Re: Zacy 1977-es MkII-ese.
Posted: Thu Oct 09, 2008 5:05 pm
Lőjél már egy közelebbi fotót a szárnyról, lehet engem is érdekelne. 

van egy szép autód, amit mindíg el akarsz rontani valami kurvára oda nem illő dologgal...Pudva wrote:??? annyira nem való rá ???
nem akarom én elrontani sőt a saját szárnyammal is megvagyok elégedve, csak tudod az embert mindíg piszkálja a kíváncsiság:Bogyo28 wrote:van egy szép autód,
csak mindig sikerül valahogy azt megtalálni, amit nem kellene (tasi féle szárny pl)... van más amit csinálhatsz rajta, inkáb arra költsd a pénzt!Pudva wrote:Na már ezért megérte, hogy kimond: :Pnem akarom én elrontani sőt a saját szárnyammal is megvagyok elégedve, csak tudod az embert mindíg piszkálja a kíváncsiság:Bogyo28 wrote:van egy szép autód,
mi lenne, ha... vajon ez hogy nézne ki rajta... stb.
Pudva ! Mondd szépen : " IGEN APA !!! "Bogyo28 wrote:csak mindig sikerül valahogy azt megtalálni, amit nem kellene (tasi féle szárny pl)... van más amit csinálhatsz rajta, inkáb arra költsd a pénzt!Pudva wrote:Na már ezért megérte, hogy kimond: :Pnem akarom én elrontani sőt a saját szárnyammal is megvagyok elégedve, csak tudod az embert mindíg piszkálja a kíváncsiság:Bogyo28 wrote:van egy szép autód,
mi lenne, ha... vajon ez hogy nézne ki rajta... stb.
magyarul nem gyári a hűtőd és szarul van (vagy nincs) beállítva a kocsi....Zacy wrote:Na most végeztem, egész eddig a kocsit buzgeráltam, egyenlőre letakartam a hűtő felét, nem tudom minek tettek ebbe majdnem 100mm vastag nagy dög alumínium hűtőt. Nem tudom milyen termosztát megy bele, ha valaki tudna egy gyári alkatrészkódot, vagy egy típust amivel megegyezik azt megköszönném. A másik problémám a hidegindítási rendszer teljes hiánya, legalábbis szerintem. Nincs emelt alapjáratom, hidegen állandóan dadog, látszik hogy nem kap elég anyagot. Próbáltam már azt is hogy indítás előtt rálépek a gázra és azt is hogy nem. Az alapjárat hidegen mindenhogy 0-500 között hullámzik.
Hogy érted azt hogy szarul van beállítva? Szerintem ahogy én néztem először is ki kell ganéznom a karburátort és egyéb tartozékait, azt megcsinálom szombaton. Lövök majd képeket is, vasárnap meg megpróbáljuk műszerrel belőni a karbit. Utána meg felujító szett.Bogyo28 wrote:magyarul nem gyári a hűtőd és szarul van (vagy nincs) beállítva a kocsi....Zacy wrote:Na most végeztem, egész eddig a kocsit buzgeráltam, egyenlőre letakartam a hűtő felét, nem tudom minek tettek ebbe majdnem 100mm vastag nagy dög alumínium hűtőt. Nem tudom milyen termosztát megy bele, ha valaki tudna egy gyári alkatrészkódot, vagy egy típust amivel megegyezik azt megköszönném. A másik problémám a hidegindítási rendszer teljes hiánya, legalábbis szerintem. Nincs emelt alapjáratom, hidegen állandóan dadog, látszik hogy nem kap elég anyagot. Próbáltam már azt is hogy indítás előtt rálépek a gázra és azt is hogy nem. Az alapjárat hidegen mindenhogy 0-500 között hullámzik.
Mivel azt írtad hogy nincs alapjáratemelés hidegen, ezért mondtam hogy vagy egyáltalán nincs vagy szarul van beállítva a karbi. Esetleg lehet még rosszul bekötött elektromos szivató, vagy tönkrement vizes szivató. Ha a szivató bowdenes, akkor meg egyéb gondok. De a felujító szettet ne a szétszedés után vedd meg meg a műszeres belővés után, hanem előtte...Zacy wrote:Hogy érted azt hogy szarul van beállítva? Szerintem ahogy én néztem először is ki kell ganéznom a karburátort és egyéb tartozékait, azt megcsinálom szombaton. Lövök majd képeket is, vasárnap meg megpróbáljuk műszerrel belőni a karbit. Utána meg felujító szett.