Posted: Fri Jul 06, 2007 7:14 pm
Ezen ügyködik. Hetek óta faragja befele ! 
Ez így ebben a formában nem igaz! Láttam én már V6-ot Escortban!DavidMolnar wrote:Tudom hogy Capri fórum, és volt gyárilag v6 blokk, de monnyuk a kettes Eszkobárba Pintónál nagyobb nem volt, valszeg úgy megborítaná a súlyelosztását mint állat. Én mégmax a Scorpi 2.3DOHC-t néztem bele, csak épp le kéne szedni a kiegyenlítőtengelyeket, meg ritka a bontópiacon.
Nitro, Te hogy csökkentenéd egy v6-os sűrítését?Nitrobuster wrote:A turbo sosem árthat :D !!!
Szerintem neked kell eldöntened, hogy mennyi pénzt szánsz egy motor upgrade-re. Szerintem a k-jet-es 2,8 elég jó alap lenne, csökkentett sűrítéssel bírja a 0,6bar nyomást és még injectort sem kell cserélni.
Persze ha ezt valaki jó minőségben szeretné kivitelezni akkor már nem egy low coast dolog.
Hát ha nagyon low coast a project akkor egyértelmű, hogy egy fasza többlemezes hfej tömítés raknék bele. Igaz drasztikusan vastag hfej tömítést még nem próbáltam, de lehet, hogy ez nem is baj( a gyári kétszerese az bevált). Ha esetleg egy új mocin kéne csinálni egy ilyetKenny wrote:Nitro, Te hogy csökkentenéd egy v6-os sűrítését?Nitrobuster wrote:A turbo sosem árthat :D !!!
Szerintem neked kell eldöntened, hogy mennyi pénzt szánsz egy motor upgrade-re. Szerintem a k-jet-es 2,8 elég jó alap lenne, csökkentett sűrítéssel bírja a 0,6bar nyomást és még injectort sem kell cserélni.
Persze ha ezt valaki jó minőségben szeretné kivitelezni akkor már nem egy low coast dolog.
Én is a hfej tömítésre gondoltam, csak ez egy V motor. Ha emeled a hfejeket nem fog passzolni a szívósor. Vagy csak én gondolom rosszul.Nitrobuster wrote:Hát ha nagyon low coast a project akkor egyértelmű, hogy egy fasza többlemezes hfej tömítés raknék bele. Igaz drasztikusan vastag hfej tömítést még nem próbáltam, de lehet, hogy ez nem is baj( a gyári kétszerese az bevált). Ha esetleg egy új mocin kéne csinálni egy ilyet
megnézném, hogy lehet-e külön fejmérettel kapni dugót. Pintónál 3 méret is létezik tehát ott tudsz variálni 9,2-es 8,5 és 8,2 sűrítés között.
Ha esetleg 2,8-as mocinak kellene a sűrítését csökkenteni még egy 2,9-es dugón is elgondolkodnék. De lehet egyedi dugót is gyártatni :D .
A korábbi BOA elektronikáját kell hozzá használni és akkor nem bonyolultabb, mint bármelyik EFI-s motort berakni, de ilyen elektronikát nem olyan egyszerű találni.Geriike wrote:Még egy kérdés, azt mondtátok nagyobb motor. 2.9 es Coswort egy 1996 os Scorpioból. Nagyon át kell alakítani, hogy betegyük? Csinált már valaki ilyet?
van néhány müködő darab. de csak akkor állj neki, ha van a műveletre alsó hangon 250 eHUF a malacperselyben, meg néhány hónap feles idő...Geriike wrote:Még egy kérdés, azt mondtátok nagyobb motor. 2.9 es Coswort egy 1996 os Scorpioból. Nagyon át kell alakítani, hogy betegyük? Csinált már valaki ilyet?
Szia!!bogyo28 wrote:van néhány müködő darab. de csak akkor állj neki, ha van a műveletre alsó hangon 250 eHUF a malacperselyben, meg néhány hónap feles idő...Geriike wrote:Még egy kérdés, azt mondtátok nagyobb motor. 2.9 es Coswort egy 1996 os Scorpioból. Nagyon át kell alakítani, hogy betegyük? Csinált már valaki ilyet?
Köszi az infókat. Mi kb 100 e ért tudnánk venni egy teljesen komplett motort, computerrel, minden elektronikával. Azt tudom én is persze, hogy ez ezzel itt nem állna meg. De már csak egy dolgot nem értek, hogy a saját elektronikája helyett, miért jobb egy másik? Ham ás a motor, más a kábelköteg, van computer, akkor miért nem jó a sajátja?capriv6 wrote:Szia!!bogyo28 wrote:van néhány müködő darab. de csak akkor állj neki, ha van a műveletre alsó hangon 250 eHUF a malacperselyben, meg néhány hónap feles idő...Geriike wrote:Még egy kérdés, azt mondtátok nagyobb motor. 2.9 es Coswort egy 1996 os Scorpioból. Nagyon át kell alakítani, hogy betegyük? Csinált már valaki ilyet?
A bogyonak igaza van kb nekem is enyiböl jött ki (ha nem többöl)
Kicsi ez kicsi az és hipp hopp elmegy két-három zsák 1000ft.
Es még mindig nekem se tökéletes a dolog!