Page 2 of 9

Posted: Tue Nov 07, 2006 6:00 pm
by Capri2.0
Köszi a véleményeket. És pl. Nálad mi romlott el rajta leggyakrabban(az egész autón nem csak a motorton.):?: A motorba nagyon bízok (igaz nálam még egy métert nem ment saját "erejéböl") Kb. 8év után egy akksi, benzin a tankba+karbiba, és beindult. 92 körül került Magyarországra Svájcból. Addig végig vezetett szervízkönyve van (Németül) :roll:

Posted: Tue Nov 07, 2006 8:14 pm
by TÉCSÉ
Gyakran előforduló hibára nem emlékszem... :roll:
"Normál" üzembeni problémák FORDultak elő , ha rendesen (!!!) van felújítva és karbantartott , akkor nem hiszem , hogy nagy gixxxer lenne vele... :smt023

Posted: Tue Nov 07, 2006 9:24 pm
by Capri2.0
TÉCSÉ wrote:Gyakran előforduló hibára nem emlékszem... :roll:
"Normál" üzembeni problémák FORDultak elő , ha rendesen (!!!) van felújítva és karbantartott , akkor nem hiszem , hogy nagy gixxxer lenne vele... :smt023
:ru: Karban lessz tartva az biztos. Csak még el kellene kezdeni kasztnizni. :fu:

Posted: Tue Nov 07, 2006 10:31 pm
by Mad Max
Szerintem, ha 4 hengeres motorról van szó csak DOHC (120-125 Le).
Az ismerőseim közül akiknek volt (Sierra) nagyon dicsérték. Egyel én is mentem egy kört, meggyőző volt! Ha négy hengeres Caprim lenne biztos azt tennék bele.

Posted: Tue Nov 07, 2006 10:50 pm
by Capri2.0
Mad Max wrote:Szerintem, ha 4 hengeres motorról van szó csak DOHC (120-125 Le).
Az ismerőseim közül akiknek volt (Sierra) nagyon dicsérték. Egyel én is mentem egy kört, meggyőző volt! Ha négy hengeres Caprim lenne biztos azt tennék bele.
Bocsi, de nem értem. :oops: Mit tennél bele? Sierrábol DOHC motort?

Posted: Tue Nov 07, 2006 11:15 pm
by Blant
hy

Én ugyan v6 elkötelezett vagyok, de a bizony a sor4 se rossz... kis fogyasztás, pörgős, olcsó minden (komplett generál mindennel 160ból megvan), könnyebb az autó eleje, stb. Sok előnye van ám :-) EFI-síteni lehet a normál Capri 2l s4-et is, de valóban nagyon jó a DOHC EFI a Sierrából is. De a jó öreg Pintó is nagyon jó szerintem.

Posted: Tue Nov 07, 2006 11:28 pm
by proteus
Capri2.0 wrote:
Mad Max wrote:Szerintem, ha 4 hengeres motorról van szó csak DOHC (120-125 Le).
Az ismerőseim közül akiknek volt (Sierra) nagyon dicsérték. Egyel én is mentem egy kört, meggyőző volt! Ha négy hengeres Caprim lenne biztos azt tennék bele.
Bocsi, de nem értem. :oops: Mit tennél bele? Sierrábol DOHC motort?
Úgy ám! Csak papírja annak sem lesz. :roll:

Posted: Wed Nov 08, 2006 11:11 am
by Bogyo28
proteus wrote:
Capri2.0 wrote:
Mad Max wrote:Szerintem, ha 4 hengeres motorról van szó csak DOHC (120-125 Le).
Az ismerőseim közül akiknek volt (Sierra) nagyon dicsérték. Egyel én is mentem egy kört, meggyőző volt! Ha négy hengeres Caprim lenne biztos azt tennék bele.
Bocsi, de nem értem. :oops: Mit tennél bele? Sierrábol DOHC motort?
Úgy ám! Csak papírja annak sem lesz. :roll:
Ez tévedés! A DOHC mmocit simán át lehet iratni capriba, kapsz hozzá átépítési engedélyt, és mivel köbcentit nem váltasz, nem kell regadót fizetni. Csak papiros mocit kell venni, vagy komplett autot bontásra. Az átépítési engedély egy tizes körül van, csak egy vizsga kell hozzá és belirják a forgalmiba a dolgokat.

Posted: Wed Nov 08, 2006 11:16 am
by proteus
bogyo28 wrote:
proteus wrote:
Capri2.0 wrote: Bocsi, de nem értem. :oops: Mit tennél bele? Sierrábol DOHC motort?
Úgy ám! Csak papírja annak sem lesz. :roll:
Ez tévedés! A DOHC mmocit simán át lehet iratni capriba, kapsz hozzá átépítési engedélyt, és mivel köbcentit nem váltasz, nem kell regadót fizetni. Csak papiros mocit kell venni, vagy komplett autot bontásra. Az átépítési engedély egy tizes körül van, csak egy vizsga kell hozzá és belirják a forgalmiba a dolgokat.
Mi a'? Gyárilag ugye nem volt benne, de akkor léteznek a kff által elfogadott tervek az átépítésre vagy hogy is van ez? :?: :shock:

