Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

A forum látogatói álltal épített verdák...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

Natalie Driver Gabe

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Post by Natalie Driver Gabe »

szszaby wrote:Akkor lehet kicsi a szelephézag és melegen kitámaszt, vagy a szívósornál farsot szív és melegen elszegényedik a keverék. Esetleg a karbi alapjárat rendszere el van dugulva.
A motor most lett összetolva.
minden hézag gyárira van állítva.
Szívó 0,35
Kipuff 0.40

már néztem fars szívás nincs.
Karbit szétszedtem kitakarítottam.
elméletileg tiszta.

Nincs több ötletem.
talán a szívató zárja a légutat ???

Majd dobok bele neki egy Streptils-t :evil:

nincs több ötletem
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Post by szszaby »

Fars szívás lehet alulról is amit nem tudsz megnézni.
A szívató, hogy zárva van e rögön látod ha leveszed a légszűrőt.
Ford Capri MkI Essex
Natalie Driver Gabe

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Post by Natalie Driver Gabe »

szszaby wrote:Fars szívás lehet alulról is amit nem tudsz megnézni.
A szívató, hogy zárva van e rögön látod ha leveszed a légszűrőt.
igen az lesz a mai progi.
másra nem tudok nagyon tudok gondolni.
Vagy télleg ahogy mondod FARS ALULRÓL :-x
User avatar
Süni
OfficialGréTCSiTanárúr
Posts: 2147
Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Vál
Contact:

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Post by Süni »

Nem FARS, hanem FALS, a német "FALSCH-hibás, rossz" szóból. ;-)
Natalie Driver Gabe

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Post by Natalie Driver Gabe »

Süni wrote:Nem FARS, hanem FALS, a német "FALSCH-hibás, rossz" szóból. ;-)
Hallod Sszaby Nem Fars hanem Fals

ülj le 1-es.
Hétvégén meg kerékanyán térdeplés :laza:
User avatar
Süni
OfficialGréTCSiTanárúr
Posts: 2147
Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Vál
Contact:

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Post by Süni »

Natalie Driver Gabe wrote:
Süni wrote:Nem FARS, hanem FALS, a német "FALSCH-hibás, rossz" szóból. ;-)
Hallod Sszaby Nem Fars hanem Fals

ülj le 1-es.
Hétvégén meg kerékanyán térdeplés :laza:
Csak, hogy hű legyek a kiérdemelt rangomhoz. 8-) Szombatra kerékanyát vigyek? :lol:
Natalie Driver Gabe

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Post by Natalie Driver Gabe »

Süni wrote:
Natalie Driver Gabe wrote:
Süni wrote:Nem FARS, hanem FALS, a német "FALSCH-hibás, rossz" szóból. ;-)
Hallod Sszaby Nem Fars hanem Fals

ülj le 1-es.
Hétvégén meg kerékanyán térdeplés :laza:
Csak, hogy hű legyek a kiérdemelt rangomhoz. 8-) Szombatra kerékanyát vigyek? :lol:
Ha gondolja tanár úr :mrgreen:
vagy szedünk össze valakiktől :ru: :laza:
User avatar
Süni
OfficialGréTCSiTanárúr
Posts: 2147
Joined: Fri Sep 23, 2005 12:36 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Vál
Contact:

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Post by Süni »

Natalie Driver Gabe wrote: vagy szedünk össze valakiktől :ru: :laza:
Belépésnél minden kerékről lecsavarunk egy darabot! :lol:
Natalie Driver Gabe

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Post by Natalie Driver Gabe »

Süni wrote:
Natalie Driver Gabe wrote: vagy szedünk össze valakiktől :ru: :laza:
Belépésnél minden kerékről lecsavarunk egy darabot! :lol:
Mondván : Nevelő célzattal gyüjtjük .
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Post by szszaby »

Süni wrote:Nem FARS, hanem FALS, a német "FALSCH-hibás, rossz" szóból. ;-)
Nafene gondoltam, hogy valami nem lesz jó. :mrgreen:
Nem is tudom mi lenne velünk nélküled, kedves Süni mester. :ru: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ford Capri MkI Essex
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Post by Tibi »

Sikerült megszögelni a verdát ?
1980 Capri MK3
Natalie Driver Gabe

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Post by Natalie Driver Gabe »

