Re: '86 Merkur Xr4Ti (1.8benzin-gáz to BOA)
Posted: Thu Mar 27, 2008 2:30 pm
a legális dologhoz: utcai autoban lehet már cső? mert régebben csak gépkönyves versenyvasba lehetett...
Keep The Legend Alive!
https://www.fordcapri.hu/forford3/
Bogyo28 wrote:a legális dologhoz: utcai autoban lehet már cső? mert régebben csak gépkönyves versenyvasba lehetett...
Nem kötözködés csak érdekel, hogy vajon miért?TomiCaPri wrote:Timeslip-en tavaly azt olvastam, hogy csak csavaros lehet, amit utcai használatban ki is kell szedni
valamennyi csövezés, amit nevezzünk merevítésnak az tudtomal engedélyezett.ahhoz, hogy tényleges bukócső legyen az autódban ahhoz már át kell minősíttetni versenyautóvá.elvileg van valamilyen átmeneti kategória 'utcai versenyautó' néven.nem tudom sajnos, hogy mik a lehetőségek.nemsokára beszélek majd egy ismerős kpm-sel, és ő majd felvilágosít.amit tudok azt kihozom belőle.másik lehtőségem az, hogy az 1ik haveromnak van Miskolcon 1vizsgáztató haverja aki el tudja intézni, hogy a változtatások dokumentálva legyenek.gondolom készül egy hivatalos papír, ha nem is gékönyv.az a lényeg, hogy a cop ne ugathason.szal a vizsgát megtom oldani.Bogyo28 wrote:a legális dologhoz: utcai autoban lehet már cső? mert régebben csak gépkönyves versenyvasba lehetett...
a küszöbnél oldalt nem lehet mindkét oldalon, azzal megb@szhat a rendör. hátul mindkétoldal az lehet.TomiCaPri wrote:Ha már úgy is kérdezősködsz a kpm-es haverodnál... :D
Meg tudnád érdeklődni nekem, hogy ha két oldalt van kivezetve a kipufogóm, akkor az mehet-e forgalomba, vizsgára?
Vagy ha más meg tudja mondani, akkor azt is megköszönném 8)
ittyu wrote:valamennyi csövezés, amit nevezzünk merevítésnak az tudtomal engedélyezett.ahhoz, hogy tényleges bukócső legyen az autódban ahhoz már át kell minősíttetni versenyautóvá.elvileg van valamilyen átmeneti kategória 'utcai versenyautó' néven.nem tudom sajnos, hogy mik a lehetőségek.nemsokára beszélek majd egy ismerős kpm-sel, és ő majd felvilágosít.amit tudok azt kihozom belőle.másik lehtőségem az, hogy az 1ik haveromnak van Miskolcon 1vizsgáztató haverja aki el tudja intézni, hogy a változtatások dokumentálva legyenek.gondolom készül egy hivatalos papír, ha nem is gékönyv.az a lényeg, hogy a cop ne ugathason.szal a vizsgát megtom oldani.Bogyo28 wrote:a legális dologhoz: utcai autoban lehet már cső? mert régebben csak gépkönyves versenyvasba lehetett...
Bogyo28 wrote:ittyu wrote:valamennyi csövezés, amit nevezzünk merevítésnak az tudtomal engedélyezett.ahhoz, hogy tényleges bukócső legyen az autódban ahhoz már át kell minősíttetni versenyautóvá.elvileg van valamilyen átmeneti kategória 'utcai versenyautó' néven.nem tudom sajnos, hogy mik a lehetőségek.nemsokára beszélek majd egy ismerős kpm-sel, és ő majd felvilágosít.amit tudok azt kihozom belőle.másik lehtőségem az, hogy az 1ik haveromnak van Miskolcon 1vizsgáztató haverja aki el tudja intézni, hogy a változtatások dokumentálva legyenek.gondolom készül egy hivatalos papír, ha nem is gékönyv.az a lényeg, hogy a cop ne ugathason.szal a vizsgát megtom oldani.Bogyo28 wrote:a legális dologhoz: utcai autoban lehet már cső? mert régebben csak gépkönyves versenyvasba lehetett...
nem a vizsga a gáz, mert elmész cső nélkül vizsgára és másnap már benne van, hanem ha megállít a rendőr, és nem gépkönyves versenyautod van, akkor a mit keres ez a cső itt fiatalember na adjon vagy 30-at gyorsan (nem fekvőtámaszt) címü játék lehet belőle. tehát hiába kapsz pl műbizonylatot a csőről, ha nem lehet egy mezei autóba.
Pont azon agyaltam, hogy ez a cső csak egy rendszernek egy eleme nem? Ülés, öv, bukó ahogy írtad. Bár én nem ültem ilyenben csak átvillant az agyamon.CapriTurbo wrote:Hát én utaztam múltkor kb. 180 km-t becsövezett Caprival, és azon gondolkodtam, ha valami probléma van, sisak nélkül szétposszan az ember feje
Az én agyamon azért is villantak át ilyen gondolatok, mert a sofőröm egy közepes forgalmú német autópályán lelkesen próbálta bemutatni autója tudását, sötétbe, és néha esőbe.Tibi wrote:Pont azon agyaltam, hogy ez a cső csak egy rendszernek egy eleme nem? Ülés, öv, bukó ahogy írtad. Bár én nem ültem ilyenben csak átvillant az agyamon.CapriTurbo wrote:Hát én utaztam múltkor kb. 180 km-t becsövezett Caprival, és azon gondolkodtam, ha valami probléma van, sisak nélkül szétposszan az ember feje