Page 2 of 47
					
				Re: NO MOKING / General Moking Rules
				Posted: Fri Apr 23, 2010 3:18 pm
				by proteus
				Képeket is tegyél fel!
			 
			
					
				Re: NO MOKING / General Moking Rules
				Posted: Fri Apr 23, 2010 9:45 pm
				by Tibi
				Natalie Driver Gabe wrote:De szerintem ide lenne való megemlíteni az örökk témát a Caprimmal kapcsolatban.
a legendás IDE kábelem is.
Megijesztve a kötődobozzal mindenképpen jár a 10 pont ! 
  
 
			 
			
					
				Re: NO MOKING / General Moking Rules
				Posted: Mon Apr 26, 2010 10:42 pm
				by Tibi
				Na, hogy a mai nap se maradjon mók nélkül leírom hát történetem. Egy része mehetne a dühöngőbe de nem akarom darabolni a mesét.
Tehát első féktárcsa+betét csere az offon. A jobb oldal elég simán ment ott csak a Mekkelek által szétnyalt tárcsarögzítő torx csavarokkal kellett harcolni egy kicsit de különösebb gond nem volt. A baloldalon is megvolt a szétnyalt torx csavarpár de az igazi okosítás csak akkor jött elő amikor megpróbáltuk visszacsavarni a bal nyereg rögzítő csavarokat a csonkállványra. Egyik ment másik meg csak úgy forgott ( természetesen az utolsó csavar, mindig annak kell eltörni, feleszakadni, meneteleszakadni, leesni, eltünni, nemkijönni... ) Valami jóarc korábban úgy kapatta / hajtotta be, hogy már kifelé menettel együtt jött.  
Sikerült találni egy nem végig menetes 12-es csavart a hozzávaló anyával ezt használtuk fel némi alátét és távtartó segítségével. Tehát belülről kifelé : csavarfej, alátét, kb 10milis közdarab, féknyereg, csonkállvány, leköszörült ellenanya. Sajnos fényképező nem volt, megért volna pár képet. Hamarosan megy a menetgyárba a talicska.
A kérdés az, hogy tényleg olyan kurva nehéz ledrótkefézni egy csavart és azt rendesen bekapatni ? Szétbaszott csavar helyett nem lehet egy jót berakni ?
 
			 
			
					
				Re: NO MOKING / General Moking Rules
				Posted: Wed Apr 28, 2010 9:24 am
				by Natalie Driver Gabe
				Móking ??
			 
			
					
				Re: NO MOKING / General Moking Rules
				Posted: Wed Apr 28, 2010 11:53 am
				by vasparipa
				Roncsderbis cimbi az alábbi módszerrel vette ki a diffi-be törött féltengelyt:
-Hegesztő trafó max. teljesítményre állít
-Test a diffinek
-Elektróda-fogó  csipeszbe vezérdrót befog ( "...de a törött tengely is megfelel" )
-Vezérdrót a diffiben maradt féltengelydarabkával ütköztet- trafó lekapcsol
-Törött darabka a vezérdrót végére ragadva kihúz
-Sikeres munka örömére egy sört megisz
			 
			
					
				Re: NO MOKING / General Moking Rules
				Posted: Wed Apr 28, 2010 11:57 am
				by Tibi
				vasparipa wrote:Roncsderbis cimbi az alábbi módszerrel vette ki a diffi-be törött féltengelyt:
-Hegesztő trafó max. teljesítményre állít
-Test a diffinek
-Elektróda-fogó  csipeszbe vezérdrót befog ( "...de a törött tengely is megfelel" )
-Vezérdrót a diffiben maradt féltengelydarabkával ütköztet- trafó lekapcsol
-Törött darabka a vezérdrót végére ragadva kihúz
-Sikeres munka örömére egy sört megisz
elektromágnes v2.0  

 
			 
			
					
				Re: NO MOKING / General Moking Rules
				Posted: Wed Apr 28, 2010 12:45 pm
				by Pudva
				vasparipa wrote:Roncsderbis cimbi az alábbi módszerrel vette ki a diffi-be törött féltengelyt:
-Hegesztő trafó max. teljesítményre állít
-Test a diffinek
-Elektróda-fogó  csipeszbe vezérdrót befog ( "...de a törött tengely is megfelel" )
-Vezérdrót a diffiben maradt féltengelydarabkával ütköztet- trafó lekapcsol
-Törött darabka a vezérdrót végére ragadva kihúz
-Sikeres munka örömére egy sört megisz
hiába az Öreg mindig is ismerte a fizikát  

 
			 
			
					
