Hali!
Nos a zászló egyébként nem volt olcsó mulatság.Baráti áron(csak az anyag)az egyik nyomdász barátom csinálta 3 rétegü uv álló meg stb...anyagból.40e volt 3-éve.Sajna rosszúl tettük fel és egy idő utána nagyobb sebességnél megkezdte a tetejét a szél és egyszer le is kapta a felét.A következőt fényezni fogom de az még drágább:-((Ha gondolod FEFE küldök a lakatolási folyamatról is képeket.Most 2.8-as moci került bele?Mert legutóbb a neten úgy hírdették,hogy adnak hozzá egyet.Az a jó,hogy a 4hengeres mocija AF-es volt így bármit beletehetsz.Na ezért is sajnálom máá:-((Ja...Továbbra is keresek még egy Caprit:-))Vagy ha valaki tud Tauinus vagy Consul Coupet.Ui:FEFE:-))Hallgass a többiekre,tegyél rá déli zászlót.Ja és tegyél fel képet a mostani állapotról.Na csákány mindenkinek.
Franky wrote:Hali!
Nos a zászló egyébként nem volt olcsó mulatság.Baráti áron(csak az anyag)az egyik nyomdász barátom csinálta 3 rétegü uv álló meg stb...anyagból.40e volt 3-éve.Sajna rosszúl tettük fel és egy idő utána nagyobb sebességnél megkezdte a tetejét a szél és egyszer le is kapta a felét.A következőt fényezni fogom de az még drágább:-((Ha gondolod FEFE küldök a lakatolási folyamatról is képeket.Most 2.8-as moci került bele?Mert legutóbb a neten úgy hírdették,hogy adnak hozzá egyet.Az a jó,hogy a 4hengeres mocija AF-es volt így bármit beletehetsz.Na ezért is sajnálom máá:-((Ja...Továbbra is keresek még egy Caprit:-))Vagy ha valaki tud Tauinus vagy Consul Coupet.Ui:FEFE:-))Hallgass a többiekre,tegyél rá déli zászlót.Ja és tegyél fel képet a mostani állapotról.Na csákány mindenkinek.
Na ez lenne a kérdésem hogy az AF es motorszám az nálad került bele a motorcserénél?? Vagy még előtted?? Egyépként marad benne a 2.0 sor4!! Adtak hozzá egy 2.8 at is de az másba kell!! A Zászlón gondolkozom nekem itt Fehérváron a zászlóra 15-20 e mondtak de airbrush al!! Szerintem ez annyira nem rossz ár, bár még az embernek munkáját nem láttam!!
Mostani állapotról is rakok fel képeket főlleg hogy került bele már egykét cucc!!
Délután jelentkezem a képekkel!!
Na nem bírtam várni kimentem lőttem gyorsan róla pár képet!! :D
Éppen ma lett készen mert már nem volt az igazi a kuplung ezért megkapta az új tárcsát!! Amúgy a váltón és maga a motorblok tömbön kívül már szinte minden lett rajta cserélve!! :D
Mostani állás szerint 2.0 pinto 2db weber karbival nagyszelepes hengerfejjel parasztspeer el!!
Holnap megy az elektonikus bácsihoz és beköti az elektomos gyújtást!! :D
A fényezést és a lakatolást télen csináltuk itthon 2 hét alatt ezért az nem lett tökéletes!! :|
Nem lett rossz!Metálfény vagy sima akril?A lámpa érdekes de nem lehet rossz élőben.Én még a spojlert elől színre fújnám.A jobb hátsó kerékkel mi lett?Igen a motorszám már nálam is ilyen volt így vettem én is.A belseje is egész pofás.A régi lámpák megvannak még?Az angel eyes lámpa volt bömiből vagy mitől lett olyan sötét?Ha megvan érdekelne.Az a dupla karbi az elég ütős lehet.Amúgy is elég jól tuningolhatóak ezek a 4hengeresek.Alapból sem volt rossz azzal az 5-ös váltóval.Akitől még én vettem azt mondta,hogy ment vele 230-at.Én sosem próbáltam.160-170-nél többet nem mentem vele de nem nagyon forgott a motor 3000-3500nél többet ha jól emlékszem.Igazi hosszútávra való verda az 5-ös váltóval.Előre nem teszed vissza a lökőst?Egyébként örülök,hogy már jó kezekben van:-))Ha meguntad szólj:-))Majd jövök délután én is.
Franky wrote:Nem lett rossz!Metálfény vagy sima akril?A lámpa érdekes de nem lehet rossz élőben.Én még a spojlert elől színre fújnám.A jobb hátsó kerékkel mi lett?Igen a motorszám már nálam is ilyen volt így vettem én is.A belseje is egész pofás.A régi lámpák megvannak még?Az angel eyes lámpa volt bömiből vagy mitől lett olyan sötét?Ha megvan érdekelne.Az a dupla karbi az elég ütős lehet.Amúgy is elég jól tuningolhatóak ezek a 4hengeresek.Alapból sem volt rossz azzal az 5-ös váltóval.Akitől még én vettem azt mondta,hogy ment vele 230-at.Én sosem próbáltam.160-170-nél többet nem mentem vele de nem nagyon forgott a motor 3000-3500nél többet ha jól emlékszem.Igazi hosszútávra való verda az 5-ös váltóval.Előre nem teszed vissza a lökőst?Egyébként örülök,hogy már jó kezekben van:-))Ha meguntad szólj:-))Majd jövök délután én is.
