Milyen motor és hogyan?
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- szszaby
- rengetegetirogatide
- Posts: 4629
- Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Karcag
Re: Milyen motor és hogyan?
Mivel annó hétvége volt és esztergályos a közelben sem volt. én hosszas keresgélés után a neon cső gyújtó patronjának a fém házát találtam erre a legmegfelelőbbnek. Ez lett bele ragasztva a harangba.
Ford Capri MkI Essex
Re: Milyen motor és hogyan?
Na ez már nem gyengén a NO MOKING topik ...szszaby wrote:Mivel annó hétvége volt és esztergályos a közelben sem volt. én hosszas keresgélés után a neon cső gyújtó patronjának a fém házát találtam erre a legmegfelelőbbnek. Ez lett bele ragasztva a harangba.


http://www.myspace.com/fordcapriclub" onclick="window.open(this.href);return false;
A démonokat dobokkal elűző bennszülötteket nem értik meg a civilizált népek, akik dudálással próbálják szétoszlatni a dugót.
A démonokat dobokkal elűző bennszülötteket nem értik meg a civilizált népek, akik dudálással próbálják szétoszlatni a dugót.
Re: Milyen motor és hogyan?
sziasztok!
néztem hová írjam fájdalmam, hát ide.
szóval ezévben egy spitfire triumph alapra épitek, és motor-karbi-gyujtás stb-váltó szettet keresek, mert a soros négyes az biz nem tetszik hozzá.
v6 vagy v8 motort keresek, nem akarom agyon piszkálni, jó lenne a gyári tudása de azt kvázi olcsón és biztonsággal tudja. hegyi utakon kergetve a kanyarokat és időnként kimenni a pályára elgurulni valahová kellene. nem kell 250 ló, sem 5000 köbcenti, mert az autó kb 550 kg lesz, se szélvédő se tető, szivarautó lesz a lelkem, háború elötti f1 stilusban.
kérlek benneteket segitsetek, mert most tanulom a motorikus okosságokat, és elkél a támogatás...
Köszönöm!!!
(ja, orrmotor, hátsóhajtás persze)
néztem hová írjam fájdalmam, hát ide.
szóval ezévben egy spitfire triumph alapra épitek, és motor-karbi-gyujtás stb-váltó szettet keresek, mert a soros négyes az biz nem tetszik hozzá.
v6 vagy v8 motort keresek, nem akarom agyon piszkálni, jó lenne a gyári tudása de azt kvázi olcsón és biztonsággal tudja. hegyi utakon kergetve a kanyarokat és időnként kimenni a pályára elgurulni valahová kellene. nem kell 250 ló, sem 5000 köbcenti, mert az autó kb 550 kg lesz, se szélvédő se tető, szivarautó lesz a lelkem, háború elötti f1 stilusban.
kérlek benneteket segitsetek, mert most tanulom a motorikus okosságokat, és elkél a támogatás...
Köszönöm!!!
(ja, orrmotor, hátsóhajtás persze)
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Re: Milyen motor és hogyan?
Ha V motor és Ford akkor szerintem 2.8 vagy 2.9 12szelepesek. Ezek kinézetre is régimódibbak. Nem lesznek 250 lovasak. Soha. :)
1980 Capri MK3
- White Shark
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1028
- Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Székesfehérvár
Re: Milyen motor és hogyan?
Mindkettő jó választás ,jól építhető ,variálható ,de ellentéte egymásnak .A 2,8 pörgős ,fürge ,jó hangú alapból is , a 2,9 nyomatékos hosszabb löketű ,hosszabb életű ,de mind hangra ,mind élvezhetőségre alulmarad az előzővel szemben.A 2,8 előnyére váljon esetedben ,hogy alapból karburátoros ,a 2,9 átalakítást igényel.Ha belőlük választasz ,a mérlegelés a te dolgod.Tibi wrote:Ha V motor és Ford akkor szerintem 2.8 vagy 2.9 12szelepesek. Ezek kinézetre is régimódibbak. Nem lesznek 250 lovasak. Soha. :)
- daytona
- egyedülisszerelhet
- Posts: 798
- Joined: Mon Jan 26, 2009 5:45 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Zseliz, SK - Budapest III.ker
- Contact:
Re: Milyen motor és hogyan?
En is a 2.9 12v-t valasztanam, de meghagynam az EFI rendszert. Egy jo kipufogoval gyonyoru hangja van.
http://www.youtube.com/watch?v=tJhYfsmx_mo" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=tJhYfsmx_mo" onclick="window.open(this.href);return false;
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
Re: Milyen motor és hogyan?
Köszi a segitséget, nekem pörgösebb motor jobb lenne bàr azt, hogy a 2.9 es tovább él nem tudom mit jelent, nem nyomom ki a szemét a mostani automnak sem, 1.9 isuzu turbo diesel, bár nem arra valo. Az hogy a 2.8 karbis az jo dolog, mert csak karbisat akarok. Milyennautokat nézzek amiknek ilyen motorja van, angliabol behozzák a teljes motormüvet váltoval mindennel, és most nézem, a kitcarokna ebböl a motorbol rengeteget rakmak, triumph spitfire alapra is, és nekem az lesz.
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Re: Milyen motor és hogyan?
Granadában biztosan volt 2.8 karbi, hirtelen más nem jut eszembe.
K-jet meg EFI capriban, sierrában, scorpioban. Ilyet gyakrabban találni de ezekkel van némi meló.
2.9 scorpioban
K-jet meg EFI capriban, sierrában, scorpioban. Ilyet gyakrabban találni de ezekkel van némi meló.
2.9 scorpioban
1980 Capri MK3
Re: Milyen motor és hogyan?
300 ezer ft ért lehet kapni komplett granadát kint. Nekem ingyen behozzák. Vagy nem éri meg egyben? Lehet hogy talál amsràc nekem bontott motorrendszert is. Legalábbis azt mondta.,
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Re: Milyen motor és hogyan?
lehet előbb itthon néznék szét, ezekért még fölösleges kimenni szerintem. A 300k meg annyira azért nem kevés, hogy egyből mozdulni kelljen rá.adren wrote:300 ezer ft ért lehet kapni komplett granadát kint. Nekem ingyen behozzák. Vagy nem éri meg egyben? Lehet hogy talál amsràc nekem bontott motorrendszert is. Legalábbis azt mondta.,
1980 Capri MK3
Re: Milyen motor és hogyan?
Akkor ezek szerint 300 e alatt bőven szerválható itthon is komplett granada motorrendszer...
eddig csak komplett autót találtam. nem kellene nekem a nyakamra egy teljes autó és angliából is ingyen hozza el a srác a donort is (triumph) a kinézett motort is, és majd a kittet is. vagyis nem ingyé, de nem pénzért.
persze az angol vizsgához nem kell angol honos motor, csak a donornak kell angol rendszámosnak lennie.
hol érdemes kutakodni a szóbanforgó motor rendszer után? csak van valami helyetek, titkos is tán
, vagy darabonként vegyem meg? mert van aki ezt tudja csak elképzelni, mert kicsi (nulla) esélyt ad, hogy itthon lelek egy pld granada teljes rendszert...
eddig csak komplett autót találtam. nem kellene nekem a nyakamra egy teljes autó és angliából is ingyen hozza el a srác a donort is (triumph) a kinézett motort is, és majd a kittet is. vagyis nem ingyé, de nem pénzért.
persze az angol vizsgához nem kell angol honos motor, csak a donornak kell angol rendszámosnak lennie.
hol érdemes kutakodni a szóbanforgó motor rendszer után? csak van valami helyetek, titkos is tán

- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Re: Milyen motor és hogyan?
Nem tudom mit értesz motorrendszer alatt de ha pl hűtőventilátor és a kardán vége közti "dolgokat"
akkor a 300k-ba belefér még egy full motorfelújítás is ami olyan 200k manapság.
Milyen futómű lesz ?
Venni meg ott szoktunk ahol és amikor van. Nincs titkos hely, apróhirdetések, ilyesmik.

Milyen futómű lesz ?
Venni meg ott szoktunk ahol és amikor van. Nincs titkos hely, apróhirdetések, ilyesmik.
1980 Capri MK3
Re: Milyen motor és hogyan?
Triumph spitfire alváz, kettöskereszt, hátul meg lengòkar, laprugós, de ha sikerál gt6 ot szerezni annak mindenhol kettöskereszt és tátcsafék
Gondoltam van valaki aki spec ford, cuccokkal kereskedik, igy értettem a titkosat ..
Azért triumph mert a kit autot arra faragták. Szivarauto, keskeny. Ez volt, más nem vizsgáztatható le vele.
Igen, a propeller és a, kardán közötti cuccra gondolok.
.
Gondoltam van valaki aki spec ford, cuccokkal kereskedik, igy értettem a titkosat ..
Azért triumph mert a kit autot arra faragták. Szivarauto, keskeny. Ez volt, más nem vizsgáztatható le vele.
Igen, a propeller és a, kardán közötti cuccra gondolok.
.
- White Shark
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1028
- Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Székesfehérvár
Re: Milyen motor és hogyan?
Ezzel a granada dologgal azért vigyázni kéne ,az csak nálunk granada ,az angoloknál ez az autó skorpiót takar ,és az 2,9 efi.adren wrote:Triumph spitfire alváz, kettöskereszt, hátul meg lengòkar, laprugós, de ha sikerál gt6 ot szerezni annak mindenhol kettöskereszt és tátcsafék
Gondoltam van valaki aki spec ford, cuccokkal kereskedik, igy értettem a titkosat ..
Azért triumph mert a kit autot arra faragták. Szivarauto, keskeny. Ez volt, más nem vizsgáztatható le vele.
Igen, a propeller és a, kardán közötti cuccra gondolok.
.
- White Shark
- nagyonsokatirogat
- Posts: 1028
- Joined: Fri Feb 05, 2010 2:18 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Székesfehérvár
Re: Milyen motor és hogyan?
Ez a full motorfelújítás 200 ezerből csak abban az esetben állja meg a helyét ha te csinálod ,ha gondolod részletezem az árakat .Tibi wrote:Nem tudom mit értesz motorrendszer alatt de ha pl hűtőventilátor és a kardán vége közti "dolgokat"akkor a 300k-ba belefér még egy full motorfelújítás is ami olyan 200k manapság.
Milyen futómű lesz ?
Venni meg ott szoktunk ahol és amikor van. Nincs titkos hely, apróhirdetések, ilyesmik.