VipeR-T wrote:Ó Bogyó bá', ne is mondd, szégyellem magam. Kint vagyok Csehországban, itt dolgozom áprilisig. Alig vagyok otthon, aztán mindig későn jut eszembe hogy felhívjalak. Ennek ellenére még szükségem volna a motyóra, legközelebb 20.-a körül megyek haza, megpróbállak felcsörögni előtte, hátha tudunk ütközni. Az óra kérdést meg akkor továbbítom az öregemnek, hogy bontsa tovább a bűnös kondi után kutatva. Köszöntem!
nem para, elteszem neked akár nyárig is, csak szolj hogy mi legyen, mert kb 2 hónapig volt a kocsimban mire meguntam, hogy hordozzam mindenhova.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
Értem a célzást, és sajnos de, félúton jutott eszembe hogy a rendszámot nem takartam le. Szopó. De valamiért úgy érzem, hogy a felújítás költségvetésén már nem fog nagyot lendíteni a bírság ;) Vagy nem erre értetted?
1979 Polski Fiat 126p
1980 Ford Capri 2.0 V6
1985 Ford Sierra XR4x4 2.8i
1997 Suzuki GSX-R 750
200? Ikarus Scolo 1.3
2003 Ford Mondeo ST220
VipeR-T wrote:Értem a célzást, és sajnos de, félúton jutott eszembe hogy a rendszámot nem takartam le. Szopó. De valamiért úgy érzem, hogy a felújítás költségvetésén már nem fog nagyot lendíteni a bírság ;) Vagy nem erre értetted?
Azért a képet árnyalja, hogy a motorja nem indul, és gyakorlatilag semmit nem lehet róla tudni. Az előző tulaj nem tudta/nem akarta megbontani, és elég sok ellentétes információm van róla. Igazából kurvamód túl volt árazva, és Süni becsületére váljon, hogy próbált róla lebeszélni, és rámutatni a gép reális értékére, de úgy voltam vele, hogy gyakorlatilag MKI Sierrát régebb óta szerettem volna, mint Caprit, meg amúgy is akartam egy téli autót, inkább megvettem, mert ki tudja mikor lesz még 4x4-es eladó. Persze lehet hogy 1 hét múlva fele ennyiért, de sebaj. Szóval a motorral még borítékolom, hogy lesz szopóroller, és a papírjaival is gyanítom, hogy kell még pár kört futnom, de azt hiszem, hogy csóri autó megérdemli hogy rendbe legyen téve. Remélem sikerül, bízom benne hogy nem törik bele a bicskám. Pláne, hogy a mostani helyzetemben (külföldi meló, 0 szabadidő) erősen süllyesztőbe vesző projekt alapesete vázolódik, de próbálom a legjobb tudásommal ezt elkerülni. Azt hiszem ezt a topicot nem is offolnám a sierrával, megpróbálom a corneren folytatni. Illetve lehet hogy itt is, Titeket egyelőre jobban szeretlek :) Majd kialakul.
1979 Polski Fiat 126p
1980 Ford Capri 2.0 V6
1985 Ford Sierra XR4x4 2.8i
1997 Suzuki GSX-R 750
200? Ikarus Scolo 1.3
2003 Ford Mondeo ST220
VipeR-T wrote:Azért a képet árnyalja, hogy a motorja nem indul, és gyakorlatilag semmit nem lehet róla tudni. Az előző tulaj nem tudta/nem akarta megbontani, és elég sok ellentétes információm van róla. Igazából kurvamód túl volt árazva, és Süni becsületére váljon, hogy próbált róla lebeszélni, és rámutatni a gép reális értékére, de úgy voltam vele, hogy gyakorlatilag MKI Sierrát régebb óta szerettem volna, mint Caprit, meg amúgy is akartam egy téli autót, inkább megvettem, mert ki tudja mikor lesz még 4x4-es eladó. Persze lehet hogy 1 hét múlva fele ennyiért, de sebaj. Szóval a motorral még borítékolom, hogy lesz szopóroller, és a papírjaival is gyanítom, hogy kell még pár kört futnom, de azt hiszem, hogy csóri autó megérdemli hogy rendbe legyen téve. Remélem sikerül, bízom benne hogy nem törik bele a bicskám. Pláne, hogy a mostani helyzetemben (külföldi meló, 0 szabadidő) erősen süllyesztőbe vesző projekt alapesete vázolódik, de próbálom a legjobb tudásommal ezt elkerülni. Azt hiszem ezt a topicot nem is offolnám a sierrával, megpróbálom a corneren folytatni. Illetve lehet hogy itt is, Titeket egyelőre jobban szeretlek :) Majd kialakul.
