Page 2 of 8

Posted: Tue Jan 09, 2007 4:27 pm
by gizmo
kormányszervó átépíthető????? EZ nekem új... :shock:

Posted: Tue Jan 09, 2007 4:33 pm
by Bogyo28
guriga wrote:
guriga wrote:Hmm.. Akkor a sierra marad. Motor, váltó, elsőfékek, főfékhenger, esetleg kormányszervo...
Persze. :oops: Jól megbeszéltük, meg minden...
..de hétvégén visszautasíthatatlan ajánlatot kaptam egy 92-es 2.9-es német Scorpiora. Váltó, fékek OK, Motorban 160.000 km.

Meg is vettem. (vasárban) :wink:
Úgyhogy ebből kell gazdálkodnom.

Akkor vegyük át mégegyszer: (a gyengébbek kedvéért :-) hehe)

A moci elvileg könnyedén beleugrik, persze kell a V6 motortató bak.
Kardánalagutat vágni kell a váltó miatt gondolom.
Kormányszervó átépíthető.
Fékszervó és munkahenger dettó.
Van hozzá 3 garnitúra felnim is, úgyhogy érdemes lenne váltanom 5*112-re.
(Az egyik 15-ös garnitúra hasonlít az eredeti MKI csillagos felnire, csak 5 ágú, tán régi granadáé?)
Ezért jó lenne a komplett fékeket is erről leoperálni. Ez megoldható?

A héten megyek megnézni a hátsó hidat is.

Úgyhogy, lakatolás után elindul a Gány RT. :-)

Addig is bejelentkeznék a poliszilent rendelő társaságba. (tudom másik topik..)
Kardánalagutat nem kell vágni, mert valoszinüleg nem MT75 lesz alatta...
kormányszervó nem átépíthető, a scorpio sokkal szélesebb mint a capri, vagy csak igen nagy gányolással...
5x112-re nem tudsz váltani, mert a kerékagyakat nem tudod átrakni....

fék átrakható, de csak a nyergek, tárcsa nem...

hátsó híd szintén felejtös, mivel a scorpio nem merevhidas...

hirtelen ennyi ami nem használható.. :roll:

poliszilentet rendelni ugy lehet, hogy kifizeted. sajnos megelölegezni nem nagyon tudom senkinek a rendeléseket.

Posted: Tue Jan 09, 2007 5:08 pm
by guriga
bogyo28 wrote:Kardánalagutat nem kell vágni, mert valoszinüleg nem MT75 lesz alatta...
kormányszervó nem átépíthető, a scorpio sokkal szélesebb mint a capri, vagy csak igen nagy gányolással...
5x112-re nem tudsz váltani, mert a kerékagyakat nem tudod átrakni....

fék átrakható, de csak a nyergek, tárcsa nem...

hátsó híd szintén felejtös, mivel a scorpio nem merevhidas...

hirtelen ennyi ami nem használható.. :roll:

poliszilentet rendelni ugy lehet, hogy kifizeted. sajnos megelölegezni nem nagyon tudom senkinek a rendeléseket.

Akkor ezexerint nem sikerült elsőre felfognom...
...mondom a gyengébbek kedvéért kell az ismétlés...:-)

Huhh..

kardánalagút - OK még jobb ha nem kell vágni.
szervó - kár hogy szar, de nem életbevágó
fék, kerékagy - :( akkor pogácsázás és saxo tárcsa
hátsó híd - ezt az egyet vágom, ezért írtam is, hogy ámérikai hidat szeretnék alá
poliszilent - nekem ez is megfelelő megoldás. kérdés mikor?

kösz!

Posted: Tue Jan 09, 2007 5:31 pm
by Bogyo28
guriga wrote:poliszilent - nekem ez is megfelelő megoldás. kérdés mikor?

kösz!
hát azt neked kell eldönteni :lol: :lol:

Posted: Tue Jan 09, 2007 5:54 pm
by Tibi
Hello
a hídtémára kíváncsi vagyok, hogy mi lesz a megoldás. Egyébként cossie a gép vagy "csak" 2.9i ? Mert ha minden igaz akkor a cossie féknyergei nem férnek el a 15"-os lemezfelnik alatt. Hogy aluval mi a helyzet azt nem tudom. Ha meg hülyeséget mondtam akkor kéretik kijavítani :)

Posted: Tue Jan 09, 2007 6:54 pm
by Bogyo28
Tibi wrote:Hello
a hídtémára kíváncsi vagyok, hogy mi lesz a megoldás. Egyébként cossie a gép vagy "csak" 2.9i ? Mert ha minden igaz akkor a cossie féknyergei nem férnek el a 15"-os lemezfelnik alatt. Hogy aluval mi a helyzet azt nem tudom. Ha meg hülyeséget mondtam akkor kéretik kijavítani :)
felfér... persze a scorpiora nem tudsz 15-ös felnit felrakni, de a caprira átmütve már jó a 15-ös felni. nekem elfér a 260-as tárcsa a 13-as felni alatt, pedig a donor sierrára nem megz fel a 13-as felni...