Akril de kevertettem bele a srácokkal egy kis ezüstport!!
A spoiler az direkt így jó! Minden kiegészítő elem fekete rajta + még jönnek rá majd a küszöb spoilerek meg a hátsó szoknya is valamikor csak most nincs kedvem üvegszálazni!! A régi körlámpák azok teljesen gyáriak voltak csak valami idióta lefújta őket valami festékkel. Sajnos már nincsenek meg a lámpák mert összetörtek a balesetnél! Lököst nem teszem vissza rá mert nekem nem jön be elöl!! Hát nem tudom hogy neked hogyan nem forgott 3000-3500 nél tovább, mikor benne volt a nagy vezérműtengely akkor 2. ba 120 km/h t ment 7500 as fordulatnál! De sajnos a moci már nem a legjobb, csodákat nem kell tőle várni már akkora válla van szegénynek.
Nem azt mondtam,hogy 3500 fordulattól nem pörgött jobban hanem ilyen fordulaton mentem 5-be 160-at kb ha jól emlékszem:-)))2-be 120-at mentem én is és amikor nálam volt betonon meg lehetett vele simán fordulni körbe.Ezt csak 1-2 alkalommal próbáltam mert nem erre való egy 4 hengeres tuning nélkül.Naaa baleset??Arról nem is írtál:-))
Franky wrote:Nem azt mondtam,hogy 3500 fordulattól nem pörgött jobban hanem ilyen fordulaton mentem 5-be 160-at kb ha jól emlékszem:-)))2-be 120-at mentem én is és amikor nálam volt betonon meg lehetett vele simán fordulni körbe.Ezt csak 1-2 alkalommal próbáltam mert nem erre való egy 4 hengeres tuning nélkül.Naaa baleset??Arról nem is írtál:-))
ford:3500
Váltó átét:0,82
Difi max lehet:3,09
krék kerület:1,9m kellett lenni!
az az 205 55 R15
205 50 R16
205 55 R14
kellett lennie
Igy mehettél 157km/h-val
Nekem hátúl 205/70x13 as volt.De már elég régen volt,amikor mentem vele így nem emlékszem pontosan,hogy 157-vagy 160volt.Arra emlékszem tisztán,hogy nem ment többet 160-nál mert el volt tömődve a karbim.Az ok:A kutyám szétrágta a motorháztető kárpítját azt a zajcsökkentőt és mikor visszatettem nem is gondoltam volna,hogy a motornak akkora szívása van,hogy beszipkázta apránként a levegőszűrőre azt a vattaszart,pedig csak egy tenyérnyi lyukat rágott rá.Utána már nem volt alkalmam,hogy kipróbáljam a végét mit bírna.Egyébként ha jól tudom egy sierra 5-ös váltó volt alatta.Nem tudom,hogy van e külömbség egy Granada 5-ös váltó és egy sierráé közt de az tuti,hogy nagyon hosszúak voltak a sebességek és ennyit mentem vele ilyen fordulaton.4000-ig nem ment fel na de min1.Jaaa...!Jut eszembe,mielőtt vita alakúl ki:-))4 hengeres volt és 6 hengeres ford szám volt benne.Talán itt a bibi:-)?Ez ebben a pillanatban jutott eszembe.
Franky wrote:Nekem hátúl 205/70x13 as volt.De már elég régen volt,amikor mentem vele így nem emlékszem pontosan,hogy 157-vagy 160volt.Arra emlékszem tisztán,hogy nem ment többet 160-nál mert el volt tömődve a karbim.Az ok:A kutyám szétrágta a motorháztető kárpítját azt a zajcsökkentőt és mikor visszatettem nem is gondoltam volna,hogy a motornak akkora szívása van,hogy beszipkázta apránként a levegőszűrőre azt a vattaszart,pedig csak egy tenyérnyi lyukat rágott rá.Utána már nem volt alkalmam,hogy kipróbáljam a végét mit bírna.Egyébként ha jól tudom egy sierra 5-ös váltó volt alatta.Nem tudom,hogy van e külömbség egy Granada 5-ös váltó és egy sierráé közt de az tuti,hogy nagyon hosszúak voltak a sebességek és ennyit mentem vele ilyen fordulaton.4000-ig nem ment fel na de min1.Jaaa...!Jut eszembe,mielőtt vita alakúl ki:-))4 hengeres volt és 6 hengeres ford szám volt benne.Talán itt a bibi:-)?Ez ebben a pillanatban jutott eszembe.
Én rögtön kicseréltem a műszeregységet mikor megvettem!! :D
Már meg is szokta a szemem:-))Jól néz ki nagyon ezzel a kocka lámpával!:-)Csak valami jó kereket tegyél rá.Milett a bal hátsóval?Az nagyon nyúrga ami most rajta van:-)