Page 11 of 51

Posted: Wed Mar 14, 2007 12:07 am
by szszaby
Nem igazán van köztük. :?:
Talán Type E de nem biztos.

Posted: Wed Mar 14, 2007 12:13 am
by proteus
szszaby wrote:Nem igazán van köztük. :?:
Talán Type E de nem biztos.
Pedig ott az összes Granada és akkoriban használatos váltó fel van sorolva.

Posted: Wed Mar 14, 2007 7:24 am
by Tibi
szszaby wrote:Nem igazán van köztük. :?:
Talán Type E de nem biztos.
Bogyó korábban azt írta, hogy szerinte nem túl pontos oldal, de azt írja, hogy a Type 9 a Type E-n alapszik csak 5 sebességes. A type 5-öt írja Granadához, az meg talán az előző oldalon van amit Lóri rakott fel.

http://www.zetecinside.com/xr2/gearbox.htm

Posted: Wed Mar 14, 2007 11:32 am
by szszaby
Tibi wrote:
szszaby wrote:Nem igazán van köztük. :?:
Talán Type E de nem biztos.
Bogyó korábban azt írta, hogy szerinte nem túl pontos oldal, de azt írja, hogy a Type 9 a Type E-n alapszik csak 5 sebességes.

Akkor valószínüleg ez lesz az.
Ja és eladó lenne,harang nélkül ha ér valamit ha nem, akkor kidobom.

Posted: Wed Mar 14, 2007 11:42 am
by proteus
szszaby wrote:
Tibi wrote:
szszaby wrote:Nem igazán van köztük. :?:
Talán Type E de nem biztos.
Bogyó korábban azt írta, hogy szerinte nem túl pontos oldal, de azt írja, hogy a Type 9 a Type E-n alapszik csak 5 sebességes.

Akkor valószínüleg ez lesz az.
Ja és eladó lenne,harang nélkül ha ér valamit ha nem, akkor kidobom.
Akkor az egy angol 4-es, nehogy kidobd!

Posted: Wed Mar 14, 2007 11:44 am
by Bogyo28
szszaby wrote:
Tibi wrote:
szszaby wrote:Nem igazán van köztük. :?:
Talán Type E de nem biztos.
Bogyó korábban azt írta, hogy szerinte nem túl pontos oldal, de azt írja, hogy a Type 9 a Type E-n alapszik csak 5 sebességes.

Akkor valószínüleg ez lesz az.
Ja és eladó lenne,harang nélkül ha ér valamit ha nem, akkor kidobom.
engem érdekelne..... mármint ha angol 4-es, az olyan amin 2 fedő van...

Image

Posted: Wed Mar 14, 2007 12:06 pm
by szszaby
Ezen csak egy fedő van.

Posted: Wed Mar 14, 2007 12:29 pm
by Kenny
szszaby wrote:Ja és eladó lenne,harang nélkül ha ér valamit ha nem, akkor kidobom.
Mennyit kérnél érte???

Bár ha pár nappal előbb szólsz jobban örültem volna, mert már kivágtuk az ötsebességeshez a váltólyukat!!

Esetleg a Type 9-es harangja fel mehet erre?

Posted: Wed Mar 14, 2007 1:35 pm
by szszaby
Kenny wrote:
szszaby wrote:Ja és eladó lenne,harang nélkül ha ér valamit ha nem, akkor kidobom.
Mennyit kérnél érte???

Bár ha pár nappal előbb szólsz jobban örültem volna, mert már kivágtuk az ötsebességeshez a váltólyukat!!

Esetleg a Type 9-es harangja fel mehet erre?
5-re gondoltam.
Milyen váltólyukat vágtatok ki?
Type 9-es harangom van sorosé azt rá tudom próbálni.

Posted: Wed Mar 14, 2007 8:09 pm
by Nitrobuster
Kenny wrote:
szszaby wrote:Ja és eladó lenne,harang nélkül ha ér valamit ha nem, akkor kidobom.
Mennyit kérnél érte???

Bár ha pár nappal előbb szólsz jobban örültem volna, mert már kivágtuk az ötsebességeshez a váltólyukat!!

Esetleg a Type 9-es harangja fel mehet erre?
Ha soros mocihoz szeretnéd, ahhoz nem passzol a v-s nyelestengely.

Posted: Wed Mar 14, 2007 10:32 pm
by Pici 2.8
V6-os motorhoz kellene.

De, csak akkor érdekli őket, ha Type 9-es V6-os harangja jó rá!

Posted: Wed Mar 14, 2007 10:48 pm
by szszaby
Megmértem a nyelestengelyt, és sajna hosszabb mint a Type 9-esé.
Esetleg saját harangal jó lenne, de az sajna nincs hozzá.

Posted: Thu Mar 15, 2007 10:58 am
by Kenny
szszaby wrote:Esetleg saját harangal jó lenne, de az sajna nincs hozzá.
Hát ez a baj, anélkül nem sokat tudok vele kezdeni, azért köszi!

Posted: Sat Mar 17, 2007 11:55 pm
by Kenny
Elvileg jónak kell lennie rá a V6-os Type9-es harangja, ugyhogy ha picit tudnád még nekem tárolni akkor érdekelne!!!

Posted: Sun Mar 18, 2007 12:03 am
by szszaby
Kenny wrote:Elvileg jónak kell lennie rá a V6-os Type9-es harangja, ugyhogy ha picit tudnád még nekem tárolni akkor érdekelne!!!
Az lehet, hogy jó rá meg szinte biztos is de a nyelestengely hosszabb vagy 2 centivel. Nekem eredetileg Type F váltó volt a Caprin és attól a Type 9 rövidebb egy centivel de ennek a váltónak még az Type F-től is hosszabb.
Levágni meg nem igazán lehet belőle.