Na ja CAPRI a V8-al az igazi,így már megvan a feeling mellett az erő is!!!
Körzetem az autópálya a tempóm halálos!!!(még mindig a V( a nyerő)!!!
Ford Sierra 1.6 4 gang(1987)
Alfa Romeo 155 2.0 Twin SPARK 1996
Ford Capri 2.0Mk 3 Pinto Solex carb
Kint ezt a 3200-at röhögve kifizetik,ott nem balkáni pénztárcákkal járkálnak
Körzetem az autópálya a tempóm halálos!!!(még mindig a V( a nyerő)!!!
Ford Sierra 1.6 4 gang(1987)
Alfa Romeo 155 2.0 Twin SPARK 1996
Ford Capri 2.0Mk 3 Pinto Solex carb
Körzetem az autópálya a tempóm halálos!!!(még mindig a V( a nyerő)!!!
Ford Sierra 1.6 4 gang(1987)
Alfa Romeo 155 2.0 Twin SPARK 1996
Ford Capri 2.0Mk 3 Pinto Solex carb
Mocit én is tudok,csak akkor még váltó,kardán,diffi,és nem utolsósorban egy elszánt hozzáértő emberke,aki ezt bevarázsolja a vasba,ezt kellene összehozni.
Körzetem az autópálya a tempóm halálos!!!(még mindig a V( a nyerő)!!!
Ford Sierra 1.6 4 gang(1987)
Alfa Romeo 155 2.0 Twin SPARK 1996
Ford Capri 2.0Mk 3 Pinto Solex carb
De egyre jobban,csak nem tudom mit szólna egy 5.8-hoz
Körzetem az autópálya a tempóm halálos!!!(még mindig a V( a nyerő)!!!
Ford Sierra 1.6 4 gang(1987)
Alfa Romeo 155 2.0 Twin SPARK 1996
Ford Capri 2.0Mk 3 Pinto Solex carb
valaki egyszer mesélte hogy volt itthon egy V8 átépítés, de visszaalakították (tördelte a féltengelyeket). Sok infó nincs róla, kép sem...
Mondjuk egy nehéz V8-al kérdés mit tudna kezdeni az amúgy sem erős első futómű? Persze egy Rover v8 még nem olyan nehéz... a v8 hang pedig kárpótol mindenért
Kellene már egy kémfotó egx német átépítésről(futómű).Ott sok ilyen szaladgál.
Körzetem az autópálya a tempóm halálos!!!(még mindig a V( a nyerő)!!!
Ford Sierra 1.6 4 gang(1987)
Alfa Romeo 155 2.0 Twin SPARK 1996
Ford Capri 2.0Mk 3 Pinto Solex carb
Körzetem az autópálya a tempóm halálos!!!(még mindig a V( a nyerő)!!!
Ford Sierra 1.6 4 gang(1987)
Alfa Romeo 155 2.0 Twin SPARK 1996
Ford Capri 2.0Mk 3 Pinto Solex carb