Page 11 of 28
Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri
Posted: Thu Jun 10, 2010 10:51 am
by Natalie Driver Gabe
szszaby wrote:Akkor lehet kicsi a szelephézag és melegen kitámaszt, vagy a szívósornál farsot szív és melegen elszegényedik a keverék. Esetleg a karbi alapjárat rendszere el van dugulva.
A motor most lett összetolva.
minden hézag gyárira van állítva.
Szívó 0,35
Kipuff 0.40
már néztem fars szívás nincs.
Karbit szétszedtem kitakarítottam.
elméletileg tiszta.
Nincs több ötletem.
talán a szívató zárja a légutat ???
Majd dobok bele neki egy Streptils-t
nincs több ötletem
Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri
Posted: Thu Jun 10, 2010 11:09 am
by szszaby
Fars szívás lehet alulról is amit nem tudsz megnézni.
A szívató, hogy zárva van e rögön látod ha leveszed a légszűrőt.
Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri
Posted: Thu Jun 10, 2010 11:13 am
by Natalie Driver Gabe
szszaby wrote:Fars szívás lehet alulról is amit nem tudsz megnézni.
A szívató, hogy zárva van e rögön látod ha leveszed a légszűrőt.
igen az lesz a mai progi.
másra nem tudok nagyon tudok gondolni.
Vagy télleg ahogy mondod FARS ALULRÓL

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri
Posted: Thu Jun 10, 2010 11:45 am
by Süni
Nem FARS, hanem FALS, a német "FALSCH-hibás, rossz" szóból.
Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri
Posted: Thu Jun 10, 2010 12:13 pm
by Natalie Driver Gabe
Süni wrote:Nem FARS, hanem FALS, a német "FALSCH-hibás, rossz" szóból.
Hallod Sszaby Nem Fars hanem
Fals
ülj le 1-es.
Hétvégén meg kerékanyán térdeplés

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri
Posted: Thu Jun 10, 2010 12:18 pm
by Süni
Natalie Driver Gabe wrote:Süni wrote:Nem FARS, hanem FALS, a német "FALSCH-hibás, rossz" szóból.
Hallod Sszaby Nem Fars hanem
Fals
ülj le 1-es.
Hétvégén meg kerékanyán térdeplés

Csak, hogy hű legyek a kiérdemelt rangomhoz.

Szombatra kerékanyát vigyek?

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri
Posted: Thu Jun 10, 2010 12:23 pm
by Natalie Driver Gabe
Süni wrote:Natalie Driver Gabe wrote:Süni wrote:Nem FARS, hanem FALS, a német "FALSCH-hibás, rossz" szóból.
Hallod Sszaby Nem Fars hanem
Fals
ülj le 1-es.
Hétvégén meg kerékanyán térdeplés

Csak, hogy hű legyek a kiérdemelt rangomhoz.

Szombatra kerékanyát vigyek?

Ha gondolja tanár úr
vagy szedünk össze valakiktől

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri
Posted: Thu Jun 10, 2010 12:26 pm
by Süni
Natalie Driver Gabe wrote:
vagy szedünk össze valakiktől

Belépésnél minden kerékről lecsavarunk egy darabot!

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri
Posted: Thu Jun 10, 2010 12:27 pm
by Natalie Driver Gabe
Süni wrote:Natalie Driver Gabe wrote:
vagy szedünk össze valakiktől

Belépésnél minden kerékről lecsavarunk egy darabot!

