Page 2 of 3
Posted: Mon Jul 09, 2007 9:19 am
by Hattyu
szszaby wrote:Hattyu wrote:Süni wrote:Bogyó beköti neked vazz !

Neki inkább fizetnék elhiheted!
Miskolcról pestre felvinni nem egy egyszerű dolog
Meg sajna a kábelek nincsenek meg hozzá,csak a moci van váltóval.
De majd ha már ott járok majd kiderülnek a dolgok hogy mi és hogyan legyen!
Ami nálam van az meg moci, váltó, kompletten a szívósor, mocin lévő kébelköteg és a computer, ahoz lévő kábel nincs sajna.
Nekem így néz ki a donor.
Sajnos a hűtő nem volt már benne a kocsiban.
Elvileg csak 160000km van benne.
De sajna beindítani még nem volt alkalom és nem tudom mikor lesz rá.
Sajnos én nem voltam ott.
Tesómék szedték kis és azt mondta hogy a váltó meg a motor lett kiszedve így ahogy van benne kompletten és kábelek meg iylen egyéb dolgok nem lettek kiszedve,mert azegyik fickó azt mondta neki hogy az kb 50ezer hogy bekössék nekem,ő meg hülye volt és tényleg nem szedték ki,pedig jó lett volna
Még ha nem is nekem de másnak is lehetséges jól jött volna.
De már mindegy.

Nekem így néz ki a donor.
http://img1.tar.hu/hattyu/img/31059700.jpg
Posted: Mon Jul 09, 2007 3:11 pm
by Bogyo28
szszaby wrote:bogyo28 wrote:szszaby wrote:Akkor ennek nem fogaskerekes a vezérműtengely hajtása? Vagy miért forog ellenkező irányba?
me lánc hajtja (értem hogy gőzgép, de mi hajtja

), azé forog másik irányba....
A francnak variálnak mindig, sose jó ami bevált?
van olyan dolog is hogy fejlesztés... járhatnál lovaskocsival is, anno az is bevált, mégis lett helyette auto....
Posted: Mon Jul 09, 2007 3:12 pm
by Bogyo28
szszaby wrote:Hattyu wrote:Süni wrote:Bogyó beköti neked vazz !

Neki inkább fizetnék elhiheted!
Miskolcról pestre felvinni nem egy egyszerű dolog
Meg sajna a kábelek nincsenek meg hozzá,csak a moci van váltóval.
De majd ha már ott járok majd kiderülnek a dolgok hogy mi és hogyan legyen!
Ami nálam van az meg moci, váltó, kompletten a szívósor, mocin lévő kébelköteg és a computer, ahoz lévő kábel nincs sajna.
az könnyen potolható...
Posted: Mon Jul 09, 2007 3:14 pm
by Bogyo28
Hattyu wrote:
bogyo: azért akarom átalakítani karbisra hogy ne kelljen csomó pénzt elbaszni villamossági emberkére hogy bekössön nekem minden izét.
a gyujtás miatt igyis-ugyis kell elektromosságot bekötni, akkor meg már mindegy hogy mennyit. majd csinálok lassan egy DIY EEC-IV bekötési leírást, olyan módon mint sierra fék téma volt...
Posted: Mon Jul 09, 2007 3:16 pm
by Bogyo28
Hattyu wrote:szszaby wrote:Hattyu wrote:
Neki inkább fizetnék elhiheted!
Miskolcról pestre felvinni nem egy egyszerű dolog
Meg sajna a kábelek nincsenek meg hozzá,csak a moci van váltóval.
De majd ha már ott járok majd kiderülnek a dolgok hogy mi és hogyan legyen!
Ami nálam van az meg moci, váltó, kompletten a szívósor, mocin lévő kébelköteg és a computer, ahoz lévő kábel nincs sajna.
Nekem így néz ki a donor.
Sajnos a hűtő nem volt már benne a kocsiban.
Elvileg csak 160000km van benne.
De sajna beindítani még nem volt alkalom és nem tudom mikor lesz rá.
Sajnos én nem voltam ott.
Tesómék szedték kis és azt mondta hogy a váltó meg a motor lett kiszedve így ahogy van benne kompletten és kábelek meg iylen egyéb dolgok nem lettek kiszedve,mert azegyik fickó azt mondta neki hogy az kb 50ezer hogy bekössék nekem,ő meg hülye volt és tényleg nem szedték ki,pedig jó lett volna
Még ha nem is nekem de másnak is lehetséges jól jött volna.
De már mindegy.