				Re: NO MOKING / General Moking Rules
				Posted: Wed Apr 28, 2010 12:50 pm
				by Natalie Driver Gabe
				hát igen a rutin + az évek 

 
			 
			
					
				Re: NO MOKING / General Moking Rules
				Posted: Wed Apr 28, 2010 7:46 pm
				by holecz
				vasparipa wrote:Roncsderbis cimbi az alábbi módszerrel vette ki a diffi-be törött féltengelyt:
-Hegesztő trafó max. teljesítményre állít
-Test a diffinek
-Elektróda-fogó  csipeszbe vezérdrót befog ( "...de a törött tengely is megfelel" )
-Vezérdrót a diffiben maradt féltengelydarabkával ütköztet- trafó lekapcsol
-Törött darabka a vezérdrót végére ragadva kihúz
-Sikeres munka örömére egy sört megisz
Bottyán Laci vót??? 
  
  
  (Pudva autójának az előző tulaja)
 
			 
			
					
				Re: NO MOKING / General Moking Rules
				Posted: Wed Apr 28, 2010 8:00 pm
				by Tibi
				
			 
			
					
				Re: NO MOKING / General Moking Rules
				Posted: Wed Apr 28, 2010 9:22 pm
				by levelboss
				Tibi wrote:huzalfeszítő ?
futómű.jpg
 
Komoly futómű... tudsz a vasról mutatni más képet, linket? Érdekelne.  

 
			 
			
					
				Re: NO MOKING / General Moking Rules
				Posted: Thu Apr 29, 2010 12:04 am
				by vasparipa
				holecz wrote:vasparipa wrote:Roncsderbis cimbi az alábbi módszerrel vette ki a diffi-be törött féltengelyt:
-Hegesztő trafó max. teljesítményre állít
-Test a diffinek
-Elektróda-fogó  csipeszbe vezérdrót befog ( "...de a törött tengely is megfelel" )
-Vezérdrót a diffiben maradt féltengelydarabkával ütköztet- trafó lekapcsol
-Törött darabka a vezérdrót végére ragadva kihúz
-Sikeres munka örömére egy sört megisz
Bottyán Laci vót??? 
  
  
  (Pudva autójának az előző tulaja)
 
Ön nyert! 
  
  
 
			 
			
					
				Re: NO MOKING / General Moking Rules
				Posted: Thu Apr 29, 2010 12:25 am
				by levelboss
				Most este fölhívott Dani v6 kolléga egy-két infóval kapcsolatban az amerikai hátsó hídról. Ő is gondolkozik egy hasonló megoldásban... végülis jogos. Próbáltam neki javasolni azt a megoldást, h rakja össze az capri híddal az autót, de úgy tűnik, h úgy látja, h még nem elég MÓK az autója, kell még oda egy kis okosság. Végül azt mondta, h ha nem kap Zsuk, vagy robur, vagy milyen cuppáncsavart, akkor hajlít egyet fonottkerítésből... esetleg megoldja kötegelővel.  
  
  Őszintén szólva, néha alig bírtam beszélni a telefonba, úgy visítoztam a röhögéstől a csodálatos megoldásainkon.  

 
			 
			
					
				Re: NO MOKING / General Moking Rules
				Posted: Thu Apr 29, 2010 7:38 am
				by Tibi
				Egy öreg autóhoz nem való a kötegelő, ahhoz kizárólag drót használható. Korrózióvédelmi szempontok miatt a zöld-sárga derótot tudnám ajánlani.
Marci, ez egy kamarró. Küldöm a linket. A huzalfeszítő szerintem elég mók egy ilyen gép futóművében...
			 
			
					
				Re: NO MOKING / General Moking Rules
				Posted: Thu Apr 29, 2010 12:17 pm
				by Bogyo28
				levelboss wrote:Most este fölhívott Dani v6 kolléga egy-két infóval kapcsolatban az amerikai hátsó hídról. Ő is gondolkozik egy hasonló megoldásban... végülis jogos. Próbáltam neki javasolni azt a megoldást, h rakja össze az capri híddal az autót, de úgy tűnik, h úgy látja, h még nem elég MÓK az autója, kell még oda egy kis okosság. Végül azt mondta, h ha nem kap Zsuk, vagy robur, vagy milyen cuppáncsavart, akkor hajlít egyet fonottkerítésből... esetleg megoldja kötegelővel.  
  
  Őszintén szólva, néha alig bírtam beszélni a telefonba, úgy visítoztam a röhögéstől a csodálatos megoldásainkon.  

 
pedig van gyári cuppántcsavarom nem kevés...