Re: Hengerfejtömítés korrekció (zömülés )
Posted: Tue Feb 12, 2013 12:46 pm
Én benzinnel vagy hígítóval szoktam mérni.
Keep The Legend Alive!
https://www.fordcapri.hu/forford3/
tegyél rá egy két helyen kifúrt üveglapot. Egyiken betöltöd, a másikon levegőzik. Túltölteni csak picit tudod, hirtelen ennyi jutott eszembe, aztán vagy múkod vagy nemWhite Shark wrote:Nem az anyagra gondoltam ,a módszerre .Ezeknél is fennáll ugyanúgy a tévedés ,vagy túltöltés lehetősége.Az viszont igaz ,minél higabb annál kevésbé.
CD lemez...Tibi wrote:tegyél rá egy két helyen kifúrt üveglapot. Egyiken betöltöd, a másikon levegőzik. Túltölteni csak picit tudod, hirtelen ennyi jutott eszembe, aztán vagy múkod vagy nemWhite Shark wrote:Nem az anyagra gondoltam ,a módszerre .Ezeknél is fennáll ugyanúgy a tévedés ,vagy túltöltés lehetősége.Az viszont igaz ,minél higabb annál kevésbé.
Átfúrni lényegesen egyszerűbb feladat az igaz. De akkor már ott van az átlátszó nyers lemez ami a sok darabos lemezcsomagok alján van, kivéve ha éppen nem fekete. Jó, hogy mondtad, elő is túrtam egy átlátszót mert szeretem látni amit csinálokGeree wrote:CD lemez...
Ikerfémhatás
Az acél és a könnyűfém eltérő hőtágulása miatt hő hatására az acélszalag meggörbül. Ennek következtében a dugattyú eredeti alakja csak csekély mértékben torzul, így átmérője elsősorban a csapszeg tengelyének irányában nõ, míg a csapszeg tengelyére merőlegesen csak elhanyagolható mértékben változik. Ennek következtében a szerelési hézag kicsi lehet.
A hőtágulást tehát főleg a csapszeg tengelyének irányába terelik, és ezt ovális alakra történő megmunkálással ki lehet egyenlíteni.
Az acélszalagos dugattyúkat főleg olyan, víz- és léghűtésű négyütemű motorokban alkalmazzák, amelyeknél a csendes járás a követelmény.
A hőszabályozott dugattyúk a leggyakrabban alkalmazott dugattyúk, és 45 kW/l lökettérfogat-teljesítményig használatosak.
Akkor nemcsoda hogy megmakkant !szszaby wrote:
Ikerfémhatás
Az acél és a könnyűfém eltérő hőtágulása miatt hő hatására az acélszalag meggörbül. Ennek következtében a dugattyú eredeti alakja csak csekély mértékben torzul, így átmérője elsősorban a csapszeg tengelyének irányában nõ, míg a csapszeg tengelyére merőlegesen csak elhanyagolható mértékben változik. Ennek következtében a szerelési hézag kicsi lehet.
A hőtágulást tehát főleg a csapszeg tengelyének irányába terelik, és ezt ovális alakra történő megmunkálással ki lehet egyenlíteni.
Az acélszalagos dugattyúkat főleg olyan, víz- és léghűtésű négyütemű motorokban alkalmazzák, amelyeknél a csendes járás a követelmény.
A hőszabályozott dugattyúk a leggyakrabban alkalmazott dugattyúk, és 45 kW/l lökettérfogat-teljesítményig használatosak.
Nézd már meg a könyvet, ahonnan ezt ollóztad, hogy mikori kiadás...szszaby wrote:Ikerfémhatás
Az acél és a könnyűfém eltérő hőtágulása miatt hő hatására az acélszalag meggörbül. Ennek következtében a dugattyú eredeti alakja csak csekély mértékben torzul, így átmérője elsősorban a csapszeg tengelyének irányában nõ, míg a csapszeg tengelyére merőlegesen csak elhanyagolható mértékben változik. Ennek következtében a szerelési hézag kicsi lehet.
A hőtágulást tehát főleg a csapszeg tengelyének irányába terelik, és ezt ovális alakra történő megmunkálással ki lehet egyenlíteni.
Az acélszalagos dugattyúkat főleg olyan, víz- és léghűtésű négyütemű motorokban alkalmazzák, amelyeknél a csendes járás a követelmény.
A hőszabályozott dugattyúk a leggyakrabban alkalmazott dugattyúk, és 45 kW/l lökettérfogat-teljesítményig használatosak.
ha közeli képeket csinálsz, kapcsold be a makró funkciót a fényképezőgépen, akkor nem lesz ilyen homályos...White Shark wrote:Tovább vágtam a dugót ,érdekelt volna ,minek van benn az acélbetét ,nem tudom . Kékkel kihúztam a betétet .