Posted: Wed Nov 08, 2006 11:29 am
by Bogyo28
proteus wrote:
bogyo28 wrote:
proteus wrote: Úgy ám! Csak papírja annak sem lesz. :roll:
Ez tévedés! A DOHC mmocit simán át lehet iratni capriba, kapsz hozzá átépítési engedélyt, és mivel köbcentit nem váltasz, nem kell regadót fizetni. Csak papiros mocit kell venni, vagy komplett autot bontásra. Az átépítési engedély egy tizes körül van, csak egy vizsga kell hozzá és belirják a forgalmiba a dolgokat.
Mi a'? Gyárilag ugye nem volt benne, de akkor léteznek a kff által elfogadott tervek az átépítésre vagy hogy is van ez? :?: :shock:
Én anno amikor az 1.6-ról cseréltem 2.8-ra, akkor sem volt ez gond. Tipusazonos a moci (Ford gyártmány), teljesítményben nem haladja meg azt, ami legnagyobb volt a capriban. A közlekedési felügyelet (pár napja beszéltem velük, mivel aktuális az MKI-ben a motorcsere) azt mondta, hogy köbcenti és teljesítmény a lényeg, motorkód alapján adják ki az engedélyt. Tehát sierra vagy scorpió mocit is tehetsz a vasba. Az hogy milyen a hengerfej meg a vezérlés azt ők nem nézik, csak a teljesítmény és a köbcenti a lényeg, ráadásul környezetvédelmi szempontok miatt is jobb lesz az autó.

Posted: Wed Nov 08, 2006 11:34 am
by proteus
bogyo28 wrote:Én anno amikor az 1.6-ról cseréltem 2.8-ra, akkor sem volt ez gond. Tipusazonos a moci (Ford gyártmány), teljesítményben nem haladja meg azt, ami legnagyobb volt a capriban. A közlekedési felügyelet (pár napja beszéltem velük, mivel aktuális az MKI-ben a motorcsere) azt mondta, hogy köbcenti és teljesítmény a lényeg, motorkód alapján adják ki az engedélyt. Tehát sierra vagy scorpió mocit is tehetsz a vasba. Az hogy milyen a hengerfej meg a vezérlés azt ők nem nézik, csak a teljesítmény és a köbcenti a lényeg, ráadásul környezetvédelmi szempontok miatt is jobb lesz az autó.
Akkor így akár egy N3A beépítése is realítás lehet egy Scorpiból... :twisted:

Posted: Wed Nov 08, 2006 11:52 am
by Bogyo28
proteus wrote:
bogyo28 wrote:Én anno amikor az 1.6-ról cseréltem 2.8-ra, akkor sem volt ez gond. Tipusazonos a moci (Ford gyártmány), teljesítményben nem haladja meg azt, ami legnagyobb volt a capriban. A közlekedési felügyelet (pár napja beszéltem velük, mivel aktuális az MKI-ben a motorcsere) azt mondta, hogy köbcenti és teljesítmény a lényeg, motorkód alapján adják ki az engedélyt. Tehát sierra vagy scorpió mocit is tehetsz a vasba. Az hogy milyen a hengerfej meg a vezérlés azt ők nem nézik, csak a teljesítmény és a köbcenti a lényeg, ráadásul környezetvédelmi szempontok miatt is jobb lesz az autó.
Akkor így akár egy N3A beépítése is realítás lehet egy Scorpiból... :twisted:
Nem vagyok jó fejből motorkódokban, de ha ez a 2.9 akkor ott meg kell kérdezni a vámhatóságot, hogy hol ugrik a kategóriát a regadó, mert az gondot okozhat. Meg nem tudom hogy az több e lóerőben mint a 2.8i capri, mert akkor az még gond lehet...

Posted: Wed Nov 08, 2006 11:57 am
by Tibi
Én az N3A-ra ezt találtam a sierrások oldalán

2.0 DOHC 16V
EEC-V motorvezérlés
136BHP @ 6300rpm
175NM @ 4300rpm
furat:86mm löket:86mm

Posted: Wed Nov 08, 2006 12:09 pm
by proteus
Tibi wrote:Én az N3A-ra ezt találtam a sierrások oldalán

2.0 DOHC 16V
EEC-V motorvezérlés
136BHP @ 6300rpm
175NM @ 4300rpm
furat:86mm löket:86mm
Erről van szó!

Posted: Wed Nov 08, 2006 6:12 pm
by Bogyo28
Tibi wrote:Én az N3A-ra ezt találtam a sierrások oldalán

2.0 DOHC 16V
EEC-V motorvezérlés
136BHP @ 6300rpm
175NM @ 4300rpm
furat:86mm löket:86mm
Hát az EEC-V -el felejtős. Hacsak nem mókolsz rá gyujtást spéci elektronikával, mert oldod meg az EFI-t vagy alakítod át karbira akkor nehéz lesz. Hacsak nem lehet ugy megoldani int a cossie-knál, hogy EEC-IV-es EFI-vel összerakni...