Adren Ford SHO motoros szivarautója.
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
Re: Adren Ford SHO motoros szivarautója.
helyesbítenék, kapható a Nardi kormány, 1.1 millió az ára...
- gridoux
- nemleszgondhasegítis
- Posts: 143
- Joined: Fri Dec 09, 2011 11:22 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskócz
- Contact:
Re: Adren Ford SHO motoros szivarautója.
Én inkább alu szegecseket használnék, a réz és az alu a levegő párájával együtt galvánelem, megeszik egymást a fémek.adren wrote: természetesen mást, mint Nardit be sem raknék a gépbe, bár ez nem kapható, de koppintás tárgya lesz.
dúralumínium, víz és fa, meg réz szegecsek. ja, és egy szép bontható versenyagy.
odakint simán átmegy, itt meg már papiros lesz ez a csoda.
Ford és MK1 - mert szeretem :)
Capri MK1 1970 1,6 OHV - a beteljesült ígéret
Granada MK1 1975 2,8 V6 - a rehabili
Capri MK1 1970 1,6 OHV - a beteljesült ígéret
Granada MK1 1975 2,8 V6 - a rehabili
- Gáborka
- egyedülisszerelhet
- Posts: 519
- Joined: Sun Aug 08, 2010 9:26 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Érd,Budapest
Re: Adren Ford SHO motoros szivarautója.
nos az alváz az wartburg (ebbe ment volna ford hátsóhíd) a többi ford....a kerék ugyanaz lehet amit te is néztél 35pénznél kezdte a pályafutását most 80-ért adja az ember...imádom az ilyen dolgokat minél tovább porosodik annál drágább?Van nardi kormány is 50 pénz(igaz nem tojás forma)....http://auto-motor.vatera.hu/veteran_jar ... 37996.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.veteranauto.hu/?site=alkatre ... how&id=311" onclick="window.open(this.href);return false;
http://galeriasavaria.hu/termekek/reszl ... LOS-KEREK/" onclick="window.open(this.href);return false;
a bugatti felniket anno kovácsolták(ha olyanra gondolsz mint ami a képen van) lehet inkább egy profi kovácsot kéne keresni...esetleg vehetnél egy 1:18 (ez már részletgazdag és jól áttekinthető) auto union vagy más szívedhez közelálló makettet amit részletesen tanulmányozhatnál ,akár az alváz vagy a karosszéria tekintetében...
http://shopping-all.hu/auto-union-type- ... ehasonlito" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.veteranauto.hu/?site=alkatre ... how&id=311" onclick="window.open(this.href);return false;
http://galeriasavaria.hu/termekek/reszl ... LOS-KEREK/" onclick="window.open(this.href);return false;
a bugatti felniket anno kovácsolták(ha olyanra gondolsz mint ami a képen van) lehet inkább egy profi kovácsot kéne keresni...esetleg vehetnél egy 1:18 (ez már részletgazdag és jól áttekinthető) auto union vagy más szívedhez közelálló makettet amit részletesen tanulmányozhatnál ,akár az alváz vagy a karosszéria tekintetében...
http://shopping-all.hu/auto-union-type- ... ehasonlito" onclick="window.open(this.href);return false;
FORD CAPRI MK1 V4 1.7
Re: Adren Ford SHO motoros szivarautója.
természetesen auto union a kiindulási alap, mi más is lehetne, bár a késöbbi alfa modellek jobban tetszenek.
67 ezer nem is sok egy ilyen makettért, de inkább ennyi pénzt már az autóba rakok. csoda kis kocsik vannak ezen az oldalon, csupa egzotikum. Bugatti, Ferrari.
Igen erre a Bugatti felnire gondoltam, bár nem tudom ez alu-e vagy vas.
az a helyzet, hogy jóatyám garázsában lakik egy Nardi kormány a falon, de tabu volt eddig
és 50 ezerért szerintem kijönne ez a tojás is, amiből tuti hogy nincs idehaza egy sem, (1.1 millió az ára)
és kell is a tojás, mert alig fogok igy is beleférni. volt már kis autóm, és abban is lapos alsó kávás kormány volt, háát nagy áldás. a szegecsdolgot nagyon köszi, kémia karó ezekszerint nekem
asszem Pininfarina volt, aki azt mondta, mindenkinek meg kellene 1x az életében építenie a saját sportkocsiját. mert szerinte abban van a legnagyobb odaadó szenvedély. önös, és nem jó semmire, csak azért épül, hogy legyen... ti is épitgetitek a vasaitokat, megértitek a gondolatmenetét sejtem...
ezeknek a kocsiknak, (amiket modellben lehet kapni), csőváza volt, és kalapált fém ruhája.
talán az http://www.exoto.com" onclick="window.open(this.href);return false; gyárt olyan modellt amit totál szét lehet szedni és mindene fém. csak azok kb 200 e től vannak. de azzal sem mennék sokra, mert nekem sajna csak alvázam lesz, és műanyag ruhám. ellenben naponta szét meg összeraknám, és rengeteget veszekednék a gyerekekkel, hogy ez az apucijé...
szóval jó lenne neked is ha csinálnál egy wart alvázas gépet, mert kell az az öntudatnak nem?
bár lehet te nem akarnád, hogy röhögjenek rajtad...
67 ezer nem is sok egy ilyen makettért, de inkább ennyi pénzt már az autóba rakok. csoda kis kocsik vannak ezen az oldalon, csupa egzotikum. Bugatti, Ferrari.
Igen erre a Bugatti felnire gondoltam, bár nem tudom ez alu-e vagy vas.
az a helyzet, hogy jóatyám garázsában lakik egy Nardi kormány a falon, de tabu volt eddig

és 50 ezerért szerintem kijönne ez a tojás is, amiből tuti hogy nincs idehaza egy sem, (1.1 millió az ára)
és kell is a tojás, mert alig fogok igy is beleférni. volt már kis autóm, és abban is lapos alsó kávás kormány volt, háát nagy áldás. a szegecsdolgot nagyon köszi, kémia karó ezekszerint nekem

asszem Pininfarina volt, aki azt mondta, mindenkinek meg kellene 1x az életében építenie a saját sportkocsiját. mert szerinte abban van a legnagyobb odaadó szenvedély. önös, és nem jó semmire, csak azért épül, hogy legyen... ti is épitgetitek a vasaitokat, megértitek a gondolatmenetét sejtem...
ezeknek a kocsiknak, (amiket modellben lehet kapni), csőváza volt, és kalapált fém ruhája.
talán az http://www.exoto.com" onclick="window.open(this.href);return false; gyárt olyan modellt amit totál szét lehet szedni és mindene fém. csak azok kb 200 e től vannak. de azzal sem mennék sokra, mert nekem sajna csak alvázam lesz, és műanyag ruhám. ellenben naponta szét meg összeraknám, és rengeteget veszekednék a gyerekekkel, hogy ez az apucijé...
szóval jó lenne neked is ha csinálnál egy wart alvázas gépet, mert kell az az öntudatnak nem?

bár lehet te nem akarnád, hogy röhögjenek rajtad...
- Gáborka
- egyedülisszerelhet
- Posts: 519
- Joined: Sun Aug 08, 2010 9:26 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Érd,Budapest
Re: Adren Ford SHO motoros szivarautója.
jó lenne bizony
de sajna nincs keret... még a caprimat sem tudom úgy gondozni ahogy szeretném
az meg hogy röhög -e rajtam valaki kit érdekel (inkább ez okozzon örömöt mint a kricsimben nyóc feles aztán egy olcsó prosti)...viszont sokaknak tetszene a dolog biztos


az meg hogy röhög -e rajtam valaki kit érdekel (inkább ez okozzon örömöt mint a kricsimben nyóc feles aztán egy olcsó prosti)...viszont sokaknak tetszene a dolog biztos
FORD CAPRI MK1 V4 1.7
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Re: Adren Ford SHO motoros szivarautója.
nekem inkább az a korszak és stílus jön be mint amit a fentebbi 13-as számú képvisel, csak kellene bele még egy kis dög mert túl visszafogott.
Egyszer egy találkozón láttam egy olyan "autót" vagy mit ami úgy nézett ki mint 6 méter 800-as spirálvarratos cső, elől hátul tűhegyes, hatalmas kúpban végződve. Szekérkeréken, mattfeketén mint egy gőzős, ahogy kell. Állni is alig mertem mellette, nem még versenyezni vele vagy ilyesmi.
Egyszer egy találkozón láttam egy olyan "autót" vagy mit ami úgy nézett ki mint 6 méter 800-as spirálvarratos cső, elől hátul tűhegyes, hatalmas kúpban végződve. Szekérkeréken, mattfeketén mint egy gőzős, ahogy kell. Állni is alig mertem mellette, nem még versenyezni vele vagy ilyesmi.
1980 Capri MK3
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Re: Adren Ford SHO motoros szivarautója.
hosszbeépítés és első kerék hajtás gyárilag, ez valóban jó lehet neked a középmotoros dologhoz. Tádé vagy nem azt majd azt Audis srácok megmondják.adren wrote:köszi. más forumokon is az audit ajánlották, de azt mondja tdi kellene, és a 80 asban is jó van.
Váltóharang van az sho-hoz ? Ha nincs akkor legyen.

1980 Capri MK3
Re: Adren Ford SHO motoros szivarautója.
váltóharang az sajna nincs, és asszem valami közdarab lesz, mert ugy tűnik, az SHO-hoz nemvolt (vagyis a ford vulcan blokk hoz) hossz váltó illesztve orrhajtásként.
a Napier Railton egy hasonló szörny, bár nem fekete, de hosszú és borzalmasan szép.
A 13-as egy Bugatti, és a maga nemében egy szépség. de nem is akarok bármit másolni, főleg nem koppintani replikát, mert az kiábrándítóan hazug. nem az csak majdnem, vagy még majdnem sem.
nna erre csinálok majd egy replika Nardi tojást
nekem sincs "keretem" hónapról hónapra csinálok rá, rengeteget agyalok, és tudom kell 4 év alatt, vagy 5 milla, és foggalmasint nincs fogalmam, hogy honnét lesz rá, de lesz. vagyis van ötlet, meg rakosgatok félre, de ha most nem kezdem el akkor mikor? majd 2 év múlva? most annyi van, hogy motor, alváz váltó és egy két cucc, és mondjuk 100 kg gyanta, aztán hajráf.
az én opelem is zörög, sántít, és bár nem egy Capri, de azért költenék én is rá, de ki is kellene ganézni, mert kb fél óra alatt a kölkök és a feleség annyira be tudja "lakni" hogy kész szemétdomb... hátul meg gipszpor, agyag, samott, gépzsír, fatörek, szóval csoda egy sárkány.
a Napier Railton egy hasonló szörny, bár nem fekete, de hosszú és borzalmasan szép.
A 13-as egy Bugatti, és a maga nemében egy szépség. de nem is akarok bármit másolni, főleg nem koppintani replikát, mert az kiábrándítóan hazug. nem az csak majdnem, vagy még majdnem sem.
nna erre csinálok majd egy replika Nardi tojást