Nekem így néz ki a donor.
http://img1.tar.hu/hattyu/img/31059700.jpg
mielőtt belekezdesz, egy kompressziót mérjél rajta minimum. nehogy betedd, aztán nem ér semmit az egész. kompressziót mérni a földön levő mocinál is tudsz, egy váltóharang meg egy önindító kell hozzá csak...
Posted: Mon Jul 09, 2007 6:59 pm
by Tibi
Drága Hattyú tezsvírem !
Egyszerű lesz a kérdés, jól figyelj !
Faszé' nem jó neked a V6 2.0 ha már odaette a fene a garázsodba ?!
A világból kimegy az a moci ha gatyába rázod, állatkodni meg úgy hallottam több helyről is, hogy nem a 2.9 12v a megfelelő moci. Én nem rágódnék ezen a témán, inkább megcsinálnám a bódét, hogy legyen mibe beletenni !
Posted: Mon Jul 09, 2007 8:28 pm
by Hattyu
Tibi wrote:Drága Hattyú tezsvírem !
Egyszerű lesz a kérdés, jól figyelj !
Faszé' nem jó neked a V6 2.0 ha már odaette a fene a garázsodba ?!
A világból kimegy az a moci ha gatyába rázod, állatkodni meg úgy hallottam több helyről is, hogy nem a 2.9 12v a megfelelő moci. Én nem rágódnék ezen a témán, inkább megcsinálnám a bódét, hogy legyen mibe beletenni !
Nem rágódok én semmin sem.
Majd ha itthon lesz a moci akkor majd megpróbáljuk megmérni a dolgokat és akkor ha okés a moci akkor pedig eladom valószínű,és a 2.0 V6 meg majd jó lesz.
A 2.9nek az ára meg majd visszajön és legalább váltóm is lesz a 2.0hoz egy 5ös váltó.
A bódéra gyűjtök közben ahogy tudok,remélem minnél hamarabb sikerül már helyrerázni.
Posted: Tue Jul 10, 2007 6:56 am
by Tibi
Hattyu wrote:Tibi wrote:Drága Hattyú tezsvírem !
Egyszerű lesz a kérdés, jól figyelj !
Faszé' nem jó neked a V6 2.0 ha már odaette a fene a garázsodba ?!
A világból kimegy az a moci ha gatyába rázod, állatkodni meg úgy hallottam több helyről is, hogy nem a 2.9 12v a megfelelő moci. Én nem rágódnék ezen a témán, inkább megcsinálnám a bódét, hogy legyen mibe beletenni !
Nem rágódok én semmin sem.
Majd ha itthon lesz a moci akkor majd megpróbáljuk megmérni a dolgokat és akkor ha okés a moci akkor pedig eladom valószínű,és a 2.0 V6 meg majd jó lesz.
A 2.9nek az ára meg majd visszajön és legalább váltóm is lesz a 2.0hoz egy 5ös váltó.
A bódéra gyűjtök közben ahogy tudok,remélem minnél hamarabb sikerül már helyrerázni.
Továbbra is lebeszélnélek 2.9-ről, ne vegyél még egy hiányos mocit, rakd össze a vasat a 2 lityóssal és majd meglátod mi lesz a mocival, ha jól sejtem holnapra neked sem lesz kész a kasztni és ezt most minden rossz indulat nélkül mondom.
Posted: Tue Jul 10, 2007 7:26 am
by Hattyu
Tibi wrote:Hattyu wrote:Tibi wrote:Drága Hattyú tezsvírem !
Egyszerű lesz a kérdés, jól figyelj !
Faszé' nem jó neked a V6 2.0 ha már odaette a fene a garázsodba ?!
A világból kimegy az a moci ha gatyába rázod, állatkodni meg úgy hallottam több helyről is, hogy nem a 2.9 12v a megfelelő moci. Én nem rágódnék ezen a témán, inkább megcsinálnám a bódét, hogy legyen mibe beletenni !
Nem rágódok én semmin sem.
Majd ha itthon lesz a moci akkor majd megpróbáljuk megmérni a dolgokat és akkor ha okés a moci akkor pedig eladom valószínű,és a 2.0 V6 meg majd jó lesz.
A 2.9nek az ára meg majd visszajön és legalább váltóm is lesz a 2.0hoz egy 5ös váltó.
A bódéra gyűjtök közben ahogy tudok,remélem minnél hamarabb sikerül már helyrerázni.
Továbbra is lebeszélnélek 2.9-ről, ne vegyél még egy hiányos mocit, rakd össze a vasat a 2 lityóssal és majd meglátod mi lesz a mocival, ha jól sejtem holnapra neked sem lesz kész a kasztni és ezt most minden rossz indulat nélkül mondom.
Na szóval a 2.9es moci váltóval van és már megvan csak haza kell majd hozatnom,de elvileg ez is meglesz oldva.
Aztán mérünk majd kompressziót és aztán ha minden oké akkor el is adom!
Persze a váltót meghagyom a 2 lityósra!
És nem kell vele szenvedni,és akkor abból meg lesz majd pénzem ennyi.
Sajnos nem lesz kész holnapra a kaszni igen,elég sok munka lesz vele még de a "remény hal meg utoljára"

