Page 10 of 12
Posted: Tue Feb 14, 2006 11:10 pm
by CAPRI-3
Süni wrote:Amire ki van támasztva az alsó képen, az megy majd a szilent helyére ?
(Már láttam ilyet külföldi honlapokon is, ez mire jó ? -egy laikus)
ezzel tulajdonképpen 3szög lengőkarosra alakul a capri futóműve, ami vmennyi komfortvesztést és magas fokú stabilitás-javulást eredményez.
a lengőkarok felcserélésével, hátulról, a stabi helyére.
de mint tudjuk stabilizátor kell, ezért azt a lengőkar alá kötjük be, és mivel más köríven mozog innentől, ezért nem fixes, hanem a danamid vagy poli betétben csúszkál.
Posted: Tue Feb 14, 2006 11:13 pm
by Bogyo28
meg lehet kérdezni hogy a G fej honnan van? kellene nekem máshova, de kissebb, és ha van bejáratott bolt akkor nem keresgetnék....
Posted: Tue Feb 14, 2006 11:16 pm
by CAPRI-3
bármelyik komolyabb csapágyboltban kell lennie, nekem az egyikben sofőr a barátom, csak megmondom mit akarok és hozza.
adj méreteket és meglesz bolti ár alatt vmivel.
mi 16-ost használtunk, kisebbet nem mertem megkockáztatni.
Posted: Wed Feb 15, 2006 9:02 am
by Süni
CAPRI-3 wrote:Süni wrote:Amire ki van támasztva az alsó képen, az megy majd a szilent helyére ?
(Már láttam ilyet külföldi honlapokon is, ez mire jó ? -egy laikus)
ezzel tulajdonképpen 3szög lengőkarosra alakul a capri futóműve, ami vmennyi komfortvesztést és magas fokú stabilitás-javulást eredményez.
a lengőkarok felcserélésével, hátulról, a stabi helyére.
de mint tudjuk stabilizátor kell, ezért azt a lengőkar alá kötjük be, és mivel más köríven mozog innentől, ezért nem fixes, hanem a danamid vagy poli betétben csúszkál.
Jól tudom, h az Escort MK2 lengőkarja ugyanaz ? (legalábbis alkatrészkatalógusok szerint.) Akkor ezt én is használhatnám ? A lengőkar felcserélésén jobbost-balosra gondolsz ?
Posted: Wed Feb 15, 2006 10:48 am
by CAPRI-3
Jól tudom, h az Escort MK2 lengőkarja ugyanaz ?
pontosan
Akkor ezt én is használhatnám ?
Pontosan!
A lengőkar felcserélésén jobbost-balosra gondolsz ?
PONTOSAN!!!
:D
kereskedőnek "természetesen" jár kedvezmény 8)
Posted: Wed Feb 15, 2006 1:09 pm
by Süni
Posted: Wed Feb 15, 2006 2:06 pm
by Blant
Ez igen!
Le a kalappal!
Hova hegeszted a kitámasztó rud felfüggesztését majd? A hossztartóra? villa lesz, vagy más megoldás. Arról is csinálj majd képet, ha lehet! Szép munka!
Posted: Wed Feb 15, 2006 5:19 pm
by trafo2000
Süni wrote:

pedig ezt is kitárgyaltuk már
Posted: Sun Mar 05, 2006 8:45 pm
by Dartonit
Szerintetek ez az erősített futómű megoldaná a nehezebb motor kérdését is?
Posted: Sun Mar 05, 2006 10:35 pm
by CAPRI-3
nem
Posted: Mon Mar 06, 2006 10:49 pm
by Dartonit
Nem tudom, a súlyelosztás miatt gondoltad?
Azt lesz*rom.
Az lenne a lényeg, hogy ne hulljon szét pusztán a súly miatt.
"Csak" 60-70 kg a difi a 2.8, és egy 5.0 között.
Posted: Mon Mar 06, 2006 11:03 pm
by Peti
Úgy tudom, hogy már a 2.8i moci (az a legnehezebb) is határeset a Caprikban szolgáló gyengécske Escort első futóműnek. Láttam egy fényképet egy Mk1 Perana első futóműről, és ott ránézésre annyi volt a különbség, hogy dupla stabirúd volt. De gondolom, hogy a gátlók, meg a rugók, stb. sem a mezei Capriból valók voltak. Ezen kívül csak full átépített első futóműves V8-as Caprit láttam.
Közben ezeket találtam (Peranák):

Posted: Mon Mar 06, 2006 11:52 pm
by Pudva
Úrsten' mit kellene alápakolnom akkor ha 1 Low-Ridert szeretnék Capriból ??!!

Posted: Tue Mar 07, 2006 2:10 am
by CAPRI-3
Dartonit wrote:Nem tudom, a súlyelosztás miatt gondoltad?
Azt lesz*rom.
Az lenne a lényeg, hogy ne hulljon szét pusztán a súly miatt.
"Csak" 60-70 kg a difi a 2.8, és egy 5.0 között.
nem errol van szo.
ez a merevites a futomu mozgasat es gyengeseget hivatott javitani, de plusz suly inkabb rugo es gatlo kerdese.
persze nehezebb motornal megnagyobb segitseg, de csak a sulynak megfeleloen erosebb rugo es gatlo utan.
Posted: Tue Mar 07, 2006 12:15 pm
by Dartonit
Mennyi lehet a 2.8i? Csak mert a Windsor blokk 219 kg (most néztem utánna).
Valőszínű még nincs 50 kg különbség sem.