Szerintem sokan szívesen vesszük és érdeklődéssel figyelnénk a (kívánom , hogy nem "csak" !!!) szopásodat a szirénával
Jó project alap! én lerugnám róla a k-jetet, és egy EFI-vel egy kicsit költséghatékonyabb üzemeltetésre térnék át vele. de ha esetleg OT célzatu a project, akkor lehet még szerezni új k-jet fuvókákat, néhány aranyrúd ellenében (még decemberben járt utánna nekem Machine kolléga), ha kell tudok benne segíteni...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
VipeR-T wrote:Értem a célzást, és sajnos de, félúton jutott eszembe hogy a rendszámot nem takartam le. Szopó. De valamiért úgy érzem, hogy a felújítás költségvetésén már nem fog nagyot lendíteni a bírság ;) Vagy nem erre értetted?
Most ha pályán megy az ember futóval akkor mire veszi meg a matricát? Ha a fotón két rendszám van akkor mivan?
VipeR-T wrote:Értem a célzást, és sajnos de, félúton jutott eszembe hogy a rendszámot nem takartam le. Szopó. De valamiért úgy érzem, hogy a felújítás költségvetésén már nem fog nagyot lendíteni a bírság ;) Vagy nem erre értetted?
Most ha pályán megy az ember futóval akkor mire veszi meg a matricát? Ha a fotón két rendszám van akkor mivan?
a tapasztalat:
a kis gép ami nézi a rendszámokat, igen ügyes és gyors. azt nem tudom mi van ha futón viszed, de sima tréleres autoszállítóval megtalálja a sima rendszámot is meg a szállított gép rendszámát is. viszont a fényképen a rendszám látszik meg egy kicsit a környezete, de az kurvára nem hogy az rajta volt egy másik auton (anno a sierrás Z0tya futott ebbe bele, be akarta bizonyítani hogy ő tréleren vitte a vasat, kikérte a képet hogy akkor bizonyitsák be, látszani fog, de a képen csak a rendszám meg a közvetlen környezete volt rajta, amire nem tudták elengedni a büntit, mert hogy az nem bizonyítja hogy nem a pályán ment a géppel). futón nem tudom mi a szitu, én olyanra még csak matricát sem vettem eddig, mivel arra nem jó a sima B jogsim, de autoszállítón is para az autópálya ha fenn a rendszám.
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
VipeR-T wrote:Értem a célzást, és sajnos de, félúton jutott eszembe hogy a rendszámot nem takartam le. Szopó. De valamiért úgy érzem, hogy a felújítás költségvetésén már nem fog nagyot lendíteni a bírság ;) Vagy nem erre értetted?
Most ha pályán megy az ember futóval akkor mire veszi meg a matricát? Ha a fotón két rendszám van akkor mivan?
a tapasztalat:
a kis gép ami nézi a rendszámokat, igen ügyes és gyors. azt nem tudom mi van ha futón viszed, de sima tréleres autoszállítóval megtalálja a sima rendszámot is meg a szállított gép rendszámát is. viszont a fényképen a rendszám látszik meg egy kicsit a környezete, de az kurvára nem hogy az rajta volt egy másik auton (anno a sierrás Z0tya futott ebbe bele, be akarta bizonyítani hogy ő tréleren vitte a vasat, kikérte a képet hogy akkor bizonyitsák be, látszani fog, de a képen csak a rendszám meg a közvetlen környezete volt rajta, amire nem tudták elengedni a büntit, mert hogy az nem bizonyítja hogy nem a pályán ment a géppel). futón nem tudom mi a szitu, én olyanra még csak matricát sem vettem eddig, mivel arra nem jó a sima B jogsim, de autoszállítón is para az autópálya ha fenn a rendszám.
Ha futót húzol akkor az autóra veszed a matricát amivel húzol, persze már más árkategóriásat...
Bár elég furcsa 80-nal tolatni az autópályán
Ez -remélem- nem teljesen igaz, direkt az autópályafelügyeletnél vetttem a matricát, mert az életben nem húztam még ennyit. Ott mondta a hölgy, hogy mindegy mit húzok, húzhatok tankot is, ha a vontató jármű 3,5t alatt van, akkor D1, vagyis sima személyautó matrica kell rá, hiába kell E jogsi a szerelvényhez.
1979 Polski Fiat 126p
1980 Ford Capri 2.0 V6
1985 Ford Sierra XR4x4 2.8i
1997 Suzuki GSX-R 750
200? Ikarus Scolo 1.3
2003 Ford Mondeo ST220