Sztorik az utcáról, avagy ők elcseszték...

kötetlen topic...:)

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
TÉCSÉ
offtopiccommando
Posts: 1943
Joined: Sun Sep 03, 2006 2:40 pm
ClassicFord klubtag?: Igen

Post by TÉCSÉ »

Megla Gábor wrote:
Mad Max wrote:Még ha egy olyan gyári turbós Caprit is alakítasz át V8-ra amihez hozzá kell nyúlni, mert már öreg, akkor is csak ártasz, mert: V8 Caprit bármikor, bármelyikből lehet építeni, DE GYÁRI turbót nem! Még ha meg állsz az orrodon, akkor sem!

Az eladási nehézségre én sem a nagy köbcentire gondoltam, mert az mindegy, ha nem az erdeti Capri turbó V. épített V8 közti külömbségre gondoltam.

A legjobb az egészbe, hogy ez mind csak elméleti probléma, mert nem fogsz találni eredeti turbóst, itthon.
Találni találnák csak huzos az ára , és valoban nehéz rá bukkani ,de hidd el ,hogy van belőle itthon is,viszont amennyit itthon kérnek egy ilyenért azért a pénzért kintről 2-3 -at be lehet hozni.Ugy láttam ,hogy van a klub tagok között valaki aki kint él Angliában ha jól láttam ,akkor kérdezd meg őt ,hogy mennire ritka kint a turbós Capri ,vagy ott a másik klub tag aki Németbn él szerintem ő is utánna tudna nézni enek a dolognak .Egy biztos nálunk pár darab van belőle ,de a Németeknél bele lehet botlani ha az ember utánna néz. Igazad van ez csak elmélet mert itthon nem jutsz hozzá ,de ez csak az ára miatt van igy.Az átalakitása V8-ra pedig megint csak hobbi szinten éri meg ,mert maceráns a bepapirozása ,de nem lehetetlen ,és hidd el nincs annál jobb amikor a V8-as mocinál nyomsz egy kövér gázt ,és mindenféle erőlkődés nélkül füst felhőbe burkolod a környéket ,ráadásul ha mindezt egy Caprival arra már oda figyelnek.Ne érts félre én nem vitatkozni akarok veled mert te biztosan többet tudsz a Caprikrol mind én ,ráadásul te birtokolsz is egyet én viszont nem ,de eddig ahány caprim volt én mindig többet szerettem volna mint amennyire képes volt maga a kocsi,engem igazából a kasznija ami meg fogott ,és nem a 2.8-as esetleg a 3 ezres motorja. Ezért szeretnék ebbe a kaszniba valoban egy bivaly motort. Az idő nem sürget ki várom a lehetőséget ,előbb utobb ugy is találok egyet. :lol:
Sok szerencsét Andersen úr....Te többet tudsz mindannyiunknál... :wink:
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

Megla Gábor wrote:
Tibi wrote:Szeritnem nem az a baj, hogy "sokat fogyaszt, nincs hozzá alkatrész és még parkolni is nehéz vele" :D hanem sokkal inkább probléma, hogy egy full felújított PAPÍR NÉLKÜLI v8 Capriért senki nem fog nagyobb összeget kifizetni.
Ahogy például te betudod papirozni a 2.9-es Scorpió motorodat ,én ugyanugy betudom papirozni a v8-ast.Erre rengeteg a lehetőség Nem láttál még 3-as kaszniju Bmw-ben Amiben gyárilag max 2500 ccm-is motor van ,12 hengeres 5000ccm-is motort ?Mert én már igen hivatalosan ez csak az átalakitási engedélytől függ ,és persze a buxtárcádtol. :lol:
kicsit el vagy tévedve vagy nem ezen a világon élsz. átépítési engedélyt a kozéra talán kapsz, de csak a regadó több mint egy guriga. V8-ra átépítési engedélyt a mostani szabályok szerint soha nem kapsz, de ha ez változna a közeljövőben, akkor is ott a regadó. és egy széthekkelt V8 capriért (a normál méretü V8 nem igazán fér be, Jatis tud erről beszélni) nem hiszem hogy bárki fizetne annyit amiből ez futja. ami simán belemegy az a rover V8, de az hangra közel nem olyan mint az amcsi vasak. a te billentyüzetedről lelopták a pontot és a többi hasonló karaktert? 8) :lol:
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

Megla Gábor wrote:
Mad Max wrote:Még ha egy olyan gyári turbós Caprit is alakítasz át V8-ra amihez hozzá kell nyúlni, mert már öreg, akkor is csak ártasz, mert: V8 Caprit bármikor, bármelyikből lehet építeni, DE GYÁRI turbót nem! Még ha meg állsz az orrodon, akkor sem!

Az eladási nehézségre én sem a nagy köbcentire gondoltam, mert az mindegy, ha nem az erdeti Capri turbó V. épített V8 közti külömbségre gondoltam.

