Page 2 of 17
Posted: Tue Oct 04, 2005 7:06 pm
by Gobbo
Hello!
Lattam a mobile.de-n egy May-Turbo-s 2.3-as Caprit 179 LE-vel... eleg zuzosnak tunik a standard 114 LE-hoz kepest

.
Tudna valaki bovebb infot adni errol a May-Turbo-rol?
kosz,
gobbo
Posted: Tue Oct 04, 2005 7:22 pm
by Nitrobuster
Gobbo wrote:Hello!
Lattam a mobile.de-n egy May-Turbo-s 2.3-as Caprit 179 LE-vel... eleg zuzosnak tunik a standard 114 LE-hoz kepest

.
Tudna valaki bovebb infot adni errol a May-Turbo-rol?
kosz,
gobbo

Posted: Tue Oct 04, 2005 10:28 pm
by Bogyo28
a legutolsó képen látható felnik k..va jók!
Posted: Wed Oct 05, 2005 11:06 am
by Gobbo
Hello!
Ez a ceg letezik meg??? Ha nem milyen markajuk erdemes venni szerintetek?
kosz,
Gobbo
Posted: Wed Oct 05, 2005 11:43 am
by CAPRI-3
te most mire gondolsz pontosan?
mert ilyen szettek csak használtban vannak manapság, vagy építesz házilag turbot a kocsira.
de egyik sem eccerű.
Posted: Wed Oct 05, 2005 1:49 pm
by Gobbo
Hello!
Sajna nem ertek hozza :( csak majd ha meglesz az Capri akkor majd szeretnek belerakatni vmilyen turbo-t. Azert kerdeztem, hogy letezik meg ez a ceg...
kosz,
Gobbo
u.i.: ha tudsz valamilyen jo ceget vagy egy embert aki netan epitene annak orulnek :D .
Posted: Wed Oct 05, 2005 2:05 pm
by CAPRI-3
többen építettünk már turbós autókat, konkrétan Nusi tuningék fehérváron, CapriMania (V. Csaba néven hallhattál róla fórumon kívűl) és jómagam is, anno behoztunk egy 2.8-as May Turbót csak kiéegette a tulaj nemrégiben pedig hondára, mitsura, suzukira kontárkodtunk csigát:)
és mindhárman épitettünk már caprit is, jópárat.
GT18V 717626-1 turbót keresek
Posted: Fri Oct 28, 2005 9:21 pm
by Maximus_
Sziasztok , Tegnap találkoztam Bogyóval és ajánlotta kérdezzem meg tőletek hátha tudtok segíteni az ügyben :
Keresek viszonylag elfogadható áron GT1849V 717626-1 típusú Garrett változó geometriás túrbót . Ha netán akad valakinél , kérem szóljon . Előre is köszönöm ...
Posted: Sun Oct 30, 2005 8:27 pm
by CAPRI-3
CAPRiMANiA wrote:No épp ide illik. Múlt vasárnap Ricsi-látogatás ürügyén voltunk Gödön őrültködni, és végre mértünk egyet Nitro autóján, 0.6 töltőnyomás mellett, bemelegedett motorral (értsd: minusz 20-30LE az intercoolerhez képest) 0-100 km/h: 7.2 sec! Sperdifi nélkül, vacak gumikkal. Leforog 7000-ig a motor, ha kell, szépen ketyeg az egész, és bődületesen megy, az autópályán odafele 150-nél még úgy gyorsult el, hogy két Taus barátunk csúnyán lemaradt, és én is csak nagy üggyel bajjal tudtam utolérni 190 környékén. Ha már itt tartunk a motorom eszi a vizet, haldoklik az el.benzinpumpa, gőz jön ki a kipufogón, de pöccre indul, és 400 méteren fél autót vertem Pjani könnyített lendkerekes sperdifis DOHC Sierrájára... kettesig ő vezetett fél autóval... 8)
még jó. hogy élvezettel nézelődöm néha visszafelé is :)
7.2 komolyan?:)
azért remélem nem a stopperrel nyomogatok verzióról van szó fijúk:)
van lehetőség komolyan méricskélni gyorsulást és teljesítményt, de sztem ti is tudjátok.
érdekes, hogy tökölön indultatok Sancával, de semmilyen időeredmény nincs... nem sikerűlt kvalifikálni sem?
de most komolyan Nitro.... van vmi hiteles adat is erről a fantasztikus eredményről, vagy maradjunk abban, hogy 1 autót kap Sanca a turbosított verziótól össz vissz?!?!
mert ez eddig nagyon halovány, egy gyári 2.8i megeszi, az én sierrám felkelés után de még reggeli előtt :D
keressétek meg ave-t (
http://www.timeslip.hu) ő hiteles összehasonlítási forrás, etalon a gyorsulásban.
mert ez lótúró .....
Posted: Mon Oct 31, 2005 3:54 pm
by gigford
capri-3 :D
ez nekem is szemet szurt anno, kar hogy most tokolon nem volt lemerve egyik auto sem.
7sec korul 100ra azt jelenti, hogy az 1/8adot kb 9.8/10.1 koruli idovel lehet abszolvalni rajttol fuggoen no rolloutttal.
Ugy tippelem, hogy egy caprinak kb 180lovasnak kell lennie 1200kiloval szamolva, hogy ilyet tudjon menni, ami vegulis nem lehetetlen egyaltalan egy turbos ketezrestol...
Posted: Mon Oct 31, 2005 7:13 pm
by Nitrobuster
Mielőtt megennél reggelire, pont ma mértünk Ave-val egyett.
Ha azt nézzük, hogy 2-ben 70-nél is kapart (nagyon lediferált) úgy mentem 9,03-at 1/8-ra 10 valamennyit.
De a legszebb az egészben, hogy az én autómba van +60le addig a tiétekben csak -30le van.
Posted: Tue Nov 01, 2005 3:54 pm
by gigford
Nitrobuster wrote:Mielőtt megennél reggelire, pont ma mértünk Ave-val egyett.
Ha azt nézzük, hogy 2-ben 70-nél is kapart (nagyon lediferált) úgy mentem 9,03-at 1/8-ra 10 valamennyit.
De a legszebb az egészben, hogy az én autómba van +60le addig a tiétekben csak -30le van.

