Page 2 of 3

Posted: Tue Nov 20, 2007 8:57 pm
by Bogyo28
Kenny wrote:http://www.rallydesign.co.uk/catalog/pr ... ts_id=4335

7.700 Ft, szerintem ennyiből itthon a cuppáncsavarok nincsenek meg.
kb a 4 csavar kerül ennyibe itthon...

Posted: Wed Nov 21, 2007 8:35 pm
by SONI
CapriTurbo wrote:Sanyi.
Speyerbe is volt, Nürnbergbe is, szerintem tudunk venni. Amúgy én vettem meg ezeket Bogyótól és ha akarsz csináltatni, lenne hozzá módosító javaslatom.
Várom a javaslatot. :)

Posted: Wed Nov 21, 2007 9:32 pm
by CapriTurbo
SONI wrote:
CapriTurbo wrote:Sanyi.
Speyerbe is volt, Nürnbergbe is, szerintem tudunk venni. Amúgy én vettem meg ezeket Bogyótól és ha akarsz csináltatni, lenne hozzá módosító javaslatom.
Várom a javaslatot. :)
Majd holnap, mivel le kellene fényképeznem. :smt056

Posted: Wed Nov 21, 2007 11:37 pm
by Nitrobuster
CapriTurbo wrote:
SONI wrote:
CapriTurbo wrote:Sanyi.
Speyerbe is volt, Nürnbergbe is, szerintem tudunk venni. Amúgy én vettem meg ezeket Bogyótól és ha akarsz csináltatni, lenne hozzá módosító javaslatom.
Várom a javaslatot. :)
Majd holnap, mivel le kellene fényképeznem. :smt056
Nekem van gyári Rs egy collos, talán azt is le lehet másolni, mondjuk az aluöntvény.

Posted: Thu Nov 22, 2007 7:52 pm
by CapriTurbo
ImageImage
Egyik felé meg kellene nyújtani,hogy beérjen a legéscsillapító felfüggesztése allá, mivel leszakadhat a hídról, ha nincs alátmasztva, láttam már ilyet :!: :!: :!:

Posted: Fri Nov 23, 2007 9:26 pm
by SONI
Bogyó a képek szépek de nincsenek méretezve.

Capriturbó mennyivel legyen hosszabitva kb?

Posted: Fri Nov 23, 2007 9:31 pm
by Bogyo28
SONI wrote:Bogyó a képek szépek de nincsenek méretezve.

Capriturbó mennyivel legyen hosszabitva kb?
azért nem méreteztem, mert egyrészt capriturbónak igaza van, másrészt meg még nem jutottam odáig. aztán még az is van, hogy a vastagságát neked kell megadni, mert te tudod mennyit akarsz ledobni a seggén. a hosszát meg kellene mérni, hogy mennyi ott a hely a laprugónál, de ha már méri az ember, akkor ott a szélességét is meg lehet mérni. de azért előturom valahol az eredeti méreteket...

Posted: Fri Nov 23, 2007 9:33 pm
by CapriTurbo
SONI wrote:Bogyó a képek szépek de nincsenek méretezve.

Capriturbó mennyivel legyen hosszabitva kb?
Kb. 3cm-mel.

Posted: Fri Nov 23, 2007 9:39 pm
by SONI
Oké köszi 8)

Posted: Sat Dec 01, 2007 12:44 am
by Bogyo28

Posted: Sun Dec 02, 2007 12:44 am
by balagecapri
Az enyem alatt ez van de nekem egy kicsit tul sok hatul.Igaz fekszi a kanyarokat eleg jol :twisted:
Image
Image

Posted: Sun Dec 02, 2007 3:46 pm
by CAPRI-3
bogyo28 wrote:
Kenny wrote:http://www.rallydesign.co.uk/catalog/pr ... ts_id=4335

7.700 Ft, szerintem ennyiből itthon a cuppáncsavarok nincsenek meg.
kb a 4 csavar kerül ennyibe itthon...
ha valakinek kell és nem tud rendelni, a következő egyik rendelésünkhöz hozzácsaphatjuk... igaz ennél többel kell számolni, mert posta és egyebek (vám) vannak, de ez nem kisipari cucc és nem kell utánajárni, alut venni, kifaragni, cuppántot csináltatni etc etc.
és persze mást is, mert ralidizájntól rendszeresen vásárolunk.

Posted: Tue Dec 04, 2007 12:54 pm
by gigford
A következöben kérném a véleményeket, ki hogy csinálná.
Kinéztem állithato keménységű gátlokat hátulra, olyat ami ráadásul 4 centivel rövidebb a gyárinál.
Jelenleg 6 centi van a gumi és a kerékív között.

A gondom az, hogy mikor a laprugok fel lettek ujitva, nagyon kemény lett a hátulja, két kézzel is alig lehet lenyomni, így ha betenném ezt a gátlot és legpuhább fokozatra állitanám, lehet akkor se tudna gyorsulásnál beülni a segge a kemény laprugo miatt.
Mindenképpen ki kéne szedni a rugokat és ki egy lapot, vagy elöször csak be a gátlokat és megnézni mit csinál?

Posted: Tue Dec 04, 2007 12:57 pm
by Bogyo28
gigford wrote:A következöben kérném a véleményeket, ki hogy csinálná.
Kinéztem állithato keménységű gátlokat hátulra, olyat ami ráadásul 4 centivel rövidebb a gyárinál.
Jelenleg 6 centi van a gumi és a kerékív között.

A gondom az, hogy mikor a laprugok fel lettek ujitva, nagyon kemény lett a hátulja, két kézzel is alig lehet lenyomni, így ha betenném ezt a gátlot és legpuhább fokozatra állitanám, lehet akkor se tudna gyorsulásnál beülni a segge a kemény laprugo miatt.
Mindenképpen ki kéne szedni a rugokat és ki egy lapot, vagy elöször csak be a gátlokat és megnézni mit csinál?
az én véleményem az, hogy mivel nem nagyon utcai használatra lesz az autó, én egyből kiszednék egy lapot is, max a gátlót majd keményebbre állítod...

Posted: Tue Dec 11, 2007 2:01 pm
by tomtom
balagecapri wrote:Az enyem alatt ez van de nekem egy kicsit tul sok hatul.Igaz fekszi a kanyarokat eleg jol :twisted:
Image
Image
bocs.
szét van hullva a rugóköteged csapolása, ami abból ered, hogy a rugókötegspanoló csuszka (műa. pogácsa) hiányzik mindenhonnan.
sztem életveszélyes, de, ha aszondod, hogy fekszi a kanyarokat, azért még azt elhiszem. 60-ig.
:)