Tibi wrote:Sikerült megszögelni a verdát ?
Sajnos nem igazán.
Szombat este tekergettük egy kicsit a karbit de hiába mert a sarkon már szenvedtem vele.
hazafele egyszer megáltam vele 30 percre amíg kedvesemmel úsztunk eggyet a bányatóban.
és utána alig tudtam beindítani.
Alapjáraton csak 4 henger ment meg ilyesmik.
Tegnap kitakarítottam a gyujtását.
Visszaraktam a régi (nem belevaló) gyertyákat.
s máris szebben indult s jobban is járt.
Kicsit feltekertem a gyujtását.
Ugrik rendesen s húz is.
De még mindig dadog.
Hibaként felfedeztem hogy a karbiba Meg volt FORDítva a befolyó és a túlfolyó cső.
Én hibám volt sorry. :ru:
de még mindig nem az igazi.
Tippem hogy lehet már annyira szétégett a megszakítóm hogy eredhet abból a probléma.
mert szikrám van olyan hogy leszakad a karom.
Csak nem mindig.
Bogyónál van egy ""karbi"" csak még nem tudtam átvenni tőle.
Az enyémmel szerintem biztos gond van.
Nagyjából itt tartok meg az idegösszeomlás szélén.
meg kéne csinálni mert jövőhétem utazni kellene vele. :cry: :cry:
User avatar
daytona
egyedülisszerelhet
Posts: 798
Joined: Mon Jan 26, 2009 5:45 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Zseliz, SK - Budapest III.ker
Contact:

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Post by daytona »

A gyujtas csinalhatja, be kene loni egy jo erteket sztroboszkoppal. Ez a kezzel elosztot tekergetos dolog, ami majd hallasra jo lesz, nem mindig jon be, sajat tapasztalatbol mondom, hogy igy neha sikerul akar 30 fokos elogyujtast is beloni :fcp32:

Nekem kb 2 eve a megszakito is okozott problemat. Egy Intermotor megszakito lett belerakva, ami kb 500 kilometert birt ki normalisan, aztan szaggatni kezdett a kocsi, es neha kezdett lefulladni magatol. Miota Bosch megszakito van az elosztoban (persze beallitva a jo hezag), azota nincs ilyen gondom.

Mivel az en kocsimrol most lekerult egy 2.3 V6 Solex karbi, ami teljesen komplett, raadasul van benne egy felujito szett is, probakepp oda tudom adni, hogy azzal mit muvel. De meg mielott ez megtortenik, allitsd be sztroboszkoppal a gyujtast mondjuk 12 fokra, es allitsd be a megszakito hezagjat is.
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
Natalie Driver Gabe

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Post by Natalie Driver Gabe »

daytona wrote:A gyujtas csinalhatja, be kene loni egy jo erteket sztroboszkoppal. Ez a kezzel elosztot tekergetos dolog, ami majd hallasra jo lesz, nem mindig jon be, sajat tapasztalatbol mondom, hogy igy neha sikerul akar 30 fokos elogyujtast is beloni :fcp32:

Nekem kb 2 eve a megszakito is okozott problemat. Egy Intermotor megszakito lett belerakva, ami kb 500 kilometert birt ki normalisan, aztan szaggatni kezdett a kocsi, es neha kezdett lefulladni magatol. Miota Bosch megszakito van az elosztoban (persze beallitva a jo hezag), azota nincs ilyen gondom.

Mivel az en kocsimrol most lekerult egy 2.3 V6 Solex karbi, ami teljesen komplett, raadasul van benne egy felujito szett is, probakepp oda tudom adni, hogy azzal mit muvel. De meg mielott ez megtortenik, allitsd be sztroboszkoppal a gyujtast mondjuk 12 fokra, es allitsd be a megszakito hezagjat is.
Hú annak a karbinak akkor nagyon tudnék örülni :drive: :mrgreen: :-P

De miképp tudnék hozzájutni.

Amúgy holnap cserélek megszakítót hétvégén meg gyujtásrendszert

Már cska egy ütős karbi kellene s meg tudhatnám mit is tud a mocim. :burnout:
User avatar
daytona
egyedülisszerelhet
Posts: 798
Joined: Mon Jan 26, 2009 5:45 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Zseliz, SK - Budapest III.ker
Contact:

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri

Post by daytona »

Merre vagy megtalalhato ugy altalaban?

A majalison amugy nalam volt egy dobozban az a karbi :-?

Kulonben szerintem a gyari 2.3-tol olyan nagyon sokat nem szabad elvarni...Elegge korlatozzak szerintem a hengerfejek, szelepek meretei, szivosor portjainak atmeroje, leomlok...egy jo karbi valamennyit lokhet a teljesitmenyen, de szerintem elsosorban akkor azon kell valtoztatni, hogy a motor kepes legyen tobb anyagok beszivni es kifujni.
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Volvo V70 1998
Renault Clio 1.2 8v 2004
Honda CB500T 1976
Post Reply