Re: Első Caprim MKII
Posted: Sun May 12, 2013 9:49 am
ahogy mondod akkor kezdték!White Shark wrote:Gyönyörű ,mindíg tanul az ember valamit ,ezek szerint 78-ban már gyártottak mk3-mat.
ahogy mondod akkor kezdték!White Shark wrote:Gyönyörű ,mindíg tanul az ember valamit ,ezek szerint 78-ban már gyártottak mk3-mat.
German Capri wrote:ő is bután nézne ki szárny nélkül
Köszönöm:) igen!daytona wrote:Szep auto! Egyebkent teljesen mukodokepes?
Feri bácsi láttad már az autómat? Én is régen láttam, de úgy rémlik, bőrtetős 1981 mk3 "S".White Shark wrote:A bőrtető csak az mk2 dobozon volt gyárilag ,az mk1 kivételével ,és nekem is bejön ,viszont szárny sosem volt rajta ,de azért nem csúnya , csak ha már mk2 ,akkor sima segg ablaktörlő nélkül ,így gyári !
Oké ,tévedtem ,megszoktam hogy általában kettesen van bőrtető, de szárny nincs ( gyárilag ) .Vagy ebben is tévedek ?Tudod ,nincs kalaptartó ,nincs szárny ,nincs hátsó ablaktörlö ,elölről szerelhető diffi ,éttételes csigás kézifék , krómcsomag ,térképlámpa ,műszerfalkapaszkodó ,hátrahajló homlokfal ,sliccelt első sárvédők és motorháztető stb -stb ,én ezekről azonosítom az mk2-tőt ,nem mindíg helyesen !CapriTurbo wrote:Feri bácsi láttad már az autómat? Én is régen láttam, de úgy rémlik, bőrtetős 1981 mk3 "S".White Shark wrote:A bőrtető csak az mk2 dobozon volt gyárilag ,az mk1 kivételével ,és nekem is bejön ,viszont szárny sosem volt rajta ,de azért nem csúnya , csak ha már mk2 ,akkor sima segg ablaktörlő nélkül ,így gyári !
szerintem kettesben már volt atlas híd, nem csak angol, és olyan kézifék megoldás mint a hármasban...White Shark wrote:Oké ,tévedtem ,megszoktam hogy általában kettesen van bőrtető, de szárny nincs ( gyárilag ) .Vagy ebben is tévedek ?Tudod ,nincs kalaptartó ,nincs szárny ,nincs hátsó ablaktörlö ,elölről szerelhető diffi ,éttételes csigás kézifék , krómcsomag ,térképlámpa ,műszerfalkapaszkodó ,hátrahajló homlokfal ,sliccelt első sárvédők és motorháztető stb -stb ,én ezekről azonosítom az mk2-tőt ,nem mindíg helyesen !CapriTurbo wrote:Feri bácsi láttad már az autómat? Én is régen láttam, de úgy rémlik, bőrtetős 1981 mk3 "S".White Shark wrote:A bőrtető csak az mk2 dobozon volt gyárilag ,az mk1 kivételével ,és nekem is bejön ,viszont szárny sosem volt rajta ,de azért nem csúnya , csak ha már mk2 ,akkor sima segg ablaktörlő nélkül ,így gyári !
Szárny nem volt, de mk3-ason sem minden. Atlas difi még mk1-ben is volt, bár nem sok. Hátsó ablaktörlő volt már mk2 vége felé csak ritka, az én mk2-emen is van, mondjuk az ghia. Műszerfal kapaszkodó mk3 ghia-ban is volt. A króm csomag biztosan mk2, de volt kevés króm nélküli is.White Shark wrote:Oké ,tévedtem ,megszoktam hogy általában kettesen van bőrtető, de szárny nincs ( gyárilag ) .Vagy ebben is tévedek ?Tudod ,nincs kalaptartó ,nincs szárny ,nincs hátsó ablaktörlő ,elölről szerelhető diffi , áttételes csigás kézifék , krómcsomag ,térképlámpa ,műszerfal kapaszkodó ,hátrahajló homlokfal ,sliccelt első sárvédők és motorháztető stb -stb ,én ezekről azonosítom az mk2-tőt ,nem mindíg helyesen !CapriTurbo wrote:Feri bácsi láttad már az autómat? Én is régen láttam, de úgy rémlik, bőrtetős 1981 mk3 "S".White Shark wrote:A bőrtető csak az mk2 dobozon volt gyárilag ,az mk1 kivételével ,és nekem is bejön ,viszont szárny sosem volt rajta ,de azért nem csúnya , csak ha már mk2 ,akkor sima segg ablaktörlő nélkül ,így gyári !
Volt (van) kitől tanulniTÉCSÉ wrote:Szépen szétOFFoljátok![]()
Ez már külön topikot érdemelne
TCSak 1 példát mutass az elmúlt 3-4 évbőlSONI wrote:Volt (van) kitől tanulniTÉCSÉ wrote:Szépen szétOFFoljátok![]()
Ez már külön topikot érdemelne