Posted: Tue Jan 09, 2007 4:27 pm
kormányszervó átépíthető????? EZ nekem új... 

Kardánalagutat nem kell vágni, mert valoszinüleg nem MT75 lesz alatta...guriga wrote:Persze.guriga wrote:Hmm.. Akkor a sierra marad. Motor, váltó, elsőfékek, főfékhenger, esetleg kormányszervo...Jól megbeszéltük, meg minden...
..de hétvégén visszautasíthatatlan ajánlatot kaptam egy 92-es 2.9-es német Scorpiora. Váltó, fékek OK, Motorban 160.000 km.
Meg is vettem. (vasárban)![]()
Úgyhogy ebből kell gazdálkodnom.
Akkor vegyük át mégegyszer: (a gyengébbek kedvéérthehe)
A moci elvileg könnyedén beleugrik, persze kell a V6 motortató bak.
Kardánalagutat vágni kell a váltó miatt gondolom.
Kormányszervó átépíthető.
Fékszervó és munkahenger dettó.
Van hozzá 3 garnitúra felnim is, úgyhogy érdemes lenne váltanom 5*112-re.
(Az egyik 15-ös garnitúra hasonlít az eredeti MKI csillagos felnire, csak 5 ágú, tán régi granadáé?)
Ezért jó lenne a komplett fékeket is erről leoperálni. Ez megoldható?
A héten megyek megnézni a hátsó hidat is.
Úgyhogy, lakatolás után elindul a Gány RT.
Addig is bejelentkeznék a poliszilent rendelő társaságba. (tudom másik topik..)
bogyo28 wrote:Kardánalagutat nem kell vágni, mert valoszinüleg nem MT75 lesz alatta...
kormányszervó nem átépíthető, a scorpio sokkal szélesebb mint a capri, vagy csak igen nagy gányolással...
5x112-re nem tudsz váltani, mert a kerékagyakat nem tudod átrakni....
fék átrakható, de csak a nyergek, tárcsa nem...
hátsó híd szintén felejtös, mivel a scorpio nem merevhidas...
hirtelen ennyi ami nem használható..![]()
poliszilentet rendelni ugy lehet, hogy kifizeted. sajnos megelölegezni nem nagyon tudom senkinek a rendeléseket.
hát azt neked kell eldönteniguriga wrote:poliszilent - nekem ez is megfelelő megoldás. kérdés mikor?
kösz!
felfér... persze a scorpiora nem tudsz 15-ös felnit felrakni, de a caprira átmütve már jó a 15-ös felni. nekem elfér a 260-as tárcsa a 13-as felni alatt, pedig a donor sierrára nem megz fel a 13-as felni...Tibi wrote:Hello
a hídtémára kíváncsi vagyok, hogy mi lesz a megoldás. Egyébként cossie a gép vagy "csak" 2.9i ? Mert ha minden igaz akkor a cossie féknyergei nem férnek el a 15"-os lemezfelnik alatt. Hogy aluval mi a helyzet azt nem tudom. Ha meg hülyeséget mondtam akkor kéretik kijavítani :)
16-os felni kell, nekem is az van és tök jó.bogyo28 wrote:felfér... persze a scorpiora nem tudsz 15-ös felnit felrakni, de a caprira átmütve már jó a 15-ös felni. nekem elfér a 260-as tárcsa a 13-as felni alatt, pedig a donor sierrára nem megz fel a 13-as felni...Tibi wrote:Hello
a hídtémára kíváncsi vagyok, hogy mi lesz a megoldás. Egyébként cossie a gép vagy "csak" 2.9i ? Mert ha minden igaz akkor a cossie féknyergei nem férnek el a 15"-os lemezfelnik alatt. Hogy aluval mi a helyzet azt nem tudom. Ha meg hülyeséget mondtam akkor kéretik kijavítani :)
ez rendesen ellentmond az eddigieknek, mivel a V6 sokkal (kb70-80kg-mal) nehezebb mint a dokk. ellenben nem sokkal erősebb.guriga wrote:[
Persze.Jól megbeszéltük, meg minden...
..de hétvégén visszautasíthatatlan ajánlatot kaptam egy 92-es 2.9-es német Scorpiora. Váltó, fékek OK, Motorban 160.000 km. ...
Én úgy tudom az mk 1 rövidebb 8 centivel az mk 2 és mk 3 nál.szszaby wrote:Mivel lett nehezebb a Capri az MkI után?
Sokan mondjátok, hogy könyebb, de tudtomal a főbb méretei ugyanazok egy pár belső elem egyezik is.
ez egész biztos, mert voltak gondjaink a sogor MKI-ével amikor a K-jet amiatt a pár centi miatt nem nagyon akart elféni...FEFE wrote:Én úgy tudom az mk 1 rövidebb 8 centivel az mk 2 és mk 3 nál.szszaby wrote:Mivel lett nehezebb a Capri az MkI után?
Sokan mondjátok, hogy könyebb, de tudtomal a főbb méretei ugyanazok egy pár belső elem egyezik is.
Valami ilyesmi lehet.
És mégis hol és mennyiért?tomtom wrote:prefectéknek belement kis igazgatással a tau belsőívjavító. azt lehet kapni u.gyártottban vmi vicces összegért.