38 DGAS Weber karbit lehet hogy tudok szerezni... ezzel ugyanolyan "egyszerű" a turbósítás mint a 38as Solex-el?
karburátor
Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28
- Nitrobuster
- egyedülisszerelhet
- Posts: 728
- Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
- Bogyo28
- Überführer
- Posts: 5459
- Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest-Budakalász
- Contact:
Szerintem neked egy ilyen kellene:

ezt irják róla:
Features
Model 4160 w/ side-hung floats
Small V-8 or 6 cyl. engines
2x4 street tunnel rams
Electric choke
Ford A/T kickdown
Power valve blow-out protection
Vacuum secondaries
100% wet-flow tested and calibrated
itt a link:
http://www.holley.com/HiOctn/ProdLine/P ... -8007.html
csak persze az ára....
de hátha van ilyen az e-bay-en...

ezt irják róla:
Features
Model 4160 w/ side-hung floats
Small V-8 or 6 cyl. engines
2x4 street tunnel rams
Electric choke
Ford A/T kickdown
Power valve blow-out protection
Vacuum secondaries
100% wet-flow tested and calibrated
itt a link:
http://www.holley.com/HiOctn/ProdLine/P ... -8007.html
csak persze az ára....
de hátha van ilyen az e-bay-en...
elvileg felmegy rá, fazon úgy hirdeti hogy jó a 2l, 2.3, 2.8as V6 motorokra... de már ez is 51eur-on áll, és még hol a vége... :?Nitrobuster wrote:Ha felmegy a szívósorodra akkor nem nehéz. Essex-en volt ilyen ha jól tudom.
És küldtem neked egy mail-t . Benne a Zakspeed leírással.
- '79 Ford Capri 2.8
- '91 Ford Sierra DOHC
- '91 Ford Sierra DOHC
Egy srácnak kellene némi segítség, MkI-hez:
"Kellene 1 karburátor akatrész.
A doki szerint valamilyen elktronikus (MKI???) kütyü,
a hideg motor alapjáratának beállításához kell.
Na ez telejesen beszart. (szerinte)
Esetleg ha tudnál egy ilyet valahonnan berhelni nagyon örülnék.
ja 1500 v4, hogy milyen a karbi az kérdéses szerintem (fomoco)
"
ennyit írt, én nem vagyok egy nagy műszaki zseni, hátha valakinek ez többet mond.
"Kellene 1 karburátor akatrész.
A doki szerint valamilyen elktronikus (MKI???) kütyü,
a hideg motor alapjáratának beállításához kell.
Na ez telejesen beszart. (szerinte)
Esetleg ha tudnál egy ilyet valahonnan berhelni nagyon örülnék.
ja 1500 v4, hogy milyen a karbi az kérdéses szerintem (fomoco)
"
ennyit írt, én nem vagyok egy nagy műszaki zseni, hátha valakinek ez többet mond.
- '79 Ford Capri 2.8
- '91 Ford Sierra DOHC
- '91 Ford Sierra DOHC
- Nitrobuster
- egyedülisszerelhet
- Posts: 728
- Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
Hát ilyen karbit nem találsz minden bokorban.De szerintem ezen nincs elektromos alapjárat.
1500 V4 OHV OHV 60°
Obsah: 1498 cc
Vrtání: 90.0 mm
Zdvih: 58.9 mm
Kompresní poměr: do 09.1970: 8.0:1
od 09.1970: 9.0:1
Palivový systém: do 09.1970: jednokomorový karburátor Ford 28
od 09.1970: jednokomorový karburátor Ford 35
1500 V4 OHV OHV 60°
Obsah: 1498 cc
Vrtání: 90.0 mm
Zdvih: 58.9 mm
Kompresní poměr: do 09.1970: 8.0:1
od 09.1970: 9.0:1
Palivový systém: do 09.1970: jednokomorový karburátor Ford 28
od 09.1970: jednokomorový karburátor Ford 35
1978 MkIII LimaTI AiResearch T3 boosting 0,7bar
- driver
- akárhozzáisnyulhatvalamihez
- Posts: 291
- Joined: Sun Dec 26, 2004 6:39 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Szigethalom
karburátor
Persze hogy nincsen benne semmilyen elektromos alkatrész.Amikor azt a karbit gyártották,akkor még seholsem volt az elektronika.Megkéne kérdezni a Dokit, tudja e egyáltalán mi az a capri? Szerintem...
- taunus73sw
- nemleszgondhasegítis
- Posts: 150
- Joined: Mon Dec 06, 2004 1:39 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: BUDAPEST
- Contact:
Kérdésem lenne:
Adva van 1 83-as 2300 V6 -os motor, de már elektromos, nem vizes hidegindítással.
Namármost: a karburátoron lévő elektromos csatlakozóról a gyári vezetékkötegben 2 leágazás van.
1: ez a motor felett lévő jeladóhoz megy, két vezetékes kivitelben, a csatlakozó is pont jó oda.
2. 1 külön csatlakozó, egymadzagos kivitelben. Ezen pont olyan csati van, mint a generátoron. Elviekben tápot kéne kapnia róla,szerintem
Namármost a kérdés,: ez a különálló szál BIZTOSAN a generátorra kell hogy menjen?
előre is köszi
Adva van 1 83-as 2300 V6 -os motor, de már elektromos, nem vizes hidegindítással.
Namármost: a karburátoron lévő elektromos csatlakozóról a gyári vezetékkötegben 2 leágazás van.
1: ez a motor felett lévő jeladóhoz megy, két vezetékes kivitelben, a csatlakozó is pont jó oda.
2. 1 külön csatlakozó, egymadzagos kivitelben. Ezen pont olyan csati van, mint a generátoron. Elviekben tápot kéne kapnia róla,szerintem
Namármost a kérdés,: ez a különálló szál BIZTOSAN a generátorra kell hogy menjen?
előre is köszi
1973 TAUNUS SW 1600 XL
- taunus73sw
- nemleszgondhasegítis
- Posts: 150
- Joined: Mon Dec 06, 2004 1:39 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: BUDAPEST
- Contact:
- Nitrobuster
- egyedülisszerelhet
- Posts: 728
- Joined: Fri Dec 03, 2004 7:41 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: Budapest
- taunus73sw
- nemleszgondhasegítis
- Posts: 150
- Joined: Mon Dec 06, 2004 1:39 pm
- ClassicFord klubtag?: Igen
- Location: BUDAPEST
- Contact: