légszűrőház nincs, mert a sierráé nem jó capriba, azt VW bontóban kell keresni hozzá.
kábelezés megoldható.
70/7727397
XR4i
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Szia Tibi!
Nem akarom az XR4i tulajának üzletét rontani, és Driver és Capri-3 sem ad jutalékot ha tölük veszel valamit
, csupán a véleményemet akarom leírni:
A gépedben most egy 2.8-as van, ami valószinüleg egyező számmal bír a forgalmival. Miért akarsz akkor egy ugyanakkora motort venni, amit utánna nehéz átiratni stb.? Kiadsz egy rakás pénzt, és egy 2.8 helyett egy másik 2.8 lesz benne. Számot átütni vagy nem átiratni lehet, de egyszerübb benne hagyni ami van. Ha mindenféleképpen boltolni akarsz az XR4i-re, akkor csak az injektort és a hozzá tartozó dolgokat vedd meg. Bár ennél nagyobb lutrit nehéz találni, mint amikor a földröl veszel motort. Hiába viszel oda bárkit, nincs az az isten aki tutira megmondja hogy jo e a moci. Bármit leszedhetsz róla, látni akkor sem fogsz mindent, kompressziót nem tudsz mérni, nem tudod megnézni jók e a fuvokák és orákig sorolhatnánk még. Ezt azért is írom, mert én ezt a saját bőrömön tapasztaltam meg, megvettem egy ilyen földön fekvő mocit, amire esküdöztek hogy minden tuti, aztán mikor belekerült 3 hónapon belül full generál kellett a mocira. Ha megveszed a mocit, be is kell építeni, és csak akkor derül ki mit vettél. Ha innen veszel valakitöl csak injektort, marad a jó számmal bíró mocid, tudod hogy milyen. És ismerve a fentebb ilyen cuccokat kinálókat, velük meg lehet beszélni, hogy beépítik neked a cuccot, és te akkor kifizeted amikor minden jól müködik. Nincs zsákbacica.
Bár mint Capri-3 is mondta, a te döntésed....
Nem akarom az XR4i tulajának üzletét rontani, és Driver és Capri-3 sem ad jutalékot ha tölük veszel valamit

A gépedben most egy 2.8-as van, ami valószinüleg egyező számmal bír a forgalmival. Miért akarsz akkor egy ugyanakkora motort venni, amit utánna nehéz átiratni stb.? Kiadsz egy rakás pénzt, és egy 2.8 helyett egy másik 2.8 lesz benne. Számot átütni vagy nem átiratni lehet, de egyszerübb benne hagyni ami van. Ha mindenféleképpen boltolni akarsz az XR4i-re, akkor csak az injektort és a hozzá tartozó dolgokat vedd meg. Bár ennél nagyobb lutrit nehéz találni, mint amikor a földröl veszel motort. Hiába viszel oda bárkit, nincs az az isten aki tutira megmondja hogy jo e a moci. Bármit leszedhetsz róla, látni akkor sem fogsz mindent, kompressziót nem tudsz mérni, nem tudod megnézni jók e a fuvokák és orákig sorolhatnánk még. Ezt azért is írom, mert én ezt a saját bőrömön tapasztaltam meg, megvettem egy ilyen földön fekvő mocit, amire esküdöztek hogy minden tuti, aztán mikor belekerült 3 hónapon belül full generál kellett a mocira. Ha megveszed a mocit, be is kell építeni, és csak akkor derül ki mit vettél. Ha innen veszel valakitöl csak injektort, marad a jó számmal bíró mocid, tudod hogy milyen. És ismerve a fentebb ilyen cuccokat kinálókat, velük meg lehet beszélni, hogy beépítik neked a cuccot, és te akkor kifizeted amikor minden jól müködik. Nincs zsákbacica.
Bár mint Capri-3 is mondta, a te döntésed....
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."
...A Xikla...
1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
én is jobban húzok felétek mégha nem is látszik :) csak Pest 1 kicsit messze van, ezért néztem szét először itthon...de végülis átgondoltam és igazatok volt (+ azért át is számoltam):
marad a mostani moci , mert elvileg nem olyan rossz+ a forgalmiban is benne van a szám és akkor ehhez kellene nekem cucc+segítség ilyesmik, de ez majd úgyis alakul :)
Köszi Tibi
marad a mostani moci , mert elvileg nem olyan rossz+ a forgalmiban is benne van a szám és akkor ehhez kellene nekem cucc+segítség ilyesmik, de ez majd úgyis alakul :)
Köszi Tibi
- gigford
- egyedülisszerelhet
- Posts: 735
- Joined: Sun Dec 12, 2004 6:51 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Debrecen
Tibi,
tenyleg jobb ha az itteni sracoktol veszel inkabb akarmit is, mint azt a foldon levo valamit. Meg ha Pest messze is van, de nem kell kiszedni a motort csak lebeszeled valakivel, hogy csinaljon neked egy injektorositast.
A `lassan jarj, tovabb ersz` mondas tuning ugyben fokozottan ervenyes, ne kapkodj, jard korul a temat minel jobban, mi minek a vonzata, ha rohansz azt a penztarcad banja, mintahogy sokunknak...
Annyit hozzateszek, hogy az utobbi idoben feszegettem itt ezt a 2.8as motortemat es szamomra kiderult, hogy 2.8as es 2.8as motor kozott is van kulonbseg.Ahogy olvastam a neten nemcsak a veztengelyt fokoltak nagyobbra az injektoros modelleken hanem a hengerfejen meg a szelepeken is modositottak valamit.
