Re: Lotus Turbo Esprit
Posted: Fri Dec 16, 2011 3:54 pm
koszonom a tippeket mindenkinek!
ma sikerult szetkapni a Lotus kormanymuvet is teljesen. sajnos nem lehet atrakni a belsejet. mas a fogaslec osztasa is es a hossza is (a fogazott resz hossza megegyezik). nagyjabol mar kirajzolodott, h h lehet megoldani a hossz differencia problemat, igazabol mar csak 1 megoldatlan dolog maradt: a kihajtas a Ford kormanymuvon sokkal hosszab, mint a Lotus-en (kb 2x) a ricnizes viszont megegyezik. nemtudom, h tudnak e igy ricnizni valahol, ha megoldhato lenne, akkor mar nincs tobb gond, ha nem, akkor ez meg maradt problemanak...
lehet, h akkor jovohet vegen be is tolom a garazsba, es nekilatok a nagy felujitasnak meg atalakitasnak, ugyis lesz eleg szivozas mire belekerul a motor meg a valto, nagyobb kaland lesz majd a hatso fekekkel, azokat nem lesz egyszeru megoldani (mivel bent voltak a valton, en meg ki szeretnem rakni oket az agyhoz, h fekezesnel ne terheljek a feltengelyeket)
ma sikerult szetkapni a Lotus kormanymuvet is teljesen. sajnos nem lehet atrakni a belsejet. mas a fogaslec osztasa is es a hossza is (a fogazott resz hossza megegyezik). nagyjabol mar kirajzolodott, h h lehet megoldani a hossz differencia problemat, igazabol mar csak 1 megoldatlan dolog maradt: a kihajtas a Ford kormanymuvon sokkal hosszab, mint a Lotus-en (kb 2x) a ricnizes viszont megegyezik. nemtudom, h tudnak e igy ricnizni valahol, ha megoldhato lenne, akkor mar nincs tobb gond, ha nem, akkor ez meg maradt problemanak...
lehet, h akkor jovohet vegen be is tolom a garazsba, es nekilatok a nagy felujitasnak meg atalakitasnak, ugyis lesz eleg szivozas mire belekerul a motor meg a valto, nagyobb kaland lesz majd a hatso fekekkel, azokat nem lesz egyszeru megoldani (mivel bent voltak a valton, en meg ki szeretnem rakni oket az agyhoz, h fekezesnel ne terheljek a feltengelyeket)