Re: Ford Capri 2.0 Pinto építés
Posted: Mon Feb 01, 2010 10:09 pm
Alapból nem támogatom, de most ez tűnt jó megoldásnak.Süni wrote:Oldalt az uborkaszeletelő nagyon komoly!!!
Keep The Legend Alive!
https://www.fordcapri.hu/forford3/
Alapból nem támogatom, de most ez tűnt jó megoldásnak.Süni wrote:Oldalt az uborkaszeletelő nagyon komoly!!!
Gyújtás nem vákumos, nekünk egyik sem az.Bogyo28 wrote:gyujtás vákumos?
homályosak a képek!
akkor nuku előgyujtásszabályozás? anélkül érdekes...FEFE wrote:Gyújtás nem vákumos, nekünk egyik sem az.Bogyo28 wrote:gyujtás vákumos?
homályosak a képek!
A képekkel nem tudok mit csinálni, ez van!
Ne tőlem kérdezd, szakember kötötte be!! Eddig mindet így kötötte be.Bogyo28 wrote:akkor nuku előgyujtásszabályozás? anélkül érdekes...FEFE wrote:Gyújtás nem vákumos, nekünk egyik sem az.Bogyo28 wrote:gyujtás vákumos?
homályosak a képek!
A képekkel nem tudok mit csinálni, ez van!
Most kaptam az infót hogy mivel ez nem Ford gyújtásmodul ezen van előgyújtásszabályozás ugyan úgy.Bogyo28 wrote:akkor nuku előgyujtásszabályozás? anélkül érdekes...FEFE wrote:Gyújtás nem vákumos, nekünk egyik sem az.Bogyo28 wrote:gyujtás vákumos?
homályosak a képek!
A képekkel nem tudok mit csinálni, ez van!
Kicsit több infót lehetne erről tudni, többeket érdekelne hogy mi is ez pontosan, mert ha ez a gyujtásmodul tud fordulatszám fügvényében előgyujtást szabályozni, akkor az nem lenne egy hátrány elég sok projectben. már az is nagy segítség lenne ha megmondanád milyen gyujtásmodul ez (mi van rá írva)...FEFE wrote:Most kaptam az infót hogy mivel ez nem Ford gyújtásmodul ezen van előgyújtásszabályozás ugyan úgy.
Így fejből annyit tudok hogy audi/vW és 7 vezetékes. Többet majd holnap írok róla. Rendes közeli fotók is lesznek.Bogyo28 wrote:Kicsit több infót lehetne erről tudni, többeket érdekelne hogy mi is ez pontosan, mert ha ez a gyujtásmodul tud fordulatszám fügvényében előgyujtást szabályozni, akkor az nem lenne egy hátrány elég sok projectben. már az is nagy segítség lenne ha megmondanád milyen gyujtásmodul ez (mi van rá írva)...FEFE wrote:Most kaptam az infót hogy mivel ez nem Ford gyújtásmodul ezen van előgyújtásszabályozás ugyan úgy.
Nem vagyok nagy madzaghuszár, de azt meg hogy a picsbe?? Kap az elektronika valahonnan fordulatszám jelet??FEFE wrote:
Most kaptam az infót hogy mivel ez nem Ford gyújtásmodul ezen van előgyújtásszabályozás ugyan úgy.
Gondolkodjon fönök mielött leír valamit....az elektronika jelet kap az osztofejtől, ami alapján vezérli a trafót...saját maga a fordulatszám jel, hiszen fordulatszám függvényében változik a jelek mennyisége ami jön a gyujtáselosztóból, valamint ő vezérli ez alapján egy-az-egyben a trafót (ugyanannyi bejövö jel mint trafójel, szikra), tehát a gyujtáselektronika kap és ad ki fordulatszámjelet, sőt saját mag belül állítja elő. tehát az elektronikán belül simán megoldható lenne hogy az előgyujtás változzon a fordulatszám függvényében, mivel ő maga vezérli a trafót. ámde Fordéknál ezt nem a gyujtásmodul szabályozza, mert akkor minden mocihoz más gyujtásmodul kellene, amibe fixen bele van drótozva hogy milyen fordulathoz milyen előgyujtás érték tartozik. a fordnál levő modulok máshonnan kapják az előgyujtás jelet, ami lehet vákumos megoldás, vagy az, hogy a gyujtásmodul kiküldi magából a fordulatszám jelet, és ebből meg más dolgokbol egy másik elektonika számolja az előgyujtást (pl EFI-nél a computer). ennek előnye hogy ugyanaz a gyujtásmodul használható minden motorhoz, mert nem abban van fixen a gyujtástábla, meg igy nem a gyujtásmodulon múlik hogy hány féle szenzor jeléből számolják az előgyujtást, ugyanis a sima fordulatszám függvényében vezérelt előgyujtás (2 dimenziós tábla) nem olyan jó mint a fordulatszám és motorterhelés függvényében vezérelt (3 dimenziós tábla). na ha most FEFE-k találtak egy olyan gyujtásmodult, amibe fixen van egy 2 dimenzios gyujtásvezérlés, akkor az sokkal jobb mint ha vezérlés nélkül kötne be elektromos gyujtást, még ha nem is ideális, mivel nem a pinto mocihoz optimalizált tábla van egy nem ford modulban...Süni wrote:Nem vagyok nagy madzaghuszár, de azt meg hogy a picsbe?? Kap az elektronika valahonnan fordulatszám jelet??FEFE wrote:
Most kaptam az infót hogy mivel ez nem Ford gyújtásmodul ezen van előgyújtásszabályozás ugyan úgy.
Gondolkodnék én, de a nagy üres homályból nehéz elővenni bármit is.Bogyo28 wrote: Gondolkodjon fönök mielött leír valamit....
azzal csak az a baj, hogy az a léptetőmotoros karbit is vezérelné, tehát más karbival nem nagyon lehet összerakni, meg kurva bonyolult az egész...DavidMolnar wrote:Illetve Fordnál volt ugye ESC II gyújtásvezérlő, ami figyelte a fordulatot és a vízhőmérsékletet.
Lehet nem sokára beépítésre kerül egy példány...