Posted: Tue Dec 13, 2005 8:42 pm
Taunus26M coupe-ból csinálták. Impozáns nagy batár , az biztos. Inkább GT autó.
Szia,ismerős volt a nick-ed,hát persze.....V8 cars :Dtrafo2000 wrote:Szeva itt is
Kb 8-10 éve egy gyári állapotú piros gyakran rohangált a 11-ik kerületben, egy olaszos kinézetű fiatal csávóval a volán mögött ! Az te vagy ?terror wrote:![]()
...na akkó.....pontosítok....
OSI 20m TS
1967-69-ig készült Torinoban (végszerelés) eleinte Taunus P5 később Taunus P7a alapokra. 2.0V6 és 2.3V6 motorokkal szerelték sorozatban (+egy-két nyalánkság). Összes gyártott darabszám kb. 2200 melyből 1400 2.0V6, 800 2.3V6........Napjainkban fellelhető még belőle kb. 100-120 darab, ezek közül minimum 2 Magyarországon van, az egyik az enyém, a másik évek óta épül (remélem lesz belőle valami). Hallottam még olyan legendákat is terjedni, hogy egy igen tehetős magyar gyűjtő birtokában van még egy itthoni példány GYÁRI ÚJ ÁLLAPOTBAN, de ennek ezidáig nem akadtam a nyomára.
Süni wrote:Kb 8-10 éve egy gyári állapotú piros gyakran rohangált a 11-ik kerületben, egy olaszos kinézetű fiatal csávóval a volán mögött ! Az te vagy ?terror wrote:![]()
...na akkó.....pontosítok....
OSI 20m TS
1967-69-ig készült Torinoban (végszerelés) eleinte Taunus P5 később Taunus P7a alapokra. 2.0V6 és 2.3V6 motorokkal szerelték sorozatban (+egy-két nyalánkság). Összes gyártott darabszám kb. 2200 melyből 1400 2.0V6, 800 2.3V6........Napjainkban fellelhető még belőle kb. 100-120 darab, ezek közül minimum 2 Magyarországon van, az egyik az enyém, a másik évek óta épül (remélem lesz belőle valami). Hallottam még olyan legendákat is terjedni, hogy egy igen tehetős magyar gyűjtő birtokában van még egy itthoni példány GYÁRI ÚJ ÁLLAPOTBAN, de ennek ezidáig nem akadtam a nyomára.
:DSüni wrote:Kb 8-10 éve egy gyári állapotú piros gyakran rohangált a 11-ik kerületben, egy olaszos kinézetű fiatal csávóval a volán mögött ! Az te vagy ?terror wrote:![]()
...na akkó.....pontosítok....
OSI 20m TS
1967-69-ig készült Torinoban (végszerelés) eleinte Taunus P5 később Taunus P7a alapokra. 2.0V6 és 2.3V6 motorokkal szerelték sorozatban (+egy-két nyalánkság). Összes gyártott darabszám kb. 2200 melyből 1400 2.0V6, 800 2.3V6........Napjainkban fellelhető még belőle kb. 100-120 darab, ezek közül minimum 2 Magyarországon van, az egyik az enyém, a másik évek óta épül (remélem lesz belőle valami). Hallottam még olyan legendákat is terjedni, hogy egy igen tehetős magyar gyűjtő birtokában van még egy itthoni példány GYÁRI ÚJ ÁLLAPOTBAN, de ennek ezidáig nem akadtam a nyomára.
Nagyon szép!szszaby wrote:Az enyém ilyen volt 8 éve most sárga színben pompázik igaz ezer darabban van lakatosmunka miatt -
Látnád most levettem a sárvédőt a jobb elsö oszlop és a küszöb olyan volt mint a szita de már alakul majd reményeim szerint tavasszal megkapja az új színt és akkor rakok fel róla képetRicsi wrote:Nagyon szép!szszaby wrote:Az enyém ilyen volt 8 éve most sárga színben pompázik igaz ezer darabban van lakatosmunka miatt -