túrbós motorok
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- Kenny
- nemleszgondhasegítis
- Posts: 127
- Joined: Sun Feb 11, 2007 11:24 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
- Contact:
Ez így ebben a formában nem igaz! Láttam én már V6-ot Escortban!DavidMolnar wrote:Tudom hogy Capri fórum, és volt gyárilag v6 blokk, de monnyuk a kettes Eszkobárba Pintónál nagyobb nem volt, valszeg úgy megborítaná a súlyelosztását mint állat. Én mégmax a Scorpi 2.3DOHC-t néztem bele, csak épp le kéne szedni a kiegyenlítőtengelyeket, meg ritka a bontópiacon.

- Kenny
- nemleszgondhasegítis
- Posts: 127
- Joined: Sun Feb 11, 2007 11:24 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
- Contact:
Nitro, Te hogy csökkentenéd egy v6-os sűrítését?Nitrobuster wrote:A turbo sosem árthat :D !!!
Szerintem neked kell eldöntened, hogy mennyi pénzt szánsz egy motor upgrade-re. Szerintem a k-jet-es 2,8 elég jó alap lenne, csökkentett sűrítéssel bírja a 0,6bar nyomást és még injectort sem kell cserélni.
Persze ha ezt valaki jó minőségben szeretné kivitelezni akkor már nem egy low coast dolog.
- Nitrobuster
- egyedülisszerelhet
- Posts: 728
- Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Hát ha nagyon low coast a project akkor egyértelmű, hogy egy fasza többlemezes hfej tömítés raknék bele. Igaz drasztikusan vastag hfej tömítést még nem próbáltam, de lehet, hogy ez nem is baj( a gyári kétszerese az bevált). Ha esetleg egy új mocin kéne csinálni egy ilyetKenny wrote:Nitro, Te hogy csökkentenéd egy v6-os sűrítését?Nitrobuster wrote:A turbo sosem árthat :D !!!
Szerintem neked kell eldöntened, hogy mennyi pénzt szánsz egy motor upgrade-re. Szerintem a k-jet-es 2,8 elég jó alap lenne, csökkentett sűrítéssel bírja a 0,6bar nyomást és még injectort sem kell cserélni.
Persze ha ezt valaki jó minőségben szeretné kivitelezni akkor már nem egy low coast dolog.
megnézném, hogy lehet-e külön fejmérettel kapni dugót. Pintónál 3 méret is létezik tehát ott tudsz variálni 9,2-es 8,5 és 8,2 sűrítés között.
Ha esetleg 2,8-as mocinak kellene a sűrítését csökkenteni még egy 2,9-es dugón is elgondolkodnék. De lehet egyedi dugót is gyártatni :D .
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
- Nitrobuster
- egyedülisszerelhet
- Posts: 728
- Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
- Kenny
- nemleszgondhasegítis
- Posts: 127
- Joined: Sun Feb 11, 2007 11:24 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
- Contact:
Én is a hfej tömítésre gondoltam, csak ez egy V motor. Ha emeled a hfejeket nem fog passzolni a szívósor. Vagy csak én gondolom rosszul.Nitrobuster wrote:Hát ha nagyon low coast a project akkor egyértelmű, hogy egy fasza többlemezes hfej tömítés raknék bele. Igaz drasztikusan vastag hfej tömítést még nem próbáltam, de lehet, hogy ez nem is baj( a gyári kétszerese az bevált). Ha esetleg egy új mocin kéne csinálni egy ilyet
megnézném, hogy lehet-e külön fejmérettel kapni dugót. Pintónál 3 méret is létezik tehát ott tudsz variálni 9,2-es 8,5 és 8,2 sűrítés között.
Ha esetleg 2,8-as mocinak kellene a sűrítését csökkenteni még egy 2,9-es dugón is elgondolkodnék. De lehet egyedi dugót is gyártatni :D .
- Nitrobuster
- egyedülisszerelhet
- Posts: 728
- Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
- proteus
- rengetegetirogatide
- Posts: 1629
- Joined: Mon Dec 13, 2004 7:15 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Rákosszentmihály
A korábbi BOA elektronikáját kell hozzá használni és akkor nem bonyolultabb, mint bármelyik EFI-s motort berakni, de ilyen elektronikát nem olyan egyszerű találni.Geriike wrote:Még egy kérdés, azt mondtátok nagyobb motor. 2.9 es Coswort egy 1996 os Scorpioból. Nagyon át kell alakítani, hogy betegyük? Csinált már valaki ilyet?
Alfa Romeo 145 1.6 boxer - 1995
MZ ES 125/1 - 1970
MZ ES 125/1 - 1970
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
van néhány müködő darab. de csak akkor állj neki, ha van a műveletre alsó hangon 250 eHUF a malacperselyben, meg néhány hónap feles idő...Geriike wrote:Még egy kérdés, azt mondtátok nagyobb motor. 2.9 es Coswort egy 1996 os Scorpioból. Nagyon át kell alakítani, hogy betegyük? Csinált már valaki ilyet?
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- capriv6
- egyedülisszerelhet
- Posts: 530
- Joined: Sun Oct 22, 2006 12:25 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Contact:
Szia!!bogyo28 wrote:van néhány müködő darab. de csak akkor állj neki, ha van a műveletre alsó hangon 250 eHUF a malacperselyben, meg néhány hónap feles idő...Geriike wrote:Még egy kérdés, azt mondtátok nagyobb motor. 2.9 es Coswort egy 1996 os Scorpioból. Nagyon át kell alakítani, hogy betegyük? Csinált már valaki ilyet?
A bogyonak igaza van kb nekem is enyiböl jött ki (ha nem többöl)
Kicsi ez kicsi az és hipp hopp elmegy két-három zsák 1000ft.
Es még mindig nekem se tökéletes a dolog!
Köszi az infókat. Mi kb 100 e ért tudnánk venni egy teljesen komplett motort, computerrel, minden elektronikával. Azt tudom én is persze, hogy ez ezzel itt nem állna meg. De már csak egy dolgot nem értek, hogy a saját elektronikája helyett, miért jobb egy másik? Ham ás a motor, más a kábelköteg, van computer, akkor miért nem jó a sajátja?capriv6 wrote:Szia!!bogyo28 wrote:van néhány müködő darab. de csak akkor állj neki, ha van a műveletre alsó hangon 250 eHUF a malacperselyben, meg néhány hónap feles idő...Geriike wrote:Még egy kérdés, azt mondtátok nagyobb motor. 2.9 es Coswort egy 1996 os Scorpioból. Nagyon át kell alakítani, hogy betegyük? Csinált már valaki ilyet?
A bogyonak igaza van kb nekem is enyiböl jött ki (ha nem többöl)
Kicsi ez kicsi az és hipp hopp elmegy két-három zsák 1000ft.
Es még mindig nekem se tökéletes a dolog!