Posted: Tue Jan 09, 2007 7:20 pm
by CapriTurbo
bogyo28 wrote:
Tibi wrote:Hello
a hídtémára kíváncsi vagyok, hogy mi lesz a megoldás. Egyébként cossie a gép vagy "csak" 2.9i ? Mert ha minden igaz akkor a cossie féknyergei nem férnek el a 15"-os lemezfelnik alatt. Hogy aluval mi a helyzet azt nem tudom. Ha meg hülyeséget mondtam akkor kéretik kijavítani :)
felfér... persze a scorpiora nem tudsz 15-ös felnit felrakni, de a caprira átmütve már jó a 15-ös felni. nekem elfér a 260-as tárcsa a 13-as felni alatt, pedig a donor sierrára nem megz fel a 13-as felni...
16-os felni kell, nekem is az van és tök jó. :smt077

Posted: Tue Jan 09, 2007 10:40 pm
by CAPRI-3
guriga wrote:[
Persze. :oops: Jól megbeszéltük, meg minden...
..de hétvégén visszautasíthatatlan ajánlatot kaptam egy 92-es 2.9-es német Scorpiora. Váltó, fékek OK, Motorban 160.000 km. ...
ez rendesen ellentmond az eddigieknek, mivel a V6 sokkal (kb70-80kg-mal) nehezebb mint a dokk. ellenben nem sokkal erősebb.
a hiedelemmel ellentétben a dokk sokkal erősebb mint a pinto és nem lomhább, csak másképp dolgozik.
(ja és mint olvasom, egy rendszám takarná a két kocsit... én nem kockáztatnám a sor4 helyett a V6-ot, azt már hangról felismerik és ha véletlenűl megállítanak, már térdelhetsz is le)
a kis MkI kaszni sokkal virgoncabb maradna egy sor4 DOHCval.
és nekem lenne is egy ilyen "készlet", mondjuk értékegyeztetéssel csereberével, tudok még segíteni fékben és első futóműben... meg túlképp mindenben.
keress meg, ha érdekel.

Posted: Tue Jan 09, 2007 11:16 pm
by szszaby
Mivel lett nehezebb a Capri az MkI után?
Sokan mondjátok, hogy könyebb, de tudtomal a főbb méretei ugyanazok egy pár belső elem egyezik is.

Posted: Tue Jan 09, 2007 11:35 pm
by guriga
Kösz CAPRI-3.

Igazad van. Pont ugyanígy gondolkoztam én is. (bár imádom a V-t)
Azért néztem a Duratec, meg Zetec motorokat is, mert könnyűek és tunningolhatóak. ...de az elektronika miatt kiestek a számításból.

Maradt a DOHC a Pinto meg a V6.

Tudom, hogy Te is és a "NagyFőnök" is árul(t) DOHC-ot.

..és ha komolyan gondolod az értékegyeztetéssel csere-berével dolgot, akkor érdekel a készlet, (a segítség és a tapasztalat meg főleg) szívesen beáldozom a V-t.

Az az igazság, hogy minél kevesebbet szeretnék vele szívni.
Mivel nekem nincs gyakorlatom az autóépítésben, (programozóként max. fotosoppolok... :-) ) ezért gyűjtöm folyamtosan az információkat.
A srác akivel csinálnám ő meg off autókat tuningol/szervizel, azaz ő se nagyon vágja, hogy mit mivel lehet a fordoknál házasítani..
Úgyhogy azt gondoltam, hogy egy komplett dondor autó lehet a jó megoldás.
..és annyira baráti volt az összeg, hogy nem bírtam ellenállni... :twisted:

Mindenesetre a héten felhívlak.

Posted: Wed Jan 10, 2007 8:36 am
by FEFE
szszaby wrote:Mivel lett nehezebb a Capri az MkI után?
Sokan mondjátok, hogy könyebb, de tudtomal a főbb méretei ugyanazok egy pár belső elem egyezik is.
Én úgy tudom az mk 1 rövidebb 8 centivel az mk 2 és mk 3 nál.
Valami ilyesmi lehet.

Posted: Wed Jan 10, 2007 12:54 pm
by Bogyo28
FEFE wrote:
szszaby wrote:Mivel lett nehezebb a Capri az MkI után?
Sokan mondjátok, hogy könyebb, de tudtomal a főbb méretei ugyanazok egy pár belső elem egyezik is.
Én úgy tudom az mk 1 rövidebb 8 centivel az mk 2 és mk 3 nál.
Valami ilyesmi lehet.
ez egész biztos, mert voltak gondjaink a sogor MKI-ével amikor a K-jet amiatt a pár centi miatt nem nagyon akart elféni...

Posted: Thu Jun 28, 2007 2:09 pm
by Dartonit
Valaki nem tudja véletlenül, hogy milyen ford hátsó doblemeze passzol valamelyest Capri MKIII-hoz? Az enyém teljesen kuka, és ki kellett vágni, de sehol sem találtam Caprihoz valót.

Posted: Fri Jun 29, 2007 3:23 pm
by tomtom
prefectéknek belement kis igazgatással a tau belsőívjavító. azt lehet kapni u.gyártottban vmi vicces összegért.

Posted: Fri Jun 29, 2007 3:59 pm
by Hattyu
tomtom wrote:prefectéknek belement kis igazgatással a tau belsőívjavító. azt lehet kapni u.gyártottban vmi vicces összegért.
És mégis hol és mennyiért?
Mert elvileg csak az oldcarsnál van mert már nem gyártanak itthonra :roll: