Page 11 of 15

Re: Megpróbáljuk egyedire - Capri MkIII

Posted: Tue Mar 24, 2009 9:25 pm
by holecz
Süni wrote:
daniv6 wrote:Ha V8-ban gondolkozol, tudnod kell, hogy fox elszámolni azzal a plusz 2 hengerrel a műszakin? :wink:
Sztem az OHV Explorer V6-ra gondol. Az meg majdnem ugyanolyan ránézésre, mint egy 2.0 V6. De honnan szedte, hogy volt ilyen Taunusban gyárilag ? :roll:
Biztos így hirdették v.hol. ő meg nem tudta hogy létezik e ilyen mocival Tau.

Re: Megpróbáljuk egyedire - Capri MkIII

Posted: Wed Mar 25, 2009 8:56 am
by Hattyu
holecz wrote:
Süni wrote:
daniv6 wrote:Ha V8-ban gondolkozol, tudnod kell, hogy fox elszámolni azzal a plusz 2 hengerrel a műszakin? :wink:
Sztem az OHV Explorer V6-ra gondol. Az meg majdnem ugyanolyan ránézésre, mint egy 2.0 V6. De honnan szedte, hogy volt ilyen Taunusban gyárilag ? :roll:
Biztos így hirdették v.hol. ő meg nem tudta hogy létezik e ilyen mocival Tau.
Cortina volt Afrikában sor6 3000 és azt a típust Cortina XR6nak hívták.

Re: Megpróbáljuk egyedire - Capri MkIII

Posted: Wed Mar 25, 2009 9:22 am
by Geriike
Mint kiderült V8 3.8 as motor állítólag. Egy srác mondta, hogy tudna nekünk ilyet hozni, eért kérdeztem, hogy ti mit tudtok róla, vagy létezik e egyátalán ilyesmi, de egyenlőre ezen a pár adaton kívül semmit nem tudok róla. A plusz 2 henger a vizsgán nem gond, mert vannak papírjai állítólag, de majd hiszem ha látom.:)

Re: Megpróbáljuk egyedire - Capri MkIII

Posted: Wed Mar 25, 2009 9:26 am
by Süni
Geriike wrote:Mint kiderült V8 3.8 as motor állítólag. Egy srác mondta, hogy tudna nekünk ilyet hozni, eért kérdeztem, hogy ti mit tudtok róla, vagy létezik e egyátalán ilyesmi, de egyenlőre ezen a pár adaton kívül semmit nem tudok róla. A plusz 2 henger a vizsgán nem gond, mert vannak papírjai állítólag, de majd hiszem ha látom.:)
Lepapírozni egy vagyon. vagy kettő.

Re: Megpróbáljuk egyedire - Capri MkIII

Posted: Wed Mar 25, 2009 9:49 am
by Dozer
másfél misi a papírozása....

Re: Megpróbáljuk egyedire - Capri MkIII

Posted: Wed Mar 25, 2009 1:45 pm
by stpetya
Persze,tudom vannak nagy szerelmek mint a V8,de csak a hangja miatt nem éri meg,mert szerintem nálunk a legjobb amit beletehetünk az a 3.0 cosworth. Fenntartható mert tud keveset enni és teligáz előfordulásakor nagyon szépeket lehet vele bűvészkedni,papírok nélkül is rohadtsok energiában van egy V8 beépítése,meghát másfél misiből építek inkább mégegy autót...

Re: Megpróbáljuk egyedire - Capri MkIII

Posted: Wed Mar 25, 2009 4:07 pm
by Árpi
Cortina volt Afrikában sor6 3000 és azt a típust Cortina XR6nak hívták.
Egész pontosan az essex v6 volt ! Üj le 1 ! :lol:

Re: Megpróbáljuk egyedire - Capri MkIII

Posted: Wed Mar 25, 2009 4:44 pm
by Hattyu
Árpi wrote:
Cortina volt Afrikában sor6 3000 és azt a típust Cortina XR6nak hívták.
Egész pontosan az essex v6 volt ! Üj le 1 ! :lol:
Igazad van :roll: :oops:

Re: Megpróbáljuk egyedire - Capri MkIII

Posted: Wed Mar 25, 2009 6:47 pm
by vasparipa
Geriike wrote:Mint kiderült V8 3.8 as motor állítólag. Egy srác mondta, hogy tudna nekünk ilyet hozni, eért kérdeztem, hogy ti mit tudtok róla, vagy létezik e egyátalán ilyesmi, de egyenlőre ezen a pár adaton kívül semmit nem tudok róla. A plusz 2 henger a vizsgán nem gond, mert vannak papírjai állítólag, de majd hiszem ha látom.:)
A Ford TAURUS SHO volt valami hasonló 4 szelepes V8-as, amit a Ford a Yamahával együtt fejlesztett ki...ha jól tudom :smt017 :roll: :roll:

Re: Megpróbáljuk egyedire - Capri MkIII

Posted: Wed Mar 25, 2009 7:17 pm
by Árpi
vasparipa wrote:
Geriike wrote:Mint kiderült V8 3.8 as motor állítólag. Egy srác mondta, hogy tudna nekünk ilyet hozni, eért kérdeztem, hogy ti mit tudtok róla, vagy létezik e egyátalán ilyesmi, de egyenlőre ezen a pár adaton kívül semmit nem tudok róla. A plusz 2 henger a vizsgán nem gond, mert vannak papírjai állítólag, de majd hiszem ha látom.:)
A Ford TAURUS SHO volt valami hasonló 4 szelepes V8-as, amit a Ford a Yamahával együtt fejlesztett ki...ha jól tudom :smt017 :roll: :roll:
Jaja a 95' utániakban volt valami 3.4 v8. :D

Re: Megpróbáljuk egyedire - Capri MkIII

Posted: Wed Mar 25, 2009 10:21 pm
by levelboss
Árpi wrote:Jaja a 95' utániakban volt valami 3.4 v8. :D
Ez komoly???? :shock: :roll: :h:

Re: Megpróbáljuk egyedire - Capri MkIII

Posted: Thu Mar 26, 2009 3:42 am
by Jatis
levelboss wrote:
Árpi wrote:Jaja a 95' utániakban volt valami 3.4 v8. :D
Ez komoly???? :shock: :roll: :h:
Komoly! Olyat megy, hogy beszarsz.
Ja és keresztmotoros.
Majdnem vettem egyszer, de a tulaj sajnos elkezdte kiárulni alkatrészenként, pedig egybe még ért is valamit.

Re: Megpróbáljuk egyedire - Capri MkIII

Posted: Thu Mar 26, 2009 10:02 am
by szszaby
800px-V8_32_valve.JPG

Re: Megpróbáljuk egyedire - Capri MkIII

Posted: Thu Mar 26, 2009 10:08 am
by holecz
Látjátok?!! És Szabolcsunk tudja!! :D

Re: Megpróbáljuk egyedire - Capri MkIII

Posted: Thu Mar 26, 2009 12:40 pm
by Geriike
Kiderült, hogy Granada, nem Taunus.:D Ahogy én tudom a lepapírozásnál az eredeti és az új motor közti köbcenti különbséget kell kifizetni ami 1500 köbcentit jelent. Mivel egy régi motor ezért az avulás elég jelentős tehát az új érték kb 5-8 % át kell kifizetni, mivel '75 körüli a motor. Például nekem most egy 2500 köbcentis '83 as autó regadója lesz 300000 ft. Tehát a másfél milli nekem soknak tűnik