Page 2 of 51

Posted: Sat Aug 13, 2005 5:42 pm
by Bogyo28
Kiszámoltam egy program segítségével, http://davewin.com/tech/gear_ratios.shtml 3,44-es végáttétellel, Type 5 váltóval 188km/h lenne a Vmax 205/60-as gumival 6000-nél. 6800-as max fordulatnál már 213km/h.
Lehet, hogy egy Type 9-el 6800-nál 288-at menne a gép 5.-ben :lol:

Posted: Sat Aug 13, 2005 5:43 pm
by Bogyo28
Bocsi capripowertöl és Nitro-tól, az elözö két hozzászólás az övék volt, de csak igy tudtam áthozni ide....

Posted: Mon Aug 15, 2005 3:52 pm
by gigford
Capripower wrote:
gigford wrote:Csattogós német négyes és 2.3as híd szorított difivel.
Hogy mennyit jelent a kétkerékhajtás:
11.4nél jobbat sehogy nem tudtam menni míg nem volt megszorítva a difi
Számításaim szerint egy angol 4-es váltóval még 0,5s-t tudnál az idődön javítani, az már 10s körül lenne 1/8-ad mérföldön. :twisted:
Sőtt a rövidebb végáttétel miatt (2.3-as híd) ennél is jobbnak kell lennie!
(Nekem a gyári 2.8i angol 4-es váltóval ment 10,9-et)
Nem gondoltál még váltócserére?

Gondoltam már váltócserére,de valahogy mindig elmaradt a dolog...
Rövidebb végáttéttel jobbat menne, de ahhoz már elkelne egy slick gumi is, mert a szinterkuplung miatt így is figyelnem kell indulásnál, hogy a 235ösöket ne pörgesse el.

Posted: Mon Aug 15, 2005 4:08 pm
by Peti
Azt hittem 185 R13 slickkel mész. Akkor lehet, hogy azért nem sikerült megdönteni a 10.6-ot mert most nagyobb átmérőjű kerékkel mentél.
A szinterkuplung már a szorított diffid előtt is meg volt? -tudtommal az is tizedeket számít gyorsulásnál.
És ha lehet tudni, hol és mennyiért csináltattad?

Posted: Mon Aug 15, 2005 4:56 pm
by gigford
Capripower wrote:Azt hittem 185 R13 slickkel mész. Akkor lehet, hogy azért nem sikerült megdönteni a 10.6-ot mert most nagyobb átmérőjű kerékkel mentél.
A szinterkuplung már a szorított diffid előtt is meg volt? -tudtommal az is tizedeket számít gyorsulásnál.
És ha lehet tudni, hol és mennyiért csináltattad?

Nem slickel mentem ,mert eladtam őket, többért mint vettem :lol:
Meg Keszthely miatt sem lett volna már hely nekik a kocsiban.
Valószínű hogy a slick hiánya miatt nem ment a 10.6, de a sok csomagot sem tudtam hova rakni verseny előtt így volt némi + súly is, meg csak 2 futamot mentem.

A szinterkuplung valóban számíthat tizedeket( a tizedek csak igazán erős autóknál jelentkeznek, gyengébb autóknál max 1-2 tized) de csak úgy ha van megfelelő tapadás, ez egy jó slicket vagy spert jelent, ha nincs egyik sem akkor könnyen ronthat az ember a startnál, mert nem csúszik meg a kuplung és könnyeben kipörög a kerék.

A Whistler racingnél , 4 ágú volt kb 2 éve 30ezer, ez kiszolgál 200lóig.
http://www.whistlerracing.hu/

Posted: Mon Aug 15, 2005 5:33 pm
by Peti
Thx!

Posted: Thu Jan 05, 2006 9:03 pm
by gigford
Hogy meg teljesebb legyen a kep,engem erdekelne az MT75os valto tortenete is,mert azon csak most lepodok meg, mikor mania beirta,hogy a MT75 erteke 0Ft, amit mostmar azert furcsallok,mert az angol capris kollegak tobbsege azt hasznalja a type9 helyett ami allitolag megdoglik 200lo koruli teljesitmenynel.
Tehat akkor erosebbnek kell lennie mint a type9nek...
Meg az is erdekelne, hogy mit kell atalakitani az MT75on hogy ramenjen a V6ra.?

Posted: Fri Jan 06, 2006 12:44 am
by CAPRI-3
akinek nem kell, annak tényleg 0 Ft, de amúgy 30-40 vagy több az ára.
elég jó a fokozatkiosztása, 1-2 között duplaszinkron van, gyorsabban és pontosabban vált, átlag 10 évvel fiatalabb és kevésbé kopott mint a T9-ek, stb stb
át kell alakítani a kardánt és a kardánalagutat, mert az MT magasabb.
amíg jó a T9, addíg csak nyűg az átépítése.

Posted: Fri Jan 06, 2006 11:18 am
by gigford
thx az infot, azt probalom merlegelni,hogy majd ha hazamegyek akkor a csattogosrol ty9re valtsak vagy inkabb fektessek be egy MT75be+atalakitas.
Gondolom T5ost nem lehet otthon beszerezni...

Telleg driver,neked hogy sikerult felrakni a cossira az MT75ot,kellett vele szivni,vagy mennyire megbizhato ez a kardan atalakitas dolog?

Tud valaki olyan caprirol amin ilyen mokolt MT75os verzio van es nem volt problemaja az atalakitas utan?

Posted: Fri Jan 06, 2006 11:42 pm
by Nitrobuster
Én tudok :wink:

Posted: Sat Jan 07, 2006 1:42 pm
by gigford
Veletlenul ki ne fejtsd bovebben! :)

Posted: Sat Jan 07, 2006 7:39 pm
by Nitrobuster
gigford wrote:Veletlenul ki ne fejtsd bovebben! :)
Ha már váltózol, akkor a Type9 hez is egy picit kell mókolni, ráadásul
kardánt is kell cserélned.
Ha jól tudom t5-ös váltó nincs V harangal.
Az mt75 hardys, ezért az elejét a váltótól a csapágyig, scorpio kardánnal
kell helyetesíteni.
Röviden ennyit

Posted: Sun Jan 08, 2006 7:01 pm
by gigford
Na igy mar vilagosabb :) koszi

Posted: Tue Feb 07, 2006 10:25 pm
by Tibi

Posted: Tue Feb 07, 2006 10:29 pm
by Bogyo28
nem rossz az oldal, de szerintem pontatlan. Amit mi angol váltonak hivunk, az itt 2000E, amit a könyv pedig TYPE 5-nek hiv, és sokkal több modellbe szerelték. igy hirtelen ennyi, bár lehet hogy több hiba is van benne...