nekem sincs "keretem" hónapról hónapra csinálok rá, rengeteget agyalok, és tudom kell 4 év alatt, vagy 5 milla, és foggalmasint nincs fogalmam, hogy honnét lesz rá, de lesz. vagyis van ötlet, meg rakosgatok félre, de ha most nem kezdem el akkor mikor? majd 2 év múlva? most annyi van, hogy motor, alváz váltó és egy két cucc, és mondjuk 100 kg gyanta, aztán hajráf.
az én opelem is zörög, sántít, és bár nem egy Capri, de azért költenék én is rá, de ki is kellene ganézni, mert kb fél óra alatt a kölkök és a feleség annyira be tudja "lakni" hogy kész szemétdomb... hátul meg gipszpor, agyag, samott, gépzsír, fatörek, szóval csoda egy sárkány.
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Re: Adren Ford SHO motoros szivarautója.
szerezz egy harangot, egyszerűbb lesz az élet. Mindegy hol hajt mert át kell hegeszteni a majdani váltódra a harang elejét.
1980 Capri MK3
Re: Adren Ford SHO motoros szivarautója.
nna ez egy érdekes dolog... szóval (mert nem tudom) van a váltó, mindegy, hogy nem frontkihajtású, de az vulcan blokkra felmegy, és arról a harangot levéve, azt felhegeszteni egy pld audi váltóra??? aminek hosszban oldaltkihajtása van? és akkor nem kell közdarab? nna ezt még nekem nem mondta senki!
és az korrektebb dolog mint a közdarab?
és ez a megoldás teljesen korrekt?
nekem logikusnak tűnik, van hegesztőm, a Wolf, blokkok stb.
és az korrektebb dolog mint a közdarab?
és ez a megoldás teljesen korrekt?
nekem logikusnak tűnik, van hegesztőm, a Wolf, blokkok stb.
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Re: Adren Ford SHO motoros szivarautója.
nem saját munka de ilyenről van szó :
http://www.pirate4x4.com/forum/toyota-t ... wap-2.html" onclick="window.open(this.href);return false;
persze le kell mérni mielőtt bármibe is belefogsz, hogy mit adnak ki a méretek. Hossz, átmérő.
http://www.pirate4x4.com/forum/toyota-t ... wap-2.html" onclick="window.open(this.href);return false;
persze le kell mérni mielőtt bármibe is belefogsz, hogy mit adnak ki a méretek. Hossz, átmérő.
1980 Capri MK3
- Peti
- egyedülisszerelhet
- Posts: 931
- Joined: Tue Jul 12, 2005 5:28 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Re: Adren Ford SHO motoros szivarautója.
Összkerekes váltó volt.adren wrote:váltóharang az sajna nincs, és asszem valami közdarab lesz, mert ugy tűnik, az SHO-hoz nemvolt (vagyis a ford vulcan blokk hoz) hossz váltó illesztve orrhajtásként.
Az öreg is így rakta hozzá az Audi váltót, de ezt írtam is neked..adren wrote:nna ez egy érdekes dolog... szóval (mert nem tudom) van a váltó, mindegy, hogy nem frontkihajtású, de az vulcan blokkra felmegy, és arról a harangot levéve, azt felhegeszteni egy pld audi váltóra??? aminek hosszban oldaltkihajtása van? és akkor nem kell közdarab? nna ezt még nekem nem mondta senki!
és az korrektebb dolog mint a közdarab?
és ez a megoldás teljesen korrekt?
nekem logikusnak tűnik, van hegesztőm, a Wolf, blokkok stb.

'81 Capri 3.0 SHO X-Pack project
'83 Granada 2.8i Ghia X project
'83 Granada 2.8i Ghia X project
Re: Adren Ford SHO motoros szivarautója.
drága uraim! elképedek a net hihetetlen erején, és most lehet röhögni, de tényleg, belegondolok, mi minden jön itt össze a hálón... nagyon köszönöm a segítségeteket, holnap megkérdem az öreget, hátha megvan és nem kukázta ki...
volt a vulcan-hoz összkerekes? melyik ford tipus volt az?
ez a vagdosás köszörülés hegesztés nagyon csúcs meló, tényleg a leg elegánsabb, és jó is az látszik a képeken.
wikipédia a barátom
volt a vulcan-hoz összkerekes? melyik ford tipus volt az?
ez a vagdosás köszörülés hegesztés nagyon csúcs meló, tényleg a leg elegánsabb, és jó is az látszik a képeken.
wikipédia a barátom

- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Re: Adren Ford SHO motoros szivarautója.
Ha már telefonálgatsz a lendkerékre is kérdezz rá hátha van neki mert ha jól emlékszem automatából bontottat vettél. Meg esetleg hozzá való kuplungszerkezet.adren wrote:...holnap megkérdem az öreget, hátha megvan és nem kukázta ki...
1980 Capri MK3
Re: Adren Ford SHO motoros szivarautója.
Nna hogy írjak valamit a népeknek, váltó az még alakul, van is meg nincs, is. Az SHO harang egy audi 100 váltóval van házasítva, és ilyen váltót kutatok jelenleg... mert csak a ház van, bél nincs. És spec, van kb 6-7 kód, ezek a belek jók és annyi... és ezek 1987-91 közötti gépek, soros 5 ös mocikhoz.