Posted: Fri Apr 06, 2007 2:16 pm
Nehogy rárakjátok azt a villámhárítós szart ! Inkább csapjon agyon az áram :D:D
Ha létezne akkor amúgy is beraknám a kocsi alá, hogy ne látszódjon, de már kúrvára idegesít, a csipkelődése.Tibi wrote:Nehogy rárakjátok azt a villámhárítós szart ! Inkább csapjon agyon az áram :D:D
mivel a 12 volt nem ráz, ezért csak a gyujtás nagyfesze vagy egyéb forgo cucc (pl generátor) tud töltést felhalmozni a kasznin. nézd át hogy az aksi testelések és a gyujtás körül a kábelek rendben vannak e...szszaby wrote:Ha létezne akkor amúgy is beraknám a kocsi alá, hogy ne látszódjon, de már kúrvára idegesít, a csipkelődése.Tibi wrote:Nehogy rárakjátok azt a villámhárítós szart ! Inkább csapjon agyon az áram :D:D
Csak egy pillanatra amikor kiszállok.capriv6 wrote: Egyfolytában ráz v. csak pillanatra mikor megérinted?
Majd nemsoká jön a motorcsere és akkor majd át lesz nézve minden ilyen. Addig Én már nem baszkurálom, max nem érek hozzá úgy csukom be az ajtót.bogyo28 wrote: mivel a 12 volt nem ráz, ezért csak a gyujtás nagyfesze vagy egyéb forgo cucc (pl generátor) tud töltést felhalmozni a kasznin. nézd át hogy az aksi testelések és a gyujtás körül a kábelek rendben vannak e...
Azért, mert ha bent ülsz akkor az autóhoz képest nem vezetel csak ha kiszállsz akkor földeled le.afbalint wrote:Erre a razasra ha tud valaki vmi okosat, az engem is erdekel! Nekem a Renault twingom kezdett el egy honapja razni, ha kiszallok a kocsibol es becsukom az ajtot, mindig megraz. Eleg idegesito...Utana kovetkezo kiszallasig semmi, de akkor megint. Mar ugy szallok ki a kocsibol (hulyenek neznek), hogy hirtelen rovid idore hozzaerintem a kezem az ajtohoz, akkor kisul, es csak utana csukom be...Es a vicc az, hogy belulrol nem raz a fem burkolat, csak kivulrol -pedig elvileg femesen ossze van kotve...
Jól beszél Szaby !!!szszaby wrote:Azért, mert ha bent ülsz akkor az autóhoz képest nem vezetel csak ha kiszállsz akkor földeled le.afbalint wrote:Erre a razasra ha tud valaki vmi okosat, az engem is erdekel! Nekem a Renault twingom kezdett el egy honapja razni, ha kiszallok a kocsibol es becsukom az ajtot, mindig megraz. Eleg idegesito...Utana kovetkezo kiszallasig semmi, de akkor megint. Mar ugy szallok ki a kocsibol (hulyenek neznek), hogy hirtelen rovid idore hozzaerintem a kezem az ajtohoz, akkor kisul, es csak utana csukom be...Es a vicc az, hogy belulrol nem raz a fem burkolat, csak kivulrol -pedig elvileg femesen ossze van kotve...
És akkor már busznak lehet nevezniTÉCSÉ wrote:Jól beszél Szaby !!!szszaby wrote:Azért, mert ha bent ülsz akkor az autóhoz képest nem vezetel csak ha kiszállsz akkor földeled le.afbalint wrote:Erre a razasra ha tud valaki vmi okosat, az engem is erdekel! Nekem a Renault twingom kezdett el egy honapja razni, ha kiszallok a kocsibol es becsukom az ajtot, mindig megraz. Eleg idegesito...Utana kovetkezo kiszallasig semmi, de akkor megint. Mar ugy szallok ki a kocsibol (hulyenek neznek), hogy hirtelen rovid idore hozzaerintem a kezem az ajtohoz, akkor kisul, es csak utana csukom be...Es a vicc az, hogy belulrol nem raz a fem burkolat, csak kivulrol -pedig elvileg femesen ossze van kotve...
Földeld le az autót lánccal...![]()
8)
Mégazhogy melegbe, de ezelőtt sose rázott engem csak mást, de az meg nem érdekel. 8)Iván wrote:De mé csak melegbe ráz?télen sose vót!!!
szszaby wrote:Azért, mert ha bent ülsz akkor az autóhoz képest nem vezetel csak ha kiszállsz akkor földeled le.afbalint wrote:Erre a razasra ha tud valaki vmi okosat, az engem is erdekel! Nekem a Renault twingom kezdett el egy honapja razni, ha kiszallok a kocsibol es becsukom az ajtot, mindig megraz. Eleg idegesito...Utana kovetkezo kiszallasig semmi, de akkor megint. Mar ugy szallok ki a kocsibol (hulyenek neznek), hogy hirtelen rovid idore hozzaerintem a kezem az ajtohoz, akkor kisul, es csak utana csukom be...Es a vicc az, hogy belulrol nem raz a fem burkolat, csak kivulrol -pedig elvileg femesen ossze van kotve...