Page 2 of 32

Posted: Mon Jan 10, 2005 9:59 pm
by gizmo
egyre inkább a turbós V6 felé hajlok, egyszerűbb mint a 3 karbis megoldás...
38 DGAS Weber karbit lehet hogy tudok szerezni... ezzel ugyanolyan "egyszerű" a turbósítás mint a 38as Solex-el?

Image

Posted: Mon Jan 10, 2005 10:10 pm
by Nitrobuster
Ha felmegy a szívósorodra akkor nem nehéz. Essex-en volt ilyen ha jól tudom.
És küldtem neked egy mail-t . Benne a Zakspeed leírással.

Posted: Mon Jan 10, 2005 10:11 pm
by Bogyo28
Szerintem neked egy ilyen kellene:

Image

ezt irják róla:

Features
Model 4160 w/ side-hung floats
Small V-8 or 6 cyl. engines
2x4 street tunnel rams
Electric choke
Ford A/T kickdown
Power valve blow-out protection
Vacuum secondaries
100% wet-flow tested and calibrated

itt a link:
http://www.holley.com/HiOctn/ProdLine/P ... -8007.html

csak persze az ára....

de hátha van ilyen az e-bay-en...

Posted: Mon Jan 10, 2005 10:21 pm
by gizmo
Nitrobuster wrote:Ha felmegy a szívósorodra akkor nem nehéz. Essex-en volt ilyen ha jól tudom.
És küldtem neked egy mail-t . Benne a Zakspeed leírással.
elvileg felmegy rá, fazon úgy hirdeti hogy jó a 2l, 2.3, 2.8as V6 motorokra... de már ez is 51eur-on áll, és még hol a vége... :?

Posted: Mon Jan 10, 2005 10:23 pm
by gizmo
Üdv Bogyó!

A Holley oldalát már végignéztem párszor, jó kis dolgok vannak, de az árak :cry: használtan ilyenek meg főleg Angliában vannak, a Rover V8-akon... onnan meg a postaköltség még annyi mint maga a karbi...

Posted: Mon Jan 17, 2005 11:20 pm
by gizmo
Egy srácnak kellene némi segítség, MkI-hez:

"Kellene 1 karburátor akatrész.
A doki szerint valamilyen elktronikus (MKI???) kütyü,
a hideg motor alapjáratának beállításához kell.
Na ez telejesen beszart. (szerinte)
Esetleg ha tudnál egy ilyet valahonnan berhelni nagyon örülnék.
ja 1500 v4, hogy milyen a karbi az kérdéses szerintem (fomoco)
"

ennyit írt, én nem vagyok egy nagy műszaki zseni, hátha valakinek ez többet mond.

Posted: Tue Jan 18, 2005 7:34 pm
by Nitrobuster
Hát ilyen karbit nem találsz minden bokorban.De szerintem ezen nincs elektromos alapjárat.



1500 V4 OHV OHV 60°
Obsah: 1498 cc
Vrtání: 90.0 mm
Zdvih: 58.9 mm
Kompresní poměr: do 09.1970: 8.0:1
od 09.1970: 9.0:1
Palivový systém: do 09.1970: jednokomorový karburátor Ford 28
od 09.1970: jednokomorový karburátor Ford 35

karburátor

Posted: Tue Jan 18, 2005 7:52 pm
by driver
Persze hogy nincsen benne semmilyen elektromos alkatrész.Amikor azt a karbit gyártották,akkor még seholsem volt az elektronika.Megkéne kérdezni a Dokit, tudja e egyáltalán mi az a capri? Szerintem...

Posted: Tue Jan 18, 2005 9:21 pm
by gizmo
Köszi! Továbbítottam a srácnak, átgondolja mind a szerelőt, mind a karburátor csere dolgot.

Posted: Tue Jan 18, 2005 10:48 pm
by taunus73sw
Kérdésem lenne:

Adva van 1 83-as 2300 V6 -os motor, de már elektromos, nem vizes hidegindítással.
Namármost: a karburátoron lévő elektromos csatlakozóról a gyári vezetékkötegben 2 leágazás van.
1: ez a motor felett lévő jeladóhoz megy, két vezetékes kivitelben, a csatlakozó is pont jó oda.
2. 1 külön csatlakozó, egymadzagos kivitelben. Ezen pont olyan csati van, mint a generátoron. Elviekben tápot kéne kapnia róla,szerintem

Namármost a kérdés,: ez a különálló szál BIZTOSAN a generátorra kell hogy menjen?

előre is köszi

Posted: Tue Jan 18, 2005 11:36 pm
by driver
Szia tau73! A generátorra nem kell semmi más csak egy olyan furcsa alaku dugo(két egyforma és egy kissebb csati) egyben.Három szál megy bele.

Posted: Wed Jan 19, 2005 7:25 am
by taunus73sw
De akkor az elektromos szivató madzagját hova kössem?

Posted: Wed Jan 19, 2005 5:52 pm
by gizmo
van eladó 40-es Weber:

"egy pár 40-es álló weber alfa-rol. keveset ment jó állapotu nagyon olcson sürgösen eladó. Ár : 10.000"

szerintetek?

Posted: Wed Jan 19, 2005 7:11 pm
by Nitrobuster
Kövi:
A generátort felejtsd el.
A szivatónak adj egy +-ot.

Posted: Wed Jan 19, 2005 7:56 pm
by taunus73sw
Utánakerestem.Elvileg onnan kéne kapnia a + t. Lehet megpróbálom máshonnan levenni: gyujtótrafó stb..