Page 10 of 51
Posted: Sat Dec 09, 2006 4:25 pm
by Árpi
Tibi wrote:Tibi wrote:MT75-ös váltót miből lehet kitermelni?
• Ford Sierra 1988 on
• Ford Sierra 2.9 XR4x4
• Ford Sapphire Cosworth 4wd
• Granada 1988 on
• Granada 2.9 4x4
• Escort Cosworth 4wd
ez így korrekt? Milyen áron mozognak ezek? Csak kb.....
Ezek a Granadák Scorpiok csak az angoloknál így hívják?
Igen :D
Posted: Sat Dec 09, 2006 5:27 pm
by German Capri
Én úgy tudom Grancinak híjják kint a Scorpiot!
Posted: Sun Dec 10, 2006 4:00 pm
by Tibi
Közben találtam egy ilyet :
http://www.tickfordportal.co.uk/capripo ... c&start=15
a srácnak ki van vágva az alagút az MT75 miatt. Sokat nem ír róla, csak, hogy az eredeti kivágott darab lett visszahegesztve és valami kis szarokat kivágott belőle. Nincs kéznél a bódé, nem tudom mi lehet az.
roundings = lekerekítés? Valami kis merevítők látszanak keresztben az alagúton. Van olyan a sarkokban is a váltó végénél? Attól nem fér el a váltó?

Posted: Sun Dec 10, 2006 4:16 pm
by Tibi
...közben még az jutott eszmbe, hogy azok a merevítők a kivágott lemez aljáról lettek eltávolítva és annyi az egész... Vélemény?
Posted: Thu Dec 28, 2006 8:25 pm
by gigford
Kesz lett es felkerult a Type 5 valtom, felujitva, csapagyak, szinkrongyuruk, tugorgok, szimeringek, tomitesek cserelve

Posted: Thu Dec 28, 2006 8:53 pm
by CAPRI-3
gigford wrote:Kesz lett es felkerult a Type 5 valtom, felujitva, csapagyak, szinkrongyuruk, tugorgok, szimeringek, tomitesek cserelve

WOWWW!!!!
asszem jó helyre kerűlt a cucc :)
Posted: Thu Dec 28, 2006 9:35 pm
by gigford
Teccik, mi?

Posted: Thu Dec 28, 2006 10:38 pm
by CAPRI-3
gigford wrote:Teccik, mi?

kafa
de most úgy néz ki V6 MT75-öt kell vadásszak.
aki tud, segítsen.
Posted: Thu Dec 28, 2006 11:35 pm
by Bogyo28
CAPRI-3 wrote:gigford wrote:Teccik, mi?

kafa
de most úgy néz ki V6 MT75-öt kell vadásszak.
aki tud, segítsen.
azt én is hajtok egy ideje, de nem sokan jelentkeztek eddig

Posted: Thu Dec 28, 2006 11:38 pm
by CAPRI-3
bogyo28 wrote:
azt én is hajtok egy ideje, de nem sokan jelentkeztek eddig

fóti (danielisz) bontóban volt, lehet még van is.
hívd fel őket és ha van, kihozatom olcsóbban.
Posted: Thu Dec 28, 2006 11:39 pm
by Bogyo28
gigford wrote:Kesz lett es felkerult a Type 5 valtom, felujitva, csapagyak, szinkrongyuruk, tugorgok, szimeringek, tomitesek cserelve

Nagyon zsírul néz ki, most már sajnálom hogy én anno amikor az enyémet ujitottam fel nem festettem le a váltót, de ha majd kijön alóla akkor lehet hogy most kap egy fényt. A kérdésem az lenne, hogy ha minden igaz neked csattogos válto volt fenn, az nem eladó véletlenül?
Posted: Fri Dec 29, 2006 12:16 am
by gigford
De elado, nem rohogni, de kb 2 eve 30ezerert ujitottak fel(ugy hogy csak az olajfolyast akartam megszuntetni...), egyedul a kulisszaja szarakszik a 3ast meg a rukvercet nehezen veszi be, de maga a valto az jo.
Posted: Fri Dec 29, 2006 11:01 pm
by Bogyo28
gigford wrote:De elado, nem rohogni, de kb 2 eve 30ezerert ujitottak fel(ugy hogy csak az olajfolyast akartam megszuntetni...), egyedul a kulisszaja szarakszik a 3ast meg a rukvercet nehezen veszi be, de maga a valto az jo.
akkor most menyi?
Posted: Tue Mar 13, 2007 10:52 pm
by szszaby
Milyen tipusú váltó az ami hasonlít a Type9-re de csak 4 fokozatú? Nem olyan a vége mert nincs benne az 5.
A váltó egy V6-os granadában volt valaha.
Posted: Tue Mar 13, 2007 11:09 pm
by proteus
szszaby wrote:Milyen tipusú váltó az ami hasonlít a Type9-re de csak 4 fokozatú? Nem olyan a vége mert nincs benne az 5.
A váltó egy V6-os granadában volt valaha.
Itt megtalálod:
http://www.capri.pl/garage/gearboxes