Ja a biznizt azt má lehagytam.
Ledezés kívánság szerinti színekben , faberakás, karbipucolás és horganyozás.
Ez most rozsdamaróban úszott(fél liter rozsdamaró fél liter víz). Utána meg egy kis ecetes fürdő és vizes mosás. Mikor bekerül a rozsdamaróba először nem történik semmi, és lassan elkezd pezsegni, de nem ez a lényeg, hanem lehet látni a rozsdamaró tetején ahogy az alsó furatokból és fúvókafuratokból jön ki a fehér oxid hab formájában. Teljesen tiszta lesz, minden furat visszaáll eredeti méretre, így egyszerűbb a behangolás is.
Amúgy a karburátor felújításról pár szösszenet. A felújító szett önmagában szart sem ér. Nekiálltam síkba csiszolni a membránfedeleket a helyükkel együtt. Lehet nem hiszitek el, de a gyorsító membrán fedélből 6 tizedet, míg a karburátor felöli oldalából 3 tizedet kellett levenni. Ez majdnem minden membrán fedlapra igaz. Az úszóház fedél is úgy el volt tekeredve, hogy a tömítés préselő bordák majdnem eltűntek mire síkban lett, és az úszóházban a csavarfuratok is fel voltak húzódva. Mindent síkba kell tenni mire jó lesz. A másik fő probléma az, hogy kikopik a pillangószelep tengelye. A tengelyből ki kell venni a zárólapátokat, tengely ki, majd meg kell nézni mennyire kopott, ha nagyon méretre kell köszörültetni, majd horganyoztatni. A pillangó szelep tengely furata is meg szokott kopni, itt azt szoktam csinálni, hogy a tengelyt illesztő és szigetelő gyűrű fészkét 3mm-el ki szoktam mélyíteni, és oda textilbakelitből perselyeket csináltattam. A lógás megszűnt és vele együtt a pörgés és a fals levegő szívás is.
Ha esetleg valakinek kell ilyen javítás és pucolás, egy felújító szettel leküldheti a karbit postán és rendbe teszem.
Szép lett a fàs cuccokal! 8) Nekem még a eredeti müanyag van ott.
Majd ezen a héten én is karbi putszolàssal fogok küzdeni (ma màr be se indul a verda ).
Egyébként a karbi felujjito szettet kromaxnàl is lehet kapni?
Eladó az autómon lévő hátsó szárny, esetleg cserélhető is hűtőrácsra, vagy bármi hasznos alkatrészre. Valamint szükségem lenne egy rossz V6-os vízpumpára ha lenne valakinek. A ház legyen ép a többi nem számít.
Na újra visszatértem. Nemsokára kész a kocsim, mint ahogy az lenni szokott szétszedtem egy apró dolog miatt és eljutottam odáig hogy teljes fényezésre vár az autó, a lakatosmunka teljesen kész, kész az alvázvédelem is, a belsőtér is kész. Remélem nemsokára elkészül a fényezés is, bár közben sokminden változott. Sárga maradt volna de aztán almazöld lesz, a ford mustang mach 1 mintájú fekete csíkozással és betétekkel. A moci kapott egy szíjhajtású töltőt, és felesben megy bioetanollal. Nem lett egy erőgép de jobb mint volt. Hengerfejeken a sziami kiömlők ki lettek nyitva, és az öntvény leömlő le van cserélve különállókra. Eddig jutottam el eddig. Most pénz hiányzik, mint szerintem sokunknak, de majd elkészül lassan.
Zacy wrote:Nemsokára kész a kocsim, mint ahogy az lenni szokott szétszedtem egy apró dolog miatt és eljutottam odáig hogy teljes fényezésre vár az autó, a lakatosmunka teljesen kész, kész az alvázvédelem is, a belsőtér is kész. Remélem nemsokára elkészül a fényezés is, bár közben sokminden változott. Sárga maradt volna de aztán almazöld lesz, a ford mustang mach 1 mintájú fekete csíkozással és betétekkel. A moci kapott egy szíjhajtású töltőt, és felesben megy bioetanollal. Nem lett egy erőgép de jobb mint volt. Hengerfejeken a sziami kiömlők ki lettek nyitva, és az öntvény leömlő le van cserélve különállókra...
jól hangzik! készültek képek a felújítás közben is?
'80 Ford Capri Mk III. V6 2.8 '94 Ford Escort Mk Vb 1.4 CLX
-= Az utcának az a színfoltja, kinek van egy FORD-ja =-
.: DayWalker :. .: family rosso :.