A legjobb az egészbe, hogy ez mind csak elméleti probléma, mert nem fogsz találni eredeti turbóst, itthon.
Találni találnák csak huzos az ára , és valoban nehéz rá bukkani ,de hidd el ,hogy van belőle itthon is,viszont amennyit itthon kérnek egy ilyenért azért a pénzért kintről 2-3 -at be lehet hozni.Ugy láttam ,hogy van a klub tagok között valaki aki kint él Angliában ha jól láttam ,akkor kérdezd meg őt ,hogy mennire ritka kint a turbós Capri ,vagy ott a másik klub tag aki Németbn él szerintem ő is utánna tudna nézni enek a dolognak .Egy biztos nálunk pár darab van belőle ,de a Németeknél bele lehet botlani ha az ember utánna néz. Igazad van ez csak elmélet mert itthon nem jutsz hozzá ,de ez csak az ára miatt van igy.Az átalakitása V8-ra pedig megint csak hobbi szinten éri meg ,mert maceráns a bepapirozása ,de nem lehetetlen ,és hidd el nincs annál jobb amikor a V8-as mocinál nyomsz egy kövér gázt ,és mindenféle erőlkődés nélkül füst felhőbe burkolod a környéket ,ráadásul ha mindezt egy Caprival arra már oda figyelnek.Ne érts félre én nem vitatkozni akarok veled mert te biztosan többet tudsz a Caprikrol mind én ,ráadásul te birtokolsz is egyet én viszont nem ,de eddig ahány caprim volt én mindig többet szerettem volna mint amennyire képes volt maga a kocsi,engem igazából a kasznija ami meg fogott ,és nem a 2.8-as esetleg a 3 ezres motorja. Ezért szeretnék ebbe a kaszniba valoban egy bivaly motort. Az idő nem sürget ki várom a lehetőséget ,előbb utobb ugy is találok egyet. :lol:
ha mindenáron V8, akkor miért nem veszel egy 72-es camarot pl. ott a hang, és nem kell semmit faragni. a capri az ugy is jó ahogy gyárilag csinálták, a v6-os mocikkal. mert a v8-at hiába rakod bele, ahoz másik válto, kardán hátsó hid kell, másik fék meg minden, az meg már nem capri, ugyanugy mint a bmw motoros capri sem volt az. akkor meg minek?
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
FEFE
alkatrészbegyűjtő
Posts: 441
Joined: Sun Sep 17, 2006 2:01 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Székesfehérvár

Post by FEFE »

Megla Gábor:

"Egy biztos nálunk pár darab van belőle ,de a Németeknél bele lehet botlani ha az ember utánna néz"

Hát nemtudom énmár nem egy német találkozón voltam kint és nem igazám sok volt eddig gyári turbós capriból.
User avatar
Mad Max
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 429
Joined: Wed Nov 16, 2005 9:55 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Dombóvár

Post by Mad Max »

Tegnap nézegettem a neten és találtam egy oldalt, ami csak a gyári turbóról szólt. Nem adatokkal vagy elméletekkel terhelte a szürke állományt az ürge aki csinálta, csak össze gyüjtötte a fellelhetési helyüket, állapotukat, milyen átalakításon mentek átt (pl. szín váltás az a leggyakoribb, V8 alakítás nem volt :wink: ). 106 Caprit jegyzet fel. A cseheknél elég sokat, volt ott német, svájci, de magyar egy sem!!!

Itthon nem tudok, hogy lenne ilyen, ami nem azt jelenti, hogy nincs!

Írjon már v.ki konkrét adatot, hogy kinek van eredeti, nem épített!
Az autó egy kifejezési eszköz.
Kifejezi az egyéniséged.

A Capri egy különleges autó!!!!!
User avatar
proteus
rengetegetirogatide
Posts: 1629
Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Rákosszentmihály

Post by proteus »

Te meg írd be a linket! :wink:
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995

MZ ES 125/1 - 1970
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

Mad Max wrote:Tegnap nézegettem a neten és találtam egy oldalt, ami csak a gyári turbóról szólt. Nem adatokkal vagy elméletekkel terhelte a szürke állományt az ürge aki csinálta, csak össze gyüjtötte a fellelhetési helyüket, állapotukat, milyen átalakításon mentek átt (pl. szín váltás az a leggyakoribb, V8 alakítás nem volt :wink: ). 106 Caprit jegyzet fel. A cseheknél elég sokat, volt ott német, svájci, de magyar egy sem!!!

Itthon nem tudok, hogy lenne ilyen, ami nem azt jelenti, hogy nincs!

Írjon már v.ki konkrét adatot, hogy kinek van eredeti, nem épített!
a két itthoni ismert turbós darab az épített, bár a fehérről nem tudom biztosan, akár még gyárilag is turbós lehetett, de a SUHE átalakítás miatt én inkább az építettre tippelnék, de majd Fefe megmondja a tutit
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
FEFE
alkatrészbegyűjtő
Posts: 441
Joined: Sun Sep 17, 2006 2:01 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Székesfehérvár

Post by FEFE »

bogyo28 wrote:
Mad Max wrote:Tegnap nézegettem a neten és találtam egy oldalt, ami csak a gyári turbóról szólt. Nem adatokkal vagy elméletekkel terhelte a szürke állományt az ürge aki csinálta, csak össze gyüjtötte a fellelhetési helyüket, állapotukat, milyen átalakításon mentek átt (pl. szín váltás az a leggyakoribb, V8 alakítás nem volt :wink: ). 106 Caprit jegyzet fel. A cseheknél elég sokat, volt ott német, svájci, de magyar egy sem!!!

