Posted: Tue May 01, 2007 5:20 pm
Vannak kutak ahhol két féle 95-s van. Ha jók az infóim a drágábbik 95-s nem sokban különbözik a 98-tól.German Capri wrote:szerintetek mi a legjobb 98-as híjján a pintácsba????
Keep The Legend Alive!
https://www.fordcapri.hu/forford3/
Vannak kutak ahhol két féle 95-s van. Ha jók az infóim a drágábbik 95-s nem sokban különbözik a 98-tól.German Capri wrote:szerintetek mi a legjobb 98-as híjján a pintácsba????
Én is azt találtam meg és halgattam is rájuk,most meg szarabb is a 95-tel meg kicsit jobban füstöl,régebben tettem bele 99-est azzal a nyállal tuti volt,maradok is annál.proteus wrote:Találtam egy másik doksit, ott minimumnak a 97-est (RON) írják.
Azóta hallottam, hogy a JET kutaknál is lesz.German Capri wrote:Na végre egy fain kút,akkor irány AGIP!!!!
Jaja:)proteus wrote:Bár Neked hivatalból is az Agiphoz kell járnod...
Az ólmpótló azokba motorokba kell aminek nincs külön keményfémből a szelepfészke.levelboss wrote:Az olajas témán felbuzdulva eszembe jutott h már régóta meg szerettem volna már kérdezni, h igényli-e az autó az ólompótló adalékot a benyába? A régi tulaj töltött bele minden 2. tankolásnál. No?
Köszi! Ez okosságos!szszaby wrote:Az ólmpótló azokba motorokba kell aminek nincs külön keményfémből a szelepfészke.levelboss wrote:Az olajas témán felbuzdulva eszembe jutott h már régóta meg szerettem volna már kérdezni, h igényli-e az autó az ólompótló adalékot a benyába? A régi tulaj töltött bele minden 2. tankolásnál. No?
Tehát kell bele.
muhahahalevelboss wrote:A régi tulaj töltött bele minden 2. tankolásnál. No?
A szelepüléket nem keni semmi, és emiatt kiverődhet.Mad Max wrote:És mi károsodik, ha nem rakok bele?