Page 10 of 17

Posted: Fri Jul 06, 2007 7:14 pm
by Süni
Ezen ügyködik. Hetek óta faragja befele ! :wink:

Posted: Fri Jul 06, 2007 8:10 pm
by Geriike
Több kérdés!?:-) mi az a pintó?
Süni: ez nekem szólt, ezen ügyködsz? vannak hozzá cuccaid? illetve egy jobbos sárvédő valakinek?

Posted: Fri Jul 06, 2007 8:42 pm
by DavidMolnar
Image

Posted: Fri Jul 06, 2007 10:39 pm
by Kenny
DavidMolnar wrote:Tudom hogy Capri fórum, és volt gyárilag v6 blokk, de monnyuk a kettes Eszkobárba Pintónál nagyobb nem volt, valszeg úgy megborítaná a súlyelosztását mint állat. Én mégmax a Scorpi 2.3DOHC-t néztem bele, csak épp le kéne szedni a kiegyenlítőtengelyeket, meg ritka a bontópiacon.
Ez így ebben a formában nem igaz! Láttam én már V6-ot Escortban! :roll: Ne hogy azt hidd hogy egy nagyobb soros blokk sokkal könnyebb a V6-nál. És az angolok sűrün rakosgatják a Rover V8-at is, s az elvileg mégnagyobb. A súlyelosztás meg igazán attól függ mire is szeretnéd használni a kocsit.

Posted: Fri Jul 06, 2007 10:42 pm
by Kenny
Nitrobuster wrote:A turbo sosem árthat :D !!!
Szerintem neked kell eldöntened, hogy mennyi pénzt szánsz egy motor upgrade-re. Szerintem a k-jet-es 2,8 elég jó alap lenne, csökkentett sűrítéssel bírja a 0,6bar nyomást és még injectort sem kell cserélni.
Persze ha ezt valaki jó minőségben szeretné kivitelezni akkor már nem egy low coast dolog.
Nitro, Te hogy csökkentenéd egy v6-os sűrítését?

Posted: Sat Jul 07, 2007 10:42 am
by Nitrobuster
Kenny wrote:
Nitrobuster wrote:A turbo sosem árthat :D !!!
Szerintem neked kell eldöntened, hogy mennyi pénzt szánsz egy motor upgrade-re. Szerintem a k-jet-es 2,8 elég jó alap lenne, csökkentett sűrítéssel bírja a 0,6bar nyomást és még injectort sem kell cserélni.
Persze ha ezt valaki jó minőségben szeretné kivitelezni akkor már nem egy low coast dolog.
Nitro, Te hogy csökkentenéd egy v6-os sűrítését?
Hát ha nagyon low coast a project akkor egyértelmű, hogy egy fasza többlemezes hfej tömítés raknék bele. Igaz drasztikusan vastag hfej tömítést még nem próbáltam, de lehet, hogy ez nem is baj( a gyári kétszerese az bevált). Ha esetleg egy új mocin kéne csinálni egy ilyet
megnézném, hogy lehet-e külön fejmérettel kapni dugót. Pintónál 3 méret is létezik tehát ott tudsz variálni 9,2-es 8,5 és 8,2 sűrítés között.
Ha esetleg 2,8-as mocinak kellene a sűrítését csökkenteni még egy 2,9-es dugón is elgondolkodnék. De lehet egyedi dugót is gyártatni :D .

Posted: Sat Jul 07, 2007 4:08 pm
by Iván
low cost...... 8) bocs

Posted: Sat Jul 07, 2007 6:25 pm
by Nitrobuster
Mostanában mindíg elírom :D . De azért köszi.

Posted: Sat Jul 07, 2007 6:52 pm
by Kenny
Nitrobuster wrote:Hát ha nagyon low coast a project akkor egyértelmű, hogy egy fasza többlemezes hfej tömítés raknék bele. Igaz drasztikusan vastag hfej tömítést még nem próbáltam, de lehet, hogy ez nem is baj( a gyári kétszerese az bevált). Ha esetleg egy új mocin kéne csinálni egy ilyet
megnézném, hogy lehet-e külön fejmérettel kapni dugót. Pintónál 3 méret is létezik tehát ott tudsz variálni 9,2-es 8,5 és 8,2 sűrítés között.
Ha esetleg 2,8-as mocinak kellene a sűrítését csökkenteni még egy 2,9-es dugón is elgondolkodnék. De lehet egyedi dugót is gyártatni :D .
Én is a hfej tömítésre gondoltam, csak ez egy V motor. Ha emeled a hfejeket nem fog passzolni a szívósor. Vagy csak én gondolom rosszul.

Posted: Sun Jul 08, 2007 11:42 am
by Nitrobuster
Nálunk meg a vezérlés mászik el és mégis működik. :D Ki kell próbálni ha nem jó akkor 2db szívósortömítés és jó lesz.

Posted: Mon Jul 09, 2007 3:45 pm
by Geriike
Még egy kérdés, azt mondtátok nagyobb motor. 2.9 es Coswort egy 1996 os Scorpioból. Nagyon át kell alakítani, hogy betegyük? Csinált már valaki ilyet?

Posted: Mon Jul 09, 2007 5:50 pm
by proteus
Geriike wrote:Még egy kérdés, azt mondtátok nagyobb motor. 2.9 es Coswort egy 1996 os Scorpioból. Nagyon át kell alakítani, hogy betegyük? Csinált már valaki ilyet?
A korábbi BOA elektronikáját kell hozzá használni és akkor nem bonyolultabb, mint bármelyik EFI-s motort berakni, de ilyen elektronikát nem olyan egyszerű találni.

Posted: Tue Jul 10, 2007 9:37 am
by Bogyo28
Geriike wrote:Még egy kérdés, azt mondtátok nagyobb motor. 2.9 es Coswort egy 1996 os Scorpioból. Nagyon át kell alakítani, hogy betegyük? Csinált már valaki ilyet?
van néhány müködő darab. de csak akkor állj neki, ha van a műveletre alsó hangon 250 eHUF a malacperselyben, meg néhány hónap feles idő...

Posted: Tue Jul 10, 2007 8:46 pm
by capriv6
bogyo28 wrote:
Geriike wrote:Még egy kérdés, azt mondtátok nagyobb motor. 2.9 es Coswort egy 1996 os Scorpioból. Nagyon át kell alakítani, hogy betegyük? Csinált már valaki ilyet?
van néhány müködő darab. de csak akkor állj neki, ha van a műveletre alsó hangon 250 eHUF a malacperselyben, meg néhány hónap feles idő...
Szia!!

A bogyonak igaza van kb nekem is enyiböl jött ki (ha nem többöl)
Kicsi ez kicsi az és hipp hopp elmegy két-három zsák 1000ft.
Es még mindig nekem se tökéletes a dolog!

Posted: Wed Jul 11, 2007 10:01 pm
by Geriike
capriv6 wrote:
bogyo28 wrote:
Geriike wrote:Még egy kérdés, azt mondtátok nagyobb motor. 2.9 es Coswort egy 1996 os Scorpioból. Nagyon át kell alakítani, hogy betegyük? Csinált már valaki ilyet?
van néhány müködő darab. de csak akkor állj neki, ha van a műveletre alsó hangon 250 eHUF a malacperselyben, meg néhány hónap feles idő...
Szia!!

A bogyonak igaza van kb nekem is enyiböl jött ki (ha nem többöl)
Kicsi ez kicsi az és hipp hopp elmegy két-három zsák 1000ft.
Es még mindig nekem se tökéletes a dolog!
Köszi az infókat. Mi kb 100 e ért tudnánk venni egy teljesen komplett motort, computerrel, minden elektronikával. Azt tudom én is persze, hogy ez ezzel itt nem állna meg. De már csak egy dolgot nem értek, hogy a saját elektronikája helyett, miért jobb egy másik? Ham ás a motor, más a kábelköteg, van computer, akkor miért nem jó a sajátja?