Page 2 of 2

Re: Teljesitménymérés

Posted: Wed Jun 09, 2010 6:15 am
by capriv6
gigford wrote:Soni, sokat ne adjál ilyen pados mérésekre...ahány pad annyi félét mér, fötengely lőeröt csak
következtetik, kb 25%-os hajtáslánci veszteséget szoktak számolni hátsós autónal, de lehet 21 vagy 23, 26% stb...

A másik, hogy a guminyomás is sokat jelent. Nem tudom neked mennyi volt mérés alatt, de 3 bárra is felfujják mérés elött, hogy nagyobb érték jöjjön ki.

Ha meg szegényedik magas fordulaton, akkor ott egyértelműen erötlenebb lesz az autó.


Kicsit későn szólok, de aki akar csináltasson egy O2 szenzor menetes adaptert a leömlőjébe és
majálison szívesen megmérjük a szélessávúval kinél mi a szitu. Szabitól kérdezzétek milyen menetes kell(remélem nem collos), esztergályos megcsinálja hamar.

Most hegesztem :metla:
Mik a feltételek (jó elérhető legyen szerelhető stb...???)

Re: Teljesitménymérés

Posted: Wed Jun 09, 2010 8:17 am
by szszaby
capriv6 wrote: Most hegesztem :metla:
Mik a feltételek (jó elérhető legyen szerelhető stb...???)
A leömlő után közvetlenül, ahol neked a három leömlő találkozik. Olyan 12mm magas legyen ez a menetes csonk és legyen benne egy dugó, de ezt ne szárazon tekerd bele nehogy kiszedje kivételkor a menetet.

Re: Teljesitménymérés

Posted: Wed Jun 09, 2010 8:28 am
by gigford
capriv6 wrote:
gigford wrote:Soni, sokat ne adjál ilyen pados mérésekre...ahány pad annyi félét mér, fötengely lőeröt csak
következtetik, kb 25%-os hajtáslánci veszteséget szoktak számolni hátsós autónal, de lehet 21 vagy 23, 26% stb...

A másik, hogy a guminyomás is sokat jelent. Nem tudom neked mennyi volt mérés alatt, de 3 bárra is felfujják mérés elött, hogy nagyobb érték jöjjön ki.

Ha meg szegényedik magas fordulaton, akkor ott egyértelműen erötlenebb lesz az autó.


Kicsit későn szólok, de aki akar csináltasson egy O2 szenzor menetes adaptert a leömlőjébe és
majálison szívesen megmérjük a szélessávúval kinél mi a szitu. Szabitól kérdezzétek milyen menetes kell(remélem nem collos), esztergályos megcsinálja hamar.

Most hegesztem :metla:
Mik a feltételek (jó elérhető legyen szerelhető stb...???)

9 és 3 óra közé kéne rakni(tehát a leömlő csövének felsö ívére) lehetöleg az adaptert. ha nem fér oda, akkor is minél inkább felső részre.

Szivargyújtóról megy, tehát kell az is. Illetve ha ugy akarod,hogy fordulatszám függvényében rajzolja a lambdát/AFR-t akkor kell elérés a trafó negatívjához is, ugyanonnan veszi a jelet, mint a fordszámmérők. Legjobb lenne, ha egy vezetéket behoznál valahova a váltó környékére ideiglenesen, mert nem olyan hosszu a kábel, ne kelljen ott kínlodni vele.


Viszek laptopot is, ha gyorsulsz is, ki tudjuk rögtön értékelni a futamot, mikor mi történik.

Ha tudsz hozz SD kártyát és akkor arra menti rögtön az adatokat. Otthon letöltöd a progit hozzá a netröl és megnézheted bármikor.

Re: Teljesitménymérés

Posted: Wed Jun 09, 2010 11:28 am
by capriv6
Ok
Elvileg minden megvan hozzá.
Hej..hej nem sok van a labdának de megoldom...
A széles s. szonda jele hogyan kerül az utastérbe?
hosszú a vezeték?

Re: Teljesitménymérés

Posted: Wed Jun 09, 2010 1:43 pm
by szszaby
capriv6 wrote:Ok
Elvileg minden megvan hozzá.
Hej..hej nem sok van a labdának de megoldom...
A széles s. szonda jele hogyan kerül az utastérbe?
hosszú a vezeték?
Beér ha kivezeted a mocitetőnél és be az ablakon.

Re: Teljesitménymérés

Posted: Fri Jun 11, 2010 8:09 am
by Bogyo28
capriv6 wrote:Ok
Elvileg minden megvan hozzá.
Hej..hej nem sok van a labdának de megoldom...
A széles s. szonda jele hogyan kerül az utastérbe?
hosszú a vezeték?
csak szólnék hogy neked EDIS gyujtásod van, tehát a trafó minusz nem játszik mint fordulatszám jel. az edis modul 4-s lába inkább, ami a fordszámmérőt is hajtja.