Page 2 of 4

Re: Iván

Posted: Wed Nov 26, 2008 4:17 pm
by Zacy
Akkor az a szabvány műszerfalvilágítás kis foglalat nélküli izzókkal gondolom...hát azt télleg tré beSMDdézni de majd valamit kiötlök.... :idea:

Re: Iván

Posted: Wed Nov 26, 2008 5:52 pm
by holecz
stpetya wrote:Kinek hogy esik jól Laca :mrgreen:
:045: :045: :pia: :mrgreen: :mrgreen:

Re: Iván

Posted: Wed Nov 26, 2008 9:52 pm
by Bogyo28
Zacy wrote:Én be akarom ledezni, de kis SMD leddel...12V-nál egy 470 ómos ellenállás kell elé oszt cső, az nem ég ki, de célszerű párhuzamosan kötni.

Csak még azt nem álmodtam meg milyen színű ledek legyenek...lehet fehéret teszek be...azt az Iceblue fantázianevüt. Majd még kiderül. Amúgy macerás kivenni az óramegvilágításokat? milyen izzófoglalat van benne? Valaki dobna fel nekem egy képet?
Szerintem kár SMD cuccot használni, a normál lábas led és ellenállat sokkal egyszerübbe beműthető a Capri műszeregységébe. Én csináltam egy nyákot, ami a müszeregység foliáját hivatott kiváltani, azon már ledek vannak, és van rajta egy kis elektronikának is hely, amivel a ledek fényerejét lehet szabályozni. protinál és nálam van két próbadarab, januárban már benn lesz valamelyik az autoban, de majd lövök róla képet simán csak felszerelve....

Re: Iván

Posted: Wed Nov 26, 2008 10:22 pm
by prefect
Én csináltam egy nyákot, ami a müszeregység foliáját hivatott kiváltani, azon már ledek vannak, és van rajta egy kis elektronikának is hely, amivel a ledek fényerejét lehet szabályozni. protinál és nálam van két próbadarab, januárban már benn lesz valamelyik az autoban, de majd lövök róla képet simán csak felszerelve....
Ez már nekem is megfordult a fejemben, csak a kivitelezés nem valósult meg. Érdekelne hogy oldottad meg a nyákot!!! Az én fóliám kicsit xar állapotban van, kapott kis zárlatot. A kiégett részt vezetékkel pótoltuk Tomtommal, roppant nagy művészi fokon és nagy szakértelemmel kivitelezve. :shock: Tehát pár képet a nyákról is plííz, ne csak beszerelt állapotban. :ru: :ru:

Re: Iván

Posted: Fri Jan 02, 2009 12:50 pm
by Iván
érdekelne az hogy másoknál is fent áll e az a helyzet hogy ha fűtőventillátort kapcsol és a terelőt oldal irányba vagy a szélvédőre forditja akkor másoknál is hideg levegő ömlik be mindkét helyen?mert nekem igen. :cry:
ha a lábra állítom akkor viszont meleg :?

Re: Iván

Posted: Fri Jan 02, 2009 1:29 pm
by sony5
nekem is igy van de akár mit csináltam vele nem lett jó
sőt ha esik a hó vagy dara még azt is behozza olyankor

Re: Iván

Posted: Fri Jan 02, 2009 1:46 pm
by Iván
kwák :lol: :mrgreen:

Re: Iván

Posted: Fri Jan 02, 2009 2:34 pm
by Iván
itt a nyák!prefect kérésére:
SSA42489.JPG
SSA42490.JPG
SSA42491.JPG
SSA42492.JPG

Re: Iván

Posted: Fri Jan 02, 2009 2:38 pm
by Iván
nekem pedig kérdésem lenne hogy a fűtőventillátor boxot hogyan lehet kivenni?már kipucoltam az egész belsőt,levettem a műszerfalat meg a takaró lemezeket meg kikötöttem a bovdenokat és a boxot is lecsavaroztam a kasztniról.valamiért nem akar kijönni a helyéről.a ventillátor miat lenne,hogy az beleér a kasztinak abba a "lyukába" vagy mivan?megpróbáltam szétfesziteni a boxot az illesztés mentén.ment is valameddig de nem akar szétugrani teljesen.a fűtőradiátor fogja netán?

Re: Iván

Posted: Fri Jan 02, 2009 2:45 pm
by tomtom
ha még nem tetted meg, akkor kössd le a vízcsöveket a motortérben a radiátorról!
a bowdeneket fölös volt lekötni, mert a fűtéskonzolt csak 2 csavar tartja, az az eccerűbb. a venti pont 10 centit lóg be a helyén a kasztniba, buktatással ki kell jönnie, a váltóalagút hangszigetelése kissit akadályozhat, de lebontani nem érdemes, elvileg ki kell jönnie.

nézd meg az épülő vasak/tomtom/4.old.!
van kép kiszedve.

Re: Iván

Posted: Fri Jan 02, 2009 3:36 pm
by Iván
sikerült kiszedni köszönöm a segitséget!!
rájöttem a probléma forrására:
azt hogy az oldalsó levegőbefúvó nyilásokon illetve az ablaknál sem jön "túl meleg" levegő a következő okozza:
ha a kart abba az állásba fordítjuk ahol ez az opció elérhetővé válik nincs semmi gond ugyanis a terelőlemez zár rendesen,de....
az oldalsó szellőzők kilépő nyílása magasabban van a fűtőventillátornál és ily módon a befujt hideg levegő nem melegszik át rendesen azaz sehogysem csak ugy simán kitávozik oldalra a maga természetes valójában.ennyi. :cry:

Re: Iván

Posted: Fri Jan 02, 2009 4:06 pm
by Zacy
ez így igaz, az oldalsó műszerfalszellőzőket télen illdomos elzárni mert a pingvinek sasolnak be rajta. Az a probléma amit írtál, de nem lehet vele semmit nem tenni :cry: . Pedig jó lenne ha ott meleg levegő jönne be, babán lefújná az oldalsó ablakokat is. :evil: :evil:

Re: Iván

Posted: Fri Jan 02, 2009 4:17 pm
by Iván
kimostam ééés mit találtam a radiároban....?kimondottan semmi extrát.rozsda jött ki belőle bőven meg egy két rozsdásfémszilánk.nem sok minden.össze is pattintottam az egészet.aztán elkezdtem agyalni hogy hogyanlehetne megoldani hogy ne olyan hideg levegőt fujjon be a ventillátor.arra jutottam hogy le kéne valahogy szigetelni a ventillátort vagy ilyesmi.de aztán elvetettem eme fenséges ötletemet mert ez egy hülyeség.szigetelni kéne a kasztnit és kész.

Re: Iván

Posted: Fri Jan 02, 2009 5:06 pm
by szszaby
Oldalt sajna nem tud meleg levegő jönni, én nekem most be sincs kötve, le van dugózva a helye. Régen úgy volt megcsinálva hogy az üvegre menő cső Y alakban kettéosztottam, és az egyik ment a szélvédőre, a másik pedig az oldalsó befúvóra, ilyenkor már itt is meleg levegő jött. Ha pedig több levegőt akartam a szélvédőre akkor elzártam az oldalsó befúvókat.

Re: Iván

Posted: Fri Jan 02, 2009 5:16 pm
by Iván
fú de durva vagyol :lol: :laza: :mrgreen: