Köszi majd figyelek és fényképezgetek majd még utána kikérem a véleményetek ,hogy egyáltalán érdemes e megveni és menyiért.trafo2000 wrote:Egy 20-30 éves kocsinál már bármi lehet.A gyakori helyek:hátsó ív,küszöb,első sárvédő,torony,a oszlop alja,hátsó laprugó felfüggesztés és nyulvány,csomagtér és motortető pereme,ajtó alja.Ezeket nézd végig.Árpi wrote:Szevasztok,kilátásban van egy 1979-es mk3 Ghia Cappri.A kaszni egy kicsit beteg de még menthető.Kérdésem a kasznin mik a tipikus pontok amik nagyon rohadnak ill mire kell figyelni a vásárláskor.Elöre is köszi a válaszokat. :D
MkII, MkIII
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
-
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 326
- Joined: Mon Jan 31, 2005 4:26 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Dunakanyar
- Contact:
-
- márokosanistudnézni
- Posts: 62
- Joined: Mon Sep 19, 2005 7:47 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Hello!
Szerintetek erdemes rahajtani erre? Ha igen maximum mennyiert erne meg?
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... egory=9844
kosz,
Gobbo
Szerintetek erdemes rahajtani erre? Ha igen maximum mennyiert erne meg?
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... egory=9844
kosz,
Gobbo
fel fog menni az ára a többszörösére és végülis nem túl exzta a verda, mert sokmindent nem tudsz használni belőle. ez akkor lenne érték, ha be lehetne vámolni a kaszniját, mert a kocsi Mako. de nem lehet, így marad végülis a sachs sportfutómű meg a 2.8i motor... de ezeket kevesebb pénzből megxerzed itthon is.
SZVSZ megérné, de nem és nem is fogja ha felmegy az ára... magyarorszáron legalábbis nem.
SZVSZ megérné, de nem és nem is fogja ha felmegy az ára... magyarorszáron legalábbis nem.
- Zool
- márokosanistudnézni
- Posts: 65
- Joined: Sun Dec 05, 2004 1:57 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Salgótarján
- Contact:
Szerintem nagyon megérné megvenni, DE hála a politikusainknak istentelen mennyiségű pénzt kellene kifizetned még pluszban ha itthon forgalomba akarod helyezni :(Gobbo wrote:Hello!
Szerintetek erdemes rahajtani erre? Ha igen maximum mennyiert erne meg?
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... egory=9844
kosz,
Gobbo
Mondjuk megveszed ezt az autót olyan 1000-1500 euróért és hazahozod. Nagyjából ezeket kellene még kifizetned érte:
- eredetvizsgálat: 15-20e Ft
- műszaki vizsga: 10e Ft
- zöldkártya: 6-8e Ft
- törzskönyv: 8e Ft
- rendszám (forgalmi): 4e Ft
- átiratási illeték: 56e Ft (20 ft/ccm)
- kötelező biztosítás: x Ft (ezt nemtom pontosan mert akármennyi lehet)
- regisztrációs adó: 1890e Ft
Szóval veszel külföldön egy kb. 3-400e Ft értékű autót és ezt a "kedves" magyar hatóságok megsarcolják 2000000 Ft-al. Ennyire éri meg külföldről ilyen autókat behozni manapság

.: Zool :.
- Tibi
- rengetegetirogatide
- Posts: 4408
- Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Miskolc - Bp
- Contact:
Hát ahogyén nézegettem ez vmi vényóc lesz...de ha király vagy németből akkor itt utánaolvas6sz :) most,h miért van V6 az íbéjes Capriban azt nemtom leforditani így hirtelen...Pudva wrote:Bocsánat, biztos csak Én nem tudom, de:
Mijeza Mako Capri és mit tud ????
http://www.capriv8.de/
http://www.fordcapri.de/Literatur_/Test ... _8_77.html