A motorod egy karbis motorkodu 2.8as, tehat ha arra rateszel K-jetet nem fogod ugyazt a teljesitmenyt kapni, mintha tegyuk fel egy ugyanolyan allapotban levo XR4i vagy mas injektoros `motorkodu` 2.8as motort hasznalsz. Arra kezdek rajonni, hogy az en motorom is azert ad le csak 140lo koruli teljesitmenyt, mert nekem is `karbis` volt a 2.8asom, meg szerintem a veztengely is kopottas lehet mar. Ugyogy egy K-jet rendszerhez kell egy minimum akkora tengely mint ami az i-s motorokhoz raktak, de a nagyobb meg jobb lenne.
Valtottam par emailt a KentCamsal es a Sports R nevu tengelyuk amit 2.8ihez ajanlanak, bizonyitottan 30lovat dob a gyari tengelyhez kepest es mar 2500tol dolgozik, ezt most csak azert irtam, hogy lasd a gyari injektorban milyen kapacitas van hogy egy ilyen tengelyt ki tud szolgalni benyaval. Ehhez a tengelyhez kell mar slegszuro, meg full skipuff rendszer, jobb gyujtas is ajanlott, de az i-khez meg a pumpahoz nem kell babralni.
En is azt ajanlom, hogy felesleges kockaztatni egy ismeretlen motorert, inkabb injektorositsd a mostanit es ami penzt az XR4ire szannal azt koltsd a motor felujitasara vagy ilyesmi.
tenyleg jobb ha az itteni sracoktol veszel inkabb akarmit is, mint azt a foldon levo valamit. Meg ha Pest messze is van, de nem kell kiszedni a motort csak lebeszeled valakivel, hogy csinaljon neked egy injektorositast.
A `lassan jarj, tovabb ersz` mondas tuning ugyben fokozottan ervenyes, ne kapkodj, jard korul a temat minel jobban, mi minek a vonzata, ha rohansz azt a penztarcad banja, mintahogy sokunknak...
Annyit hozzateszek, hogy az utobbi idoben feszegettem itt ezt a 2.8as motortemat es szamomra kiderult, hogy 2.8as es 2.8as motor kozott is van kulonbseg.Ahogy olvastam a neten nemcsak a veztengelyt fokoltak nagyobbra az injektoros modelleken hanem a hengerfejen meg a szelepeken is modositottak valamit.
A motorod egy karbis motorkodu 2.8as, tehat ha arra rateszel K-jetet nem fogod ugyazt a teljesitmenyt kapni, mintha tegyuk fel egy ugyanolyan allapotban levo XR4i vagy mas injektoros `motorkodu` 2.8as motort hasznalsz. Arra kezdek rajonni, hogy az en motorom is azert ad le csak 140lo koruli teljesitmenyt, mert nekem is `karbis` volt a 2.8asom, meg szerintem a veztengely is kopottas lehet mar. Ugyogy egy K-jet rendszerhez kell egy minimum akkora tengely mint ami az i-s motorokhoz raktak, de a nagyobb meg jobb lenne.
Valtottam par emailt a KentCamsal es a Sports R nevu tengelyuk amit 2.8ihez ajanlanak, bizonyitottan 30lovat dob a gyari tengelyhez kepest es mar 2500tol dolgozik, ezt most csak azert irtam, hogy lasd a gyari injektorban milyen kapacitas van hogy egy ilyen tengelyt ki tud szolgalni benyaval. Ehhez a tengelyhez kell mar slegszuro, meg full skipuff rendszer, jobb gyujtas is ajanlott, de az i-khez meg a pumpahoz nem kell babralni.
En is azt ajanlom, hogy felesleges kockaztatni egy ismeretlen motorert, inkabb injektorositsd a mostanit es ami penzt az XR4ire szannal azt koltsd a motor felujitasara vagy ilyesmi.
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Hello
igen 2.8 as Granada karbis mocim van 1980ból: 135 Le és ugyanebből az injektoros 160 Le.
ezeket az adatokat innen vettem : http://homepages.internet.lu/granada/
veztengely fokolást ilyesmit ezen az oldalon nem találtam. Épp ezért lenne érdekes az xr4 mert ,h elvileg abban más cuccok vannak, csak rohadtul bizonytalan és tényleg elég sokat lehet bukni rajta, mert ha pl +uszom 1 gyűrűzéssel akkor is +50 ropi.....tehát az átépítés sztem jobb lenne. A többi meg már a 2.8i tuning topikba valo ;)
igen 2.8 as Granada karbis mocim van 1980ból: 135 Le és ugyanebből az injektoros 160 Le.
ezeket az adatokat innen vettem : http://homepages.internet.lu/granada/
veztengely fokolást ilyesmit ezen az oldalon nem találtam. Épp ezért lenne érdekes az xr4 mert ,h elvileg abban más cuccok vannak, csak rohadtul bizonytalan és tényleg elég sokat lehet bukni rajta, mert ha pl +uszom 1 gyűrűzéssel akkor is +50 ropi.....tehát az átépítés sztem jobb lenne. A többi meg már a 2.8i tuning topikba valo ;)
- Peti
- egyedülisszerelhet
- Posts: 931
- Joined: Tue Jul 12, 2005 5:28 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
A 160 lovas a régi Granada i-s moci, a fokolt tengellyel, amit a Caprikba is raktak. Az újabbik a 150 lovas, ami tudtommal az XR4i-kben is volt.Tibi wrote: 2.8 as Granada karbis mocim van 1980ból: 135 Le és ugyanebből az injektoros 160 Le.
ezeket az adatokat innen vettem : http://homepages.internet.lu/granada/
veztengely fokolást ilyesmit ezen az oldalon nem találtam.
'81 Capri 3.0 SHO X-Pack project
'83 Granada 2.8i Ghia X project
'83 Granada 2.8i Ghia X project