Page 2 of 17

Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa

Posted: Mon Jul 21, 2008 10:24 pm
by Süni
A kistocki odab... ! 8)

Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa

Posted: Thu Jan 08, 2009 7:18 pm
by VipeR-T
Érdeklődnék, hogy a hátsó hídról, a dobfék tartólemezét csak a féltengelyek kiszerelése után lehet eltávolítani? Mert akkor így marad :) További idevágó kérdéseim: A dobfékben levő munkahengerhez létezik felújító kit? Ráférne, az egyik meg sem moccan. Valamint a kézifék mozgató fémkar, ami bemegy a dobba, na azon van egy gumitakaró hátulról. Ilyet ugye esélytelen beszereznem, ha szétszakadt? Meg a fékbetétet helyén tartó rugó, aminek a közepén megy egy csapocska vagy hogy mondjam, na ez a csap is elrohadt. Ilyen apró bizbaszokat valahol lehet kapni? A "cseréld ki tárcsafékre az egészet" válasz nem elfogadott :) Jó hír azonban, hogy a difim elég fasza állapotban van, így pucolás után szemrevételezés alapján. Laprugók már Bim-éknél, futóműbekötési pontok lakatolódnak, itt a szilentrendelés ideje lassan :). Halad ez, halad ez. Lehet hogy képek is lesznek. Ja, a kispolski nevében köszi, ő is 3 évig készült anno... Mióta a bátyus épül-szépül, ő hordoz A-ból B-be, teszi a dolgát mint a katonatiszt.

Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa

Posted: Thu Jan 08, 2009 7:36 pm
by Süni
Igen, ki kell húzni a féltengelyt. Az új munkahenger meg van vagy 1800,-/db, nem érdemes javítókészlettel szarakodni. Rögzítőkészlet is van vagy 2500,-. Gumikupak beszerezhetetlen.

Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa

Posted: Thu Jan 08, 2009 7:39 pm
by proteus
Igen, ki kell venned a féltengelyeket, de nem olyan vészes az. Munkahengerből vegyél újat, fillérekért van, meg lehet kapni az apró bizbaszokat is készletben, szintén nem tétel.

Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa

Posted: Thu Jan 08, 2009 9:38 pm
by daniv6
Én sem akartam barkácsolni, de mikor 11ezret mondtak a komlett fékfelújító "biszbasz készletért" :shock:
A csapocska így lett egy hasonló méretű szög kicsit átalakítva, a rugók a fékpofák mögött egy hasonló átmérőjű rugóból lettek levágva, alakítva -> működött.
És ingyen.

Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa

Posted: Fri Jan 09, 2009 9:13 am
by Süni
daniv6 wrote:Én sem akartam barkácsolni, de mikor 11ezret mondtak a komlett fékfelújító "biszbasz készletért" :shock:
Rossz helyen kérdezted.

Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa

Posted: Fri Jan 09, 2009 11:36 am
by VipeR-T
Egy frappáns gondolattal elejét veszem sok további kérdésemnek: Mi a jó hely, ahol kérdezni kell? Bárdi, Unix, ilyesmi? Ha ezt megtudom, akkor nem kell minden egyes alakatrészről itt a fórumon érdeklődni, hogy kapható-e :)

Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa

Posted: Fri Jan 09, 2009 11:49 am
by Dartonit
VipeR-T wrote:Mi a jó hely, ahol kérdezni kell?
Itt, Sünit.

Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa

Posted: Fri Jan 09, 2009 12:24 pm
by Süni
VipeR-T wrote:Egy frappáns gondolattal elejét veszem sok további kérdésemnek: Mi a jó hely, ahol kérdezni kell? Bárdi, Unix, ilyesmi? Ha ezt megtudom, akkor nem kell minden egyes alakatrészről itt a fórumon érdeklődni, hogy kapható-e :)
A fékrögzítő szett a két hátsó kerékhez az Unixnál 2969,-. Ebben benne van a lefogóstift alátétekkel, rugókkal, és a fékpofa összehúzó rugók is. ebből tudok klubtagoknak adni 25% kedvezményt.

Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa

Posted: Fri Jan 09, 2009 12:25 pm
by Süni
Dartonit wrote:
VipeR-T wrote:Mi a jó hely, ahol kérdezni kell?
Itt, Sünit.
Vagy Sszaby-t ! :wink:

Nálam csak annyi a lényeg, hogy az ország szinte valamennyi nagykerével kapcsolatban állok, ezért több helyről is tudok beszerezni.

Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa

Posted: Fri Jan 09, 2009 12:51 pm
by szszaby
Nálam egy kicsit korlátozottabb a dolog kereső program híján, de sok minden megoldható.
Unix progim sajna már nincs.

Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa

Posted: Thu Feb 05, 2009 11:55 pm
by VipeR-T
Sziasztok! Azóta kiszedtem a féltengelyeket, a hátsó fékek is felújítódtak (köszi Süni). Azonban úgy fest hogy a difimben valami mégsem kerek. Mielőtt kicserélném benne az olajat át akartam mosni benzinben, szép is lett, de a behajtó tengelyen ha hajtom, akkor olyan jelenséget produkál, hogy marha nehezen indul meg, de aztán már megmozdult, lehet pörgetni simán leheletből. Ahogy nézem kotyog kicsit a tengely radiálisan, úgyhogy azt hétvégén valszeg szétszedem megnézni hogy mizu a csapággyal. A hidat lefestettem addig is. Ja, még azt sem újságoltam, BIMék végeztek a rugóimmal, két lap csere + ívelés, 19ezer lett a vége. Bár így álltában, kocsin kívül kurvára úgy tűnik hogy féloldalas lett, de hát ez van, majd ha berakom kiderül. Addig még hátravan a pu szilentek rendelése. A lakatolásnak pár hónapon belül vége, úgyhogy ha minden jól megy nyáron már összefele épül majd a kicsike.

Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa

Posted: Fri Feb 06, 2009 1:24 pm
by tomtom
olyan jelenséget produkál, hogy marha nehezen indul meg, de aztán már megmozdult, lehet pörgetni simán leheletből.


szárazon normális...

Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa

Posted: Thu Feb 12, 2009 10:14 pm
by Kokusz
Látom van mivel töltsed a szabadidődet :D Kitartás!

Az enyémet egy másik autóépítés után vettem... így én ilyen mélységig nem akartam a Caprival már bajlódni!

Re: Viper 1980-as 2.0 V6-osa

Posted: Mon Apr 13, 2009 7:13 pm
by VipeR-T
Hahó! Miközben a Capri türelmetlenül várja a szilentjei megérkezését és a fényezést, szert tettem egy melósra mellé: Opel Kadett 1.5 TD, Isuzu motoros. Szépséghibája, hogy repedt a hengerfeje. Nem szeretnék a repedt javításával szenvedni, úgyhogy ha valaki tudna megbízható bontót, ahonnan esetleg lehetne hozzá szerezni olyat ami nem repedt, vagy esetleg olyan műhelyt aki emberi áron javít ilyesmit, az remek lenne. A kocsi sorsa egyébként kérdéses, elképzelhető hogy javítás, kasznizás és vizsgáztatás után eladósorba kerül, ha esetleg érdekel valakit.