első hűtött tárcsa.

Otthoni szerelési tippek fék témában...

Moderators: SONI, Pudva, Bogyo28

User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Post by Tibi »

szszaby wrote:Átnéztem itt a topikot, de nem találtam arról infót, hogy a saxo tárcsán mit kell alakítani. Erről valamit ha lehet.
4 x 108-ra kell fúrni.
1980 Capri MK3
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Post by szszaby »

Tibi wrote:
szszaby wrote:Átnéztem itt a topikot, de nem találtam arról infót, hogy a saxo tárcsán mit kell alakítani. Erről valamit ha lehet.
4 x 108-ra kell fúrni.
Akkor már nem vagyok képben.... ezt nem az eredeti helyére kell rakni?
Ford Capri MkI Essex
User avatar
Midnight Blue
nemleszgondhasegítis
Posts: 133
Joined: Tue Jun 07, 2005 11:48 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Tatabánya

Post by Midnight Blue »

Én is épp most dolgozom rajta. Szerintem az eredeti helyére megy fel. Nem 4*108-ra kell fúrni, hanem az eredeti tárcsával megegyező lukosztásúra, valamint a középső furatot is meg kell nagyobbítani az eredeti cuccal megegyezően. Ha jól értettem.
Az Isteni Capri !
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Post by Tibi »

Midnight Blue wrote:Én is épp most dolgozom rajta. Szerintem az eredeti helyére megy fel. Nem 4*108-ra kell fúrni, hanem az eredeti tárcsával megegyező lukosztásúra, valamint a középső furatot is meg kell nagyobbítani az eredeti cuccal megegyezően. Ha jól értettem.
Ja igaz, ezt el is felejtetem a közepéből is ki kellett szedni ha jól emlékszem, vagy csak az volt a baj... már rég volt :D

Szóval ez volna az, ott a 4 későbbi furat. És eladó is, az ikertesójával együtt. Zsír új.

Image
1980 Capri MK3
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Post by szszaby »

Akkor nekikezdek Én is.
Ford Capri MkI Essex
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Post by Tibi »

Igen , hülye voltam, nem 108.... már csak arra tudok gondolni, hogy holnap láthatom a bódét :D
1980 Capri MK3
User avatar
Midnight Blue
nemleszgondhasegítis
Posts: 133
Joined: Tue Jun 07, 2005 11:48 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Tatabánya

Post by Midnight Blue »

Így már teljesen világos! Szerintám már nagyon kelett ez a kép! Köszi!
A vásárlással az a baj , hogy igen messze van nekem.
Az Isteni Capri !
User avatar
Tibi
rengetegetirogatide
Posts: 4408
Joined: Tue May 31, 2005 10:12 am
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Miskolc - Bp
Contact:

Post by Tibi »

Midnight Blue wrote:Így már teljesen világos! Szerintám már nagyon kelett ez a kép! Köszi!
A vásárlással az a baj , hogy igen messze van nekem.
Ha esetleg érdekel Pestre eltudom juttatni előbb - utóbb.
1980 Capri MK3
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Post by szszaby »

Tibi wrote:Igen , hülye voltam, nem 108.... már csak arra tudok gondolni, hogy holnap láthatom a bódét :D
:lol: :lol: :lol:
Ford Capri MkI Essex
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Post by szszaby »

A saxo tárcsát most akarom rendelni, milyen minőségben ajánlatos?
QH Brembo Textar?

Vagy van Bárdis névvel olcsóbb kivitel.
Ford Capri MkI Essex
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

Midnight Blue wrote:Én is épp most dolgozom rajta. Szerintem az eredeti helyére megy fel. Nem 4*108-ra kell fúrni, hanem az eredeti tárcsával megegyező lukosztásúra, valamint a középső furatot is meg kell nagyobbítani az eredeti cuccal megegyezően. Ha jól értettem.
Igen, te értetted jól, nem 4x108-ra kell furni, mert az a kerék osztoköre, hanem az eredeti tárcsának a helyére kell csavarozni...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
Bogyo28
Überführer
Posts: 5459
Joined: Sat Dec 04, 2004 9:11 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest-Budakalász
Contact:

Post by Bogyo28 »

szszaby wrote:A saxo tárcsát most akarom rendelni, milyen minőségben ajánlatos?
QH Brembo Textar?

Vagy van Bárdis névvel olcsóbb kivitel.
brembo az jó...
"...ha Detroit-nak végevan, a világnak végevan..."
"...akkor vedd meg ezt, vagy egy ilyet..."

...A Xikla...

1978 Ford Capri MKIII 2.9 V6 24V cosworth
1974 Ford Transit MKI 1.7 V4
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Post by szszaby »

bogyo28 wrote:
szszaby wrote:A saxo tárcsát most akarom rendelni, milyen minőségben ajánlatos?
QH Brembo Textar?

Vagy van Bárdis névvel olcsóbb kivitel.
brembo az jó...
Közben már megrendeltem, igaz nem a Brembo-t. :roll:
Ford Capri MkI Essex
User avatar
Peti
egyedülisszerelhet
Posts: 931
Joined: Tue Jul 12, 2005 5:28 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Budapest

Post by Peti »

A Textar pedig a legjobb! :wink:
De én is beértem a Bremboval, nem lehet az olyan rossz...
'81 Capri 3.0 SHO X-Pack project
'83 Granada 2.8i Ghia X project
User avatar
szszaby
rengetegetirogatide
Posts: 4629
Joined: Tue Jun 28, 2005 2:37 pm
ClassicFord klubtag?: Igen
Location: Karcag

Post by szszaby »

Megvan a saxo tárcsa és a granada nyereg a betéttel, de több gondom is van:
-a tárcsa futófelülete 44 mm magas a betét meg 50mm
-a tárcsa beleér mérésem szerint a nyereg felfogató fülbe ami a tengelycsonkon van
-a max tárcsaátmérő amit bevesz a nyereg a betéthez mérve 240


Image
Image
Image
Ford Capri MkI Essex
Post Reply