Mondván : Nevelő célzattal gyüjtjük .
Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri
Posted: Thu Jun 10, 2010 2:03 pm
by szszaby
Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri
Posted: Tue Jun 15, 2010 11:15 am
by Tibi
Sikerült megszögelni a verdát ?
Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri
Posted: Tue Jun 15, 2010 11:51 am
by Natalie Driver Gabe
Tibi wrote:Sikerült megszögelni a verdát ?
Sajnos nem igazán.
Szombat este tekergettük egy kicsit a karbit de hiába mert a sarkon már szenvedtem vele.
hazafele egyszer megáltam vele 30 percre amíg kedvesemmel úsztunk eggyet a bányatóban.
és utána alig tudtam beindítani.
Alapjáraton csak 4 henger ment meg ilyesmik.
Tegnap kitakarítottam a gyujtását.
Visszaraktam a régi (nem belevaló) gyertyákat.
s máris szebben indult s jobban is járt.
Kicsit feltekertem a gyujtását.
Ugrik rendesen s húz is.
De még mindig dadog.
Hibaként felfedeztem hogy a karbiba Meg volt FORDítva a befolyó és a túlfolyó cső.
Én hibám volt sorry.
de még mindig nem az igazi.
Tippem hogy lehet már annyira szétégett a megszakítóm hogy eredhet abból a probléma.
mert szikrám van olyan hogy leszakad a karom.
Csak nem mindig.
Bogyónál van egy ""karbi"" csak még nem tudtam átvenni tőle.
Az enyémmel szerintem biztos gond van.
Nagyjából itt tartok meg az idegösszeomlás szélén.
meg kéne csinálni mert jövőhétem utazni kellene vele.

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri
Posted: Wed Jun 16, 2010 12:48 pm
by daytona
A gyujtas csinalhatja, be kene loni egy jo erteket sztroboszkoppal. Ez a kezzel elosztot tekergetos dolog, ami majd hallasra jo lesz, nem mindig jon be, sajat tapasztalatbol mondom, hogy igy neha sikerul akar 30 fokos elogyujtast is beloni
Nekem kb 2 eve a megszakito is okozott problemat. Egy Intermotor megszakito lett belerakva, ami kb 500 kilometert birt ki normalisan, aztan szaggatni kezdett a kocsi, es neha kezdett lefulladni magatol. Miota Bosch megszakito van az elosztoban (persze beallitva a jo hezag), azota nincs ilyen gondom.
Mivel az en kocsimrol most lekerult egy 2.3 V6 Solex karbi, ami teljesen komplett, raadasul van benne egy felujito szett is, probakepp oda tudom adni, hogy azzal mit muvel. De meg mielott ez megtortenik, allitsd be sztroboszkoppal a gyujtast mondjuk 12 fokra, es allitsd be a megszakito hezagjat is.
Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri
Posted: Wed Jun 16, 2010 1:17 pm
by Natalie Driver Gabe
daytona wrote:A gyujtas csinalhatja, be kene loni egy jo erteket sztroboszkoppal. Ez a kezzel elosztot tekergetos dolog, ami majd hallasra jo lesz, nem mindig jon be, sajat tapasztalatbol mondom, hogy igy neha sikerul akar 30 fokos elogyujtast is beloni
Nekem kb 2 eve a megszakito is okozott problemat. Egy Intermotor megszakito lett belerakva, ami kb 500 kilometert birt ki normalisan, aztan szaggatni kezdett a kocsi, es neha kezdett lefulladni magatol. Miota Bosch megszakito van az elosztoban (persze beallitva a jo hezag), azota nincs ilyen gondom.
Mivel az en kocsimrol most lekerult egy 2.3 V6 Solex karbi, ami teljesen komplett, raadasul van benne egy felujito szett is, probakepp oda tudom adni, hogy azzal mit muvel. De meg mielott ez megtortenik, allitsd be sztroboszkoppal a gyujtast mondjuk 12 fokra, es allitsd be a megszakito hezagjat is.
Hú annak a karbinak akkor nagyon tudnék örülni
De miképp tudnék hozzájutni.
Amúgy holnap cserélek megszakítót hétvégén meg gyujtásrendszert
Már cska egy ütős karbi kellene s meg tudhatnám mit is tud a mocim.

Re: Gabe MK I-ese Natalie :) avagy a DácsiaKápri
Posted: Wed Jun 16, 2010 1:27 pm
by daytona
Merre vagy megtalalhato ugy altalaban?
A majalison amugy nalam volt egy dobozban az a karbi
Kulonben szerintem a gyari 2.3-tol olyan nagyon sokat nem szabad elvarni...Elegge korlatozzak szerintem a hengerfejek, szelepek meretei, szivosor portjainak atmeroje, leomlok...egy jo karbi valamennyit lokhet a teljesitmenyen, de szerintem elsosorban akkor azon kell valtoztatni, hogy a motor kepes legyen tobb anyagok beszivni es kifujni.