Posted: Mon Jul 23, 2007 11:01 am
by Hattyu
Volna egy kérdésem barátaim!
A 2.9 V6 EFI-n van egy mt75 váltó és az a kérdés hogy ez a váltó elvileg jó a 2000-es V6osra ugye?
Én úgy tudom hogy igen,de jó lenne ha valaki megerősítne benne!
Posted: Mon Jul 23, 2007 1:23 pm
by capriv6
Igen jo 2.0 V6 hisz a bloktömb szinte ua.
Posted: Mon Jul 23, 2007 1:42 pm
by Iván
A 2.9 v6 EFi nem müxik sima type 9-cel?
Posted: Mon Jul 23, 2007 2:20 pm
by Hattyu
capriv6 wrote:Igen jo 2.0 V6 hisz a bloktömb szinte ua.
Akkor jól gondoltam
Köszi!
És a type 9 is jó hozzá?
Posted: Mon Jul 23, 2007 2:22 pm
by Hattyu
Iván wrote:A 2.9 v6 EFi nem müxik sima type 9-cel?
Ha tőlem kérdezed akkor foggalmam sincs,egyébként a mocit meg a váltót még élőben nem láttam de elvileg mt75 van rajta azt mondták.
De majd meglátom.
Re: inyektorból karbi
Posted: Thu Apr 09, 2009 7:09 am
by noko01
Szia Hattyu!
Sikerült megoldanod a gyújtást? Én most szarozok vele. Már ott tartok, hogy levágom a 2,8-as tengelyét és a 2,9-esét is, és a kettőt összehegesztem, majd esztergával szépen símára húzom. Így átmehet a fogaskerék is, meg minden. Csak egy a baj, hogy a tengely vastagabb, és nem tudom majd befűzni a 2,8-as házába. Van ötleted?
Amúgy látom, itt leginkább mindenki csak ahhoz értett, hogy lebeszéljen róla, de remélem nem adtad fel. Egy igazi klasszikus gépbe nincs helye injektornak, meg ilyen modern bizbaszoknak.