a mienkben csak -30Le van

Errol nem is tudtam :) Ezt fejsd ki legyszi bovebben, hogy jutottal erre a kovetkeztetesre.
Hasznalhatnal neha tobb hangulatjelet(mint en is), hogy mennyire gondolod komolyan amit irsz,mert ez hogy a milyenkben -30lo van ez kisse meglepo, foleg hogy en nem adtam meg semmi infot hany lovas az en gepem.
Az hogy a tiedben meg van 60lo+ annak kifejezetten orulnek, engem az inspiral ha az enyemnel gyorsabb gepek vannak, szerintem ez viszi elore a fejlodest.
Az meg azert tenyleg meglepo dolog egy hazai caprirol azt az adatot olvasni hogy 7.2 alatt van szazon sper nelkul...en probaltam gogyizni az elozo hozzaszolasomban, hogy egyaltalan nem lehetetlen egy turbos autotol csak ahhoz mar akkora teljesitmeny es gyakorlat kell levinni az utra sper nelkul hogy az mar tiszteletre melto lenne attol aki ezt megcsinalja.
Ha egy GYARI allapotu 2.8i lsdvel tud elvileg 8.3 korul menni szazra 160lo koruli teljesitmennyel, akkor hogy ezen 1 secet lehessen javitani min 180lora van szukseg vagy rovidebb vegattetellelt kell hasznalni.
Ugyhogy sper nelkul elereni a 7es idot...tobb mint nehez.
Nem tartom magam egy nagy autogurunak, vannak nalam kevesbe informaltak meg sokkal okosabbak, csak amikor egy olyan valaki irja be azt hogy 7.2 aki koztudottan ert a masinahoz azert attol nem varna el az ember hogy figyelem a szazasmutatotnyomomastoppert modszerrel lemeri egy auto gyorsulasat.
En is irtam mar be meg kerdeztem is sokszor masoknak alapveto dolgokat vagy eppen baromsagokat, de akkor keszuljon is fel az ember arra hogy reagalni fognak ra.
Posted: Tue Nov 01, 2005 9:00 pm
by Nitrobuster
Most nem azért, de nem én mértem a 7,2-t(vezettem

). Nem is én írtam be, ráadásul mindenki tudja, hogy ez nem hivatalos eredmény.
Ráadásul a diósjenői tali óta nincs bal hátsó hajtásom. Ezt a Sanca is észrevette mikor 1-ben elszáguldott mellettem tehát nem is olyan kevés az az egy autó (ráadásul csak szerinte egy autó).
A -30le-ról csak annyit, hogy pont a te mérésed diagramján látható a keréken leadott 100le teljesítmény( ezt nem rossz indulatból írom).
De minden jó tuning előszőr negatív irányba indul.
Posted: Wed Nov 02, 2005 11:31 am
by gigford
Tudom en nem te merted,de ha valaki az en automrol azt alitana erzesre hogy 200lo, kikernem mindkettonk neveben
Azt en is sajnalattam lattam a diagrambol, hogy csak 100korul ad le kereken, tobbet vartam volna :? , mondjuk egy meresbol nincs statisztika, de nem magyarazom a bizonyitvanyom.
Elmeletileg mar 160lo korul kene hogy jarjak fotengelyen, a motor is fel lett ujitva nagy reszben, vegig 50es rendszer(mar annak kene dobnia kb 8-10loerot), gyujtas, injektorok oke, es a legfurcsabb az egeszben, hogy nem azt erzem hogy csak 130lovas lenne, vagy valami nem okes...
Talan a veztengely kopottas...majd kiderul.
Szerezz be jo spert aztan meresd ujra a gepezetet, biztos sokat hoz majd az idoeredmenyen.
Posted: Wed Nov 02, 2005 12:18 pm
by Bogyo28
Azért arra érdemes odafigyelni, hogy ugyanaz a 2.8i moci más loerővel volt a capriban és a granadában, ha jól tudom az eltérő veztengely miatt. tehát ha neked granadából származó mocid van (mint nekem is pl), az alabból nem a 160 lovas verzió, és akkor már egészen máshogy hat a keréken 100 ló. egyébként ezt hogy mérik? mert fékpadon ok, de egy gyorsulásbnál hogy mérik ki ezt a keréken x loerő dolgot? számolják valamiből vagy hogy van?