soha nem kapsz, de ha ez változna a közeljövőben, akkor is ott a regadó. és egy széthekkelt V8 capriért (a normál méretü V8 nem igazán fér be, Jatis tud erről beszélni) nem hiszem hogy bárki fizetne annyit amiből ez futja. ami simán belemegy az a rover V8, de az hangra közel nem olyan mint az amcsi vasak. a te billentyüzetedről lelopták a pontot és a többi hasonló karaktert? 8)Megla Gábor wrote:Ahogy például te betudod papirozni a 2.9-es Scorpió motorodat ,én ugyanugy betudom papirozni a v8-ast.Erre rengeteg a lehetőség Nem láttál még 3-as kaszniju Bmw-ben Amiben gyárilag max 2500 ccm-is motor van ,12 hengeres 5000ccm-is motort ?Mert én már igen hivatalosan ez csak az átalakitási engedélytől függ ,és persze a buxtárcádtol.Tibi wrote:Szeritnem nem az a baj, hogy "sokat fogyaszt, nincs hozzá alkatrész és még parkolni is nehéz vele" :D hanem sokkal inkább probléma, hogy egy full felújított PAPÍR NÉLKÜLI v8 Capriért senki nem fog nagyobb összeget kifizetni.

"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
ha mindenáron V8, akkor miért nem veszel egy 72-es camarot pl. ott a hang, és nem kell semmit faragni. a capri az ugy is jó ahogy gyárilag csinálták, a v6-os mocikkal. mert a v8-at hiába rakod bele, ahoz másik válto, kardán hátsó hid kell, másik fék meg minden, az meg már nem capri, ugyanugy mint a bmw motoros capri sem volt az. akkor meg minek?Megla Gábor wrote:Találni találnák csak huzos az ára , és valoban nehéz rá bukkani ,de hidd el ,hogy van belőle itthon is,viszont amennyit itthon kérnek egy ilyenért azért a pénzért kintről 2-3 -at be lehet hozni.Ugy láttam ,hogy van a klub tagok között valaki aki kint él Angliában ha jól láttam ,akkor kérdezd meg őt ,hogy mennire ritka kint a turbós Capri ,vagy ott a másik klub tag aki Németbn él szerintem ő is utánna tudna nézni enek a dolognak .Egy biztos nálunk pár darab van belőle ,de a Németeknél bele lehet botlani ha az ember utánna néz. Igazad van ez csak elmélet mert itthon nem jutsz hozzá ,de ez csak az ára miatt van igy.Az átalakitása V8-ra pedig megint csak hobbi szinten éri meg ,mert maceráns a bepapirozása ,de nem lehetetlen ,és hidd el nincs annál jobb amikor a V8-as mocinál nyomsz egy kövér gázt ,és mindenféle erőlkődés nélkül füst felhőbe burkolod a környéket ,ráadásul ha mindezt egy Caprival arra már oda figyelnek.Ne érts félre én nem vitatkozni akarok veled mert te biztosan többet tudsz a Caprikrol mind én ,ráadásul te birtokolsz is egyet én viszont nem ,de eddig ahány caprim volt én mindig többet szerettem volna mint amennyire képes volt maga a kocsi,engem igazából a kasznija ami meg fogott ,és nem a 2.8-as esetleg a 3 ezres motorja. Ezért szeretnék ebbe a kaszniba valoban egy bivaly motort. Az idő nem sürget ki várom a lehetőséget ,előbb utobb ugy is találok egyet.Mad Max wrote:Még ha egy olyan gyári turbós Caprit is alakítasz át V8-ra amihez hozzá kell nyúlni, mert már öreg, akkor is csak ártasz, mert: V8 Caprit bármikor, bármelyikből lehet építeni, DE GYÁRI turbót nem! Még ha meg állsz az orrodon, akkor sem!
Az eladási nehézségre én sem a nagy köbcentire gondoltam, mert az mindegy, ha nem az erdeti Capri turbó V. épített V8 közti külömbségre gondoltam.
A legjobb az egészbe, hogy ez mind csak elméleti probléma, mert nem fogsz találni eredeti turbóst, itthon.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- Mad Max
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 429
- Joined: Wed Nov 16, 2005 9:55 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Dombóvár
Tegnap nézegettem a neten és találtam egy oldalt, ami csak a gyári turbóról szólt. Nem adatokkal vagy elméletekkel terhelte a szürke állományt az ürge aki csinálta, csak össze gyüjtötte a fellelhetési helyüket, állapotukat, milyen átalakításon mentek átt (pl. szín váltás az a leggyakoribb, V8 alakítás nem volt
). 106 Caprit jegyzet fel. A cseheknél elég sokat, volt ott német, svájci, de magyar egy sem!!!
Itthon nem tudok, hogy lenne ilyen, ami nem azt jelenti, hogy nincs!
Írjon már v.ki konkrét adatot, hogy kinek van eredeti, nem épített!
Itthon nem tudok, hogy lenne ilyen, ami nem azt jelenti, hogy nincs!
Írjon már v.ki konkrét adatot, hogy kinek van eredeti, nem épített!
Az autó egy kifejezési eszköz.
Kifejezi az egyéniséged.
A Capri egy különleges autó!!!!!
Kifejezi az egyéniséged.
A Capri egy különleges autó!!!!!
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
a két itthoni ismert turbós darab az épített, bár a fehérről nem tudom biztosan, akár még gyárilag is turbós lehetett, de a SUHE átalakítás miatt én inkább az építettre tippelnék, de majd Fefe megmondja a tutitMad Max wrote:Tegnap nézegettem a neten és találtam egy oldalt, ami csak a gyári turbóról szólt. Nem adatokkal vagy elméletekkel terhelte a szürke állományt az ürge aki csinálta, csak össze gyüjtötte a fellelhetési helyüket, állapotukat, milyen átalakításon mentek átt (pl. szín váltás az a leggyakoribb, V8 alakítás nem volt). 106 Caprit jegyzet fel. A cseheknél elég sokat, volt ott német, svájci, de magyar egy sem!!!
Itthon nem tudok, hogy lenne ilyen, ami nem azt jelenti, hogy nincs!
Írjon már v.ki konkrét adatot, hogy kinek van eredeti, nem épített!
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- FEFE
- alkatrészbegyűjtő
- Posts: 441
- Joined: Sun Sep 17, 2006 2:01 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Székesfehérvár
A turbo May az mind épített mert a gyári turbós az nem turbo May hanem azt Ha jól írom akkor Werksturbónak hívják és abból én eddig személy szerint 4 db ot láttam (Magyarországon 1 db ot sem!). a Turbo may az egy szett amit úgy lehetett caprikhoz kapni és ez a MAY nevű ember csinálta őket. Nagyjából enyi de lehet még eszembe jut valami.bogyo28 wrote:a két itthoni ismert turbós darab az épített, bár a fehérről nem tudom biztosan, akár még gyárilag is turbós lehetett, de a SUHE átalakítás miatt én inkább az építettre tippelnék, de majd Fefe megmondja a tutitMad Max wrote:Tegnap nézegettem a neten és találtam egy oldalt, ami csak a gyári turbóról szólt. Nem adatokkal vagy elméletekkel terhelte a szürke állományt az ürge aki csinálta, csak össze gyüjtötte a fellelhetési helyüket, állapotukat, milyen átalakításon mentek átt (pl. szín váltás az a leggyakoribb, V8 alakítás nem volt). 106 Caprit jegyzet fel. A cseheknél elég sokat, volt ott német, svájci, de magyar egy sem!!!
Itthon nem tudok, hogy lenne ilyen, ami nem azt jelenti, hogy nincs!
Írjon már v.ki konkrét adatot, hogy kinek van eredeti, nem épített!
- FEFE
- alkatrészbegyűjtő
- Posts: 441
- Joined: Sun Sep 17, 2006 2:01 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Székesfehérvár
Így nézett ki egy gyári turbós capri:




Mad max jól írta olyan 100 darab készült belőle a cseheknek nem egy darab van átalakításukról nem tudok amiket mi láttunk azok gyári színnel voltak még. A gyári színük a képeken látható fehér szin volt. Adatok a svájci oldalon találhatók róla http://www.ford-capri.ch/technik/techni ... -82-d.html
Természetesen németül. Amit én tudok az az hogy a werksturbo az 2.8 as motor és erre rakták a a turbót, a turbó May az pedig én úgytudom 2.3 as motora készült.




Mad max jól írta olyan 100 darab készült belőle a cseheknek nem egy darab van átalakításukról nem tudok amiket mi láttunk azok gyári színnel voltak még. A gyári színük a képeken látható fehér szin volt. Adatok a svájci oldalon találhatók róla http://www.ford-capri.ch/technik/techni ... -82-d.html
Természetesen németül. Amit én tudok az az hogy a werksturbo az 2.8 as motor és erre rakták a a turbót, a turbó May az pedig én úgytudom 2.3 as motora készült.
- Peti
- egyedülisszerelhet
- Posts: 931
- Joined: Tue Jul 12, 2005 5:28 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Capripower wrote:Úgy tudom, hogy a Zakspeed turbo Capri sikerein felbuzdulva készült, a kinézetre is hasonló turbós utcai változat '81-'82-ben. És valszeg csak azért 200 db, mert rohadt drága volt! A 3000-s volt újonnan 18.700 DM, a 2.8i -27.000, a turbo pedig 33.000 DM. Egyébként 50-50 db fehér, ezüst, zöld, és piros készült. Jellemzői: üvegszálas szélesített elemek, első hátsó nagy spoiler-szárny, 7,5x13 RS 235/60-as gummákkal, 2.8i futómű sperr difivel, 4 küllős RS kormány, jobbos elektromos tükör.Tibi wrote:Erre gondondoltam, ez nagyon penge. Csak én azt hittem, hogy ez a MAY turbo féle dolog. Milyen apropóból készült ez?
'81 Capri 3.0 SHO X-Pack project
'83 Granada 2.8i Ghia X project
'83 Granada 2.8i Ghia X project