Page 2 of 2

Posted: Thu Sep 29, 2005 7:45 pm
by Árpi
trafo2000 wrote:
Árpi wrote:Szevasztok,kilátásban van egy 1979-es mk3 Ghia Cappri.A kaszni egy kicsit beteg de még menthető.Kérdésem a kasznin mik a tipikus pontok amik nagyon rohadnak ill mire kell figyelni a vásárláskor.Elöre is köszi a válaszokat. :D
Egy 20-30 éves kocsinál már bármi lehet.A gyakori helyek:hátsó ív,küszöb,első sárvédő,torony,a oszlop alja,hátsó laprugó felfüggesztés és nyulvány,csomagtér és motortető pereme,ajtó alja.Ezeket nézd végig.
Köszi majd figyelek és fényképezgetek majd még utána kikérem a véleményetek ,hogy egyáltalán érdemes e megveni és menyiért.

Posted: Sat Nov 05, 2005 9:38 am
by Gobbo
Hello!

Szerintetek erdemes rahajtani erre? Ha igen maximum mennyiert erne meg?

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... egory=9844

kosz,

Gobbo

Posted: Sat Nov 05, 2005 9:51 am
by CAPRI-3
fel fog menni az ára a többszörösére és végülis nem túl exzta a verda, mert sokmindent nem tudsz használni belőle. ez akkor lenne érték, ha be lehetne vámolni a kaszniját, mert a kocsi Mako. de nem lehet, így marad végülis a sachs sportfutómű meg a 2.8i motor... de ezeket kevesebb pénzből megxerzed itthon is.

SZVSZ megérné, de nem és nem is fogja ha felmegy az ára... magyarorszáron legalábbis nem.

Posted: Sat Nov 05, 2005 10:05 am
by Zool
Gobbo wrote:Hello!

Szerintetek erdemes rahajtani erre? Ha igen maximum mennyiert erne meg?

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... egory=9844

kosz,

Gobbo
Szerintem nagyon megérné megvenni, DE hála a politikusainknak istentelen mennyiségű pénzt kellene kifizetned még pluszban ha itthon forgalomba akarod helyezni :(

Mondjuk megveszed ezt az autót olyan 1000-1500 euróért és hazahozod. Nagyjából ezeket kellene még kifizetned érte:
- eredetvizsgálat: 15-20e Ft
- műszaki vizsga: 10e Ft
- zöldkártya: 6-8e Ft
- törzskönyv: 8e Ft
- rendszám (forgalmi): 4e Ft
- átiratási illeték: 56e Ft (20 ft/ccm)
- kötelező biztosítás: x Ft (ezt nemtom pontosan mert akármennyi lehet)
- regisztrációs adó: 1890e Ft

Szóval veszel külföldön egy kb. 3-400e Ft értékű autót és ezt a "kedves" magyar hatóságok megsarcolják 2000000 Ft-al. Ennyire éri meg külföldről ilyen autókat behozni manapság :evil: (most hogy utánanéztem hirtelen, hogy nagyjából mennyi az annyi, legszivesebben felkötném az egész PM-et a legközelebbi fára).

Posted: Sat Nov 05, 2005 2:48 pm
by Pudva
Bocsánat, biztos csak Én nem tudom, de:
Mijeza Mako Capri és mit tud ????

Posted: Sat Nov 05, 2005 3:38 pm
by Tibi
Pudva wrote:Bocsánat, biztos csak Én nem tudom, de:
Mijeza Mako Capri és mit tud ????
Hát ahogyén nézegettem ez vmi vényóc lesz...de ha király vagy németből akkor itt utánaolvas6sz :) most,h miért van V6 az íbéjes Capriban azt nemtom leforditani így hirtelen...
http://www.capriv8.de/
http://www.fordcapri.de/Literatur_/Test ... _8_77.html

Posted: Sat Nov 05, 2005 6:58 pm
by Pudva
Áhá! a Mako az V8 mocijú Capri, így most már teljes a kép THX Tibi!
De ebben tényleg V6 injektoros valami van...

Posted: Tue Nov 22, 2005 10:30 am
by Kola
Hali!

Már több helyen olvastam, hogy az MKII ill. MKIII nagyrészt kompatibilis, kivéve kasztni egyes elemei (eleje...)
Az első ajtók azok tök egyformák??? Mer' most vehetnék (sz.tem MKIII-ról) és a ketteskére passzintanám fel.

Segíccsen má' aki tudja!

Posted: Tue Nov 22, 2005 11:22 am
by peteeqe
megkérdezetm Balagecaprit és ő azt mondta hogy kompatibilisek.

Posted: Tue Nov 22, 2005 11:32 am
by CapriTurbo
Egyformák. :lol:

Posted: Tue Nov 22, 2005 2:27 pm
by Kola
Köszke!