Page 2 of 5

Re: Ford escort Mk1 2.0T

Posted: Wed Jan 26, 2011 8:20 pm
by Süni
Pudva wrote:Nagyon szép az otó 8-)
ööööö.... :roll:

Azért az a felni, meg a középkonzol-kormány kombó nem épp telitalálat.... :roll:

Re: Ford escort Mk1 2.0T

Posted: Wed Jan 26, 2011 8:23 pm
by Bogyo28
Pudva wrote:Nagyon szép az otó 8-)
felnit cserélném meg pár dolgot, de jó az irány...

Re: Ford escort Mk1 2.0T

Posted: Wed Jan 26, 2011 10:11 pm
by szszaby
Jól néz ki, de az a felni nem megy hozzá.

Re: Ford escort Mk1 2.0T

Posted: Thu Jan 27, 2011 2:57 pm
by narancsford
Szasztok ! Komplett hátrányai cserét nem csinált valaki? Ha igen, milyet? Előre is kösz!

Re: Ford escort Mk1 2.0T

Posted: Thu Jan 27, 2011 3:00 pm
by Natalie Driver Gabe
narancsford wrote:Szasztok ! Komplett hátrányai cserét nem csinált valaki? Ha igen, milyet? Előre is kösz!
Minek a hátrányai ??
A motor turbósításának ?,
Vagy a futómű építésnek ??
Konkrétabb is lehetnél.
olvasod amit írunk vagy kérdezünk ??
:mrgreen:

Re: Ford escort Mk1 2.0T

Posted: Thu Jan 27, 2011 3:05 pm
by narancsford
Milyen ez a kitamásztasos módszer? Milyen feknyereg menne a gyári helyére?

Re: Ford escort Mk1 2.0T

Posted: Thu Jan 27, 2011 3:10 pm
by narancsford
Telefonrol írok és elég gáz! Hattyúnyakát kompletten cserélt valaki?

Re: Ford escort Mk1 2.0T

Posted: Thu Jan 27, 2011 3:14 pm
by narancsford
Most vásárkorán 4 durván forgatott csomót, és csinálom a konzolt!

Re: Ford escort Mk1 2.0T

Posted: Thu Jan 27, 2011 3:15 pm
by Tibi
narancsford wrote:Telefonrol írok és elég gáz! Hattyúnyakát kompletten cserélt valaki?
:mrgreen: ez kurva jó ! Gólyaláb vagy mi ez ?

Re: Ford escort Mk1 2.0T

Posted: Thu Jan 27, 2011 3:17 pm
by Tibi
narancsford wrote:Most vásárkorán 4 durván forgatott csomót, és csinálom a konzolt!
És ez mi ?

Re: Ford escort Mk1 2.0T

Posted: Thu Jan 27, 2011 3:25 pm
by Natalie Driver Gabe
Tibi wrote:
narancsford wrote:Most vásárkorán 4 durván forgatott csomót, és csinálom a konzolt!
És ez mi ?
azt hittem csak én nem értem.

Re: Ford escort Mk1 2.0T

Posted: Thu Jan 27, 2011 3:26 pm
by Natalie Driver Gabe
az escort futóműve(az övé) az olyan mint a capriké igaz ??

Re: Ford escort Mk1 2.0T

Posted: Thu Jan 27, 2011 3:48 pm
by Natalie Driver Gabe
Natalie Driver Gabe wrote:az escort futóműve(az övé) az olyan mint a capriké igaz ??
Mert ha igen akkor sok módja lehet a tunyingnak .
Kezdheted azzal hogy a kanarstabrudat kicseréled egy erősebbre vagy megduplázod.
de az is járható út hogy középre teszel bele + 1 stabszilentet. Volt ilyenre példa.

De jópénzért szerezhetsz állíthatő lengőkart is.

vagy állítható tornyot.

de érdemes keményebb gátlókat is betenni ha mód van rá. KONI

Re: Ford escort Mk1 2.0T

Posted: Thu Jan 27, 2011 3:58 pm
by Natalie Driver Gabe
A kitámasztással megállítod a futómű hátra irányuló mozgását.
egy jó sztergányos kell aki megcsinálja a karzat részeit
M16 os menetesszár
+két 16os g szem
két lengőkar amire felheggeszted a kitámasztó konzolt.
+ két konzolt kell csinálni amit a karosszéria hossznyulványaihoz rögzítessz.
Ha csak ennyit építesz be akkor már állítani is tudod az utánfutását valamellyest ami szintén jó neki.

Szerintem az igazi kombó a kitámasztott futó koni val és állítható toronnyal + 24 es satbrúddal.= egy majdnem minden irányba állítható sportosabb futómű.

Re: Ford escort Mk1 2.0T

Posted: Thu Jan 27, 2011 4:00 pm
by Natalie Driver Gabe
De sok módja van még a futómű tuningnak
Nem kell egyből egy másikat alátenni, mert lehet abba is bele kell nyulni.
hidd el a meglévőből is lehet bőven jót csinálni.