Itthon nem tudok, hogy lenne ilyen, ami nem azt jelenti, hogy nincs!

Írjon már v.ki konkrét adatot, hogy kinek van eredeti, nem épített!
a két itthoni ismert turbós darab az épített, bár a fehérről nem tudom biztosan, akár még gyárilag is turbós lehetett, de a SUHE átalakítás miatt én inkább az építettre tippelnék, de majd Fefe megmondja a tutit
A turbo May az mind épített mert a gyári turbós az nem turbo May hanem azt Ha jól írom akkor Werksturbónak hívják és abból én eddig személy szerint 4 db ot láttam (Magyarországon 1 db ot sem!). a Turbo may az egy szett amit úgy lehetett caprikhoz kapni és ez a MAY nevű ember csinálta őket. Nagyjából enyi de lehet még eszembe jut valami.
User avatar
FEFE
alkatrészbegyűjtő
Posts: 441
Joined: Sun Sep 17, 2006 2:01 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Székesfehérvár

Post by FEFE »

Így nézett ki egy gyári turbós capri:
Image
Image
Image
Image

Mad max jól írta olyan 100 darab készült belőle a cseheknek nem egy darab van átalakításukról nem tudok amiket mi láttunk azok gyári színnel voltak még. A gyári színük a képeken látható fehér szin volt. Adatok a svájci oldalon találhatók róla http://www.ford-capri.ch/technik/techni ... -82-d.html

Természetesen németül. Amit én tudok az az hogy a werksturbo az 2.8 as motor és erre rakták a a turbót, a turbó May az pedig én úgytudom 2.3 as motora készült.
User avatar
Mad Max
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 429
Joined: Wed Nov 16, 2005 9:55 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Dombóvár

Post by Mad Max »

Linkelni nem tudok!
Egyebek - alsó külöldi oldalak - Perconal Caprisites - Svájci lobogó, na ott találod!

Ja a képen nem fehér van, hanem ezüst és nem csak fehér volt gyárilag.
Az autó egy kifejezési eszköz.
Kifejezi az egyéniséged.

A Capri egy különleges autó!!!!!
User avatar
proteus
rengetegetirogatide
Posts: 1629
Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Rákosszentmihály

Post by proteus »

Akkor linkelem én:

http://mypage.bluewin.ch/moth/
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995

MZ ES 125/1 - 1970
User avatar
Mad Max
akárhozzáisnyulhatvalamihez
Posts: 429
Joined: Wed Nov 16, 2005 9:55 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Dombóvár

Post by Mad Max »

Nnna hát erről beszéltem!
Az autó egy kifejezési eszköz.
Kifejezi az egyéniséged.

A Capri egy különleges autó!!!!!
User avatar
Peti
egyedülisszerelhet
Posts: 931
Joined: Tue Jul 12, 2005 5:28 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Peti »

Capripower wrote:
Tibi wrote:Erre gondondoltam, ez nagyon penge. Csak én azt hittem, hogy ez a MAY turbo féle dolog. Milyen apropóból készült ez?
Úgy tudom, hogy a Zakspeed turbo Capri sikerein felbuzdulva készült, a kinézetre is hasonló turbós utcai változat '81-'82-ben. És valszeg csak azért 200 db, mert rohadt drága volt! A 3000-s volt újonnan 18.700 DM, a 2.8i -27.000, a turbo pedig 33.000 DM. Egyébként 50-50 db fehér, ezüst, zöld, és piros készült. Jellemzői: üvegszálas szélesített elemek, első hátsó nagy spoiler-szárny, 7,5x13 RS 235/60-as gummákkal, 2.8i futómű sperr difivel, 4 küllős RS kormány, jobbos elektromos tükör.
'81 Capri 3.0 SHO X-Pack project
'83 Granada 2.8i Ghia X project
User avatar
Süni
OfficialGréTCSiTanárúr
Posts: 2147
Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Vál
Contact:

Post by Süni »

Rosszul emlékszem, hogy kb 10éve a Budai Capri Clubban volt egy gyári Turbos fekte, magyar rendszámmal ? :roll:
User avatar
stpetya
egyedülisszerelhet
Posts: 512
Joined: Thu Feb 22, 2007 7:46 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Üllő

Post by stpetya »

Nem emlékszel rosszul én is láttam azt az autót is meg egy fehér is volt náluk nem tudom az is turbós volt-e de igényesen körbe volt spoilerezve,a feketében meg valami kagylóülések voltak ami nagyon frankó volt benne .
Olyan még nem volt hogy ne lett volna